14 نوع نمونه کمپین بازاریابی

انواع کمپین بازاریابی همه ما می خواهیم کمپین های بازاریابی ما بیشترین تأثیر ممکن را داشته باشد و در بین مخاطبان هدف ما طنین انداز شود. با یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی منفرد که شامل کانال‌ها و انواع محتوا می‌شود، جلب علاقه مخاطبان اصلی نیاز به کار سنگین‌تری از تیم خلاق نسبت به قبل دارد. با وجود کارهای خلاقانه بسیار لازم برای راه اندازی یک کمپین، انتخاب نوع مناسب کمپین بازاریابی از همان ابتدا برای تخصیص عاقلانه منابع خلاق ضروری است. در این مقاله به تعریف مولفه هایی می پردازیم که باعث موفقیت یک کمپین می شوند و 14 نوع کمپین بازاریابی موفق را که امروزه در بازار رایج هستند به اشتراک می گذاریم. برای ایده‌های جدید برای ایجاد کمپین‌های نوآورانه که از طریق چندین کانال به مخاطبان شما برسد و تیم خلاق شما را الهام بخشد، بخوانید. اجزای یک کمپین بازاریابی موفق به استثنای کمپین‌های آگاهی (که معمولاً شامل پیشنهاد نمی‌شوند)، کمپین‌های بازاریابی موفق شامل اجزای زیر است: یک نتیجه کاملاً مشخص: کمپین ها همه با یک نتیجه کاملاً تعریف شده شروع می شوند. آیا می خواهید محصول جدیدی بفروشید؟ به مشتریان فعلی .. ... ادامه مطلب

4 دلیل رایج شکست استراتژی ها

دلایل شکست استراتژی استراتژی های تجاری اغلب شکست می خورند. مدیریت استراتژیک تحت فشار است. نتایج تحقیقات نشان داده است : حدود 60 تا 90 درصد از برنامه های استراتژیک هرگز به طور کامل اجرا نمیشوند. دلایل خروج از ریل بسیار متفاوت است، اما اعدام به طور مداوم مقصر است. در حالی که این می تواند – و شاید اغلب – یک تشخیص منصفانه باشد، این تمام داستان نیست. طراحی استراتژی خود می تواند مشکل واقعی باشد، هر چند اعتراف آن دشوار باشد. این سناریو را در نظر بگیرید: صدها ساعت برای ساختن یک استراتژی جامع و به دنبال آن مجموعه ای از ارائه ها، جلسات وضعیت و گزارش های پیشرفت صرف می شود. با کاهش شتاب و هیجان اولیه، تعهد سازمانی شروع به تزلزل می کند. تیم‌ها برای جلب رضایت رهبری، اقداماتی را انجام می‌دهند. رهبری شروع به زیر سوال بردن پایداری و دوام این طرح می کند. استراتژی بی سر و صدا کنار گذاشته می شود و چرخه بازنشانی می شود. آیا اجرای ضعیف مقصر بوده است؟ شاید. اما استراتژی‌ها را می‌توان با نقص‌های مهلکی که تنها در حین اجرا آشکار می‌شوند، پر کرد. بدون دانستن اینکه آیا مسائلی در خود طرح وجود داشته است یا خی.. ... ادامه مطلب

۱۰۰ برند با ارزش و برتر جهان در سال ۲۰۲۲ از سوی اینتربرند اعلام شد

۱۰۰ برند با ارزش و برتر جهان در سال 2022 شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand مانند سالهای قبل ، به عنوان شرکت صاحب‌نظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائه‌دهنده یک استاندارد ارزش گذاری برند در جهان، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال ۲۰۲۲ را برای ۲۳مین سالی متوالی اعلام نمود. تیم مشاوران مدیریت طبق سنوات ۲۰۱۳ , ۲۰۱۴ , ۲۰۱۵ , ۲۰۱۶ , ۲۰۱۷ , ۲۰۱۸ , ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ این اطلاعات را ارائه نموده است. اپل Apple همانند سالهای قبل به عنوان باارزش ترین برند سال 2022 و با ارزش 482,215 میلیون دلار ، در جایگاه نخست برای دهمین سال متوالی در لیست ۱۰۰ برند با ارزش و برتر جهان Interbrand برای سال 2022 همچنان حضور دارد. Best Global Brands 2022 ارزش 100 برند برتر برای اولین بار از بیش از 3 تریلیون دلار فراتر رفت – افزایش 16 درصدی از سال 2021. Airbnb (شماره 54)، ردبول (شماره 64) و شیائومی (شماره 84) ورودی های جدید برای سال 2022 هستند. Microsoft (شماره 2) ، Tesla در جایگاه 12 و Channel در جایگاه 22 بیشترین رشد سالانه را داشته اند. نایک (شماره 10) برای اولین بار وارد لیست 10 برتر ش.. ... ادامه مطلب

بهترین استراتژی مدیریت داده ها در CRM برای بهبود کیفیت داده ها

مدیریت داده ها در CRM مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM ها به طور فزاینده ای به ابزاری محوری برای بانکداری، خرده فروشی، مخابرات، بیمه و هر بخش مبتنی بر داده تبدیل می شوند. با این حال، آیا متوجه شده اید که یک CRM فقط می تواند به اندازه داده هایی که در خود نگهداری می کند خوب باشد؟ و هنگامی که این داده ها پیچیده و زیاد هستند، مدیریت موثر آن ضروری است. مدیریت داده در CRM چیست؟ مدیریت داده های CRM مستلزم سازماندهی، تجزیه و تحلیل و دسترسی به داده ها برای بهبود روابط با مشتری است. سیستم مدیریت داده باید از صحت، به روز بودن و کامل بودن اطلاعات اطمینان حاصل کند. هر داده مشتری و مشتری بالقوه باید بتواند یک چشم انداز 360 درجه از نمایه خود ارائه دهد. هنگام استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری برای ایجاد روابط بلندمدت بین مشتریان و کسب‌وکارها، داده‌های CRM با کیفیت باعث می‌شود که این فرآیند بدون دردسر پیش برود. مسائل مربوط به کیفیت داده ها بر اساس دو گروه طبقه بندی می شوند: 1- ناهماهنگی سیستم : ناشی از دسته بندی غیر استاندارد، قراردادهای نامگذاری و معنایی، که منجر به داده های غلط املایی د.. ... ادامه مطلب

درباره NFT برای مبتدیان – هر آنچه باید درباره اشتیاق به کریپتو باید بدانید

NFT ها (توکن های غیر قابل تعویض non-fungible tokens) ممکن است گیج کننده ترین کالا در حال حاضر در اینترنت باشند. در ابتدایی ترین حالت، NFT کد کامپیوتری است که نشان دهنده مالکیت اقلام دیجیتالی است. اما در واقع این به چه معناست؟ و چرا ارزش آنها ناگهان منفجر می شود؟ این مقاله راهنمای جامع شما برای NFT ها است. ما یک نمای کلی از NFTها، نحوه کارکرد آنها و کاربردهای واقعی آنها ارائه خواهیم کرد. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه با موفقیت NFTها را ایجاد، خرید و فروش کنید. Crypto Craze چیست (شور CRYPTOcurrency) علاقه عظیم عمومی به ارزهای دیجیتال، بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) که از بازه زمانی 2017 آغاز می شود. وقتی مردم شنیدند که دیگران با بیت کوین ثروت اندوزی کرده اند، شور و شوق کریپتو اوج گرفت. NFT چیست قبل از اینکه بتوانیم توکن های غیر قابل تعویض را به طور کامل تعریف کنیم، باید با چند مفهوم کلیدی راحت باشیم. بیایید با تفاوت بین دارایی های قابل تعویض و غیرقابل تعویض شروع کنیم. دارایی های قابل تعویض “قابل تغییر” کلمه ای است که شما در مکالمه زیاد نمی شنوید، اما ایده کلی ساده است:.. ... ادامه مطلب