کفپوش کاذب، کفپوش مرتفعی است که بیشتر در فضاهای تجاری مانند ادارات استفاده می شود. برای حمل تعداد زیادی کابل، تهویه مطبوع و لوله های تامین آب استفاده می شود. کف با استفاده از یک چارچوب زیربنایی به نام پایه که از کفپوش پشتیبانی می کند، بالا می رود. کفپوش به طور کلی 2×2 در اندازه است. کفپوش کاذب کاربرد گسترده ای دارد. مزایای بسیار زیادی برای فضاهای تجاری دارد. برخی از دلایل استفاده از آن به شرح زیر است:

سهولت تعمیر و نگهداری

کابل ها و خطوط لوله زیر کف به خوبی سازماندهی شده اند. از آنجایی که اینها به گروه پیچیده ای از سرورها متصل هستند، تعمیر و نگهداری به موقع و موارد اضطراری می تواند به خوبی مراقبت شود. این روش کفپوش امکان دسترسی آسان را برای تیم تعمیر و نگهداری بدون نیاز به تلاش برای تعیین محل کابل های مناسب فراهم می کند.

سیم ها خارج از دید باقی می مانند

سیستم‌های کف کاذب باعث می‌شود فضای زیادی در زیر زمین وجود داشته باشد که به راحتی می‌توان سیم‌ها و سیم‌هایی را که در اطراف دفتر کار می‌کنند پنهان کرد. فضایی را در دفتر ایجاد می کند و همچنین آن را تمیز و مرتب می کند. طبقات مرتفع ظاهر زیبایی مطب را نیز بهبود می بخشد.

کفپوش کاذب به راحتی قابل تعویض است

کف سازی کاذب به صورت کاشی کف انجام می شود. اینها کاشی های به هم پیوسته هستند که به راحتی قابل نصب هستند. در صورت هر گونه آسیب، کاشی آسیب دیده به جای تعویض کل کف به راحتی قابل تعویض است. برای استفاده کنندگان از فضا و کارکنان تعمیر و نگهداری راحت است.

این تجهیزات را خنک نگه می دارد

فضای زیر زمین را می توان از طریق تهویه مطبوع خنک کرد. هزینه های انرژی دراز مدت به طور قابل توجهی کاهش می یابد زیرا هوا در فضا به طور موثر حرکت می کند و فضا را سریعتر خنک می کند.

طرح های متنوع

انواع مختلفی از طرح های کف کاذب در بازار موجود است. شما همچنین می توانید هر طرح سفارشی که دوست دارید ایجاد کنید. وقتی صحبت از کفپوش کاذب می شود، طرح، بافت و مواد احتمالی زیادی وجود دارد.

گزینه های جالبی برای کفپوش برای شما دارد

دارای طیف هیجان انگیزی از کاشی های اکاژ و کاشی های فرش است که اگر در بازار گزینه های کف کاذب هستید، باید بررسی کنید. کاشی های کلیک-ان-لاک و فرش با استفاده از آخرین تکنولوژی روز ساخته می شوند و کیفیت های متمایزی دارند که آنها را از سایر گزینه های موجود در بازار متمایز می کند.

کف کاذب و سقف کاذب اکاژ با استفاده از پنج لایه ساخته می شوند که دوام، راحتی زیر پا و کاهش صداهای ضربه زدن را فراهم می کنند.

کف کاذب اکاژ ضد آب، ضد خش، ضد لک و مقاوم در برابر شعله هستند و در نتیجه آنها را برای کفپوش های کاذب ایده آل می کند.

کاشی های فرش و کاشی های اکاژ مطابق با استانداردهای بین المللی گواهینامه ها و هنجارهای زیست محیطی هستند.

هر دو کاشی با تکنولوژی ضد ویروسی و ضد میکروبی ساخته شده اند و در نتیجه نیاز به تمیز کردن مداوم را کاهش می دهند.

کف کاذب اکاژ دارای قفل شدن یکپارچه هستند و بدون دوغاب هستند و در نتیجه تجمع گرد و غبار در زیر کف را کاهش می دهند.

کاشی های فرش با الیاف بسیار انعطاف پذیر ساخته شده اند که ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به کاشی های فرش معمولی دارند.

برای ایجاد یک کفپوش ایده آل برای فضای خود، باید طیف وسیعی از گزینه ها از کفپوش را بررسی کنید. می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد کاشی‌های فرش و کف کاذب https://akazh.com بیابید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید