1. بوتاکس چیست؟

بوتاکس یکی از محبوب ترین روش های درمانی در صنعت آرایشی و بهداشتی است. با گذشت زمان، حالات صورت شما می تواند چین و چروک های ایستا و پویا ایجاد کند که به مرور زمان به چین و چروک های عمیق تر تبدیل می شود. بوتاکس به عضلات مورد نظر تزریق می شود تا ظاهر خطوط و چین و چروک های ناخواسته را کاهش دهد . بوتاکس ایمن، سریع و غیر تهاجمی است. تزریق بوتاکس پیشانی عضلات را صاف و شل می کند تا ظاهری سفت تر ایجاد کند و به پوست شما درخشندگی جوانی بدهد.

2. واحد بوتاکس چیست؟

یک واحد بوتاکس روشی برای اندازه گیری مقدار بوتاکسی است که به بدن تزریق می شود. بوتاکس معمولاً در ویال های 50 تا 100 واحدی عرضه می شود و هزینه هر واحد بوتاکس می تواند بین 1 میلیون تا 5میلیون تومان باشد.

3. برای اولین بار به چند واحد بوتاکس پیشانی نیاز دارم؟

اولین بار بوتاکس پیشانی
20 واحد بوتاکس
اگر برای اولین بار است که بوتاکس پیشانی می کنید، تزریق کننده بوتاکس مجاز شما توصیه می کند که فقط با تزریق دوز پایین واحدهای بوتاکس شروع کنید. تولید کننده لوازم آرایشی بوتاکس توصیه می کند که با 20 واحد بوتاکس برای تزریق به پیشانی خود شروع کنید. تزریق 4 واحد بوتاکس در هر یک از پنج محل تزریق روی پیشانی.

تزریق کننده بوتاکس مجاز شما به این نکته اشاره می کند که مقدار واحدهای بوتاکس پیشانی از فردی به فرد دیگر و بسته به شدت چروک های ناخواسته پیشانی شما متفاوت است.

پس از اولین بار تزریق بوتاکس،دکتر شما یک قرار ملاقات برای مشاهده نتایج تزریق اولیه بوتاکس تعیین خواهید کرد. نوبت دوم تزریق بوتاکس شما 2 تا 3 هفته پس از اولین ویزیت تعیین می شود.

سپس تزریق کننده به طور متوسط ​​می داند که پیشانی شما در بازدیدهای بعدی به چند واحد بوتاکس نیاز دارد.

قرار ملاقات های خود را برای هر 3 تا 4 ماه جدا از هم برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که چین و چروک پیشانی را از بین می برید و اهداف زیبایی خود را حفظ می کنید.

4. چند واحد بوتاکس پیشانی طبیعی است؟

مقدار طبیعی بوتاکس پیشانی
10 تا 30 واحد بوتاکس
10 تا 30 واحد بوتاکس مقدار معمولی از واحدهای شروع برای پیشانی است.

بسته به شدت خطوط و چین و چروک های شما، میزان واحدهایی که پوست شما واقعاً به آن نیاز دارد را مشخص می کند.

تزریق کننده بوتاکس مجاز شما نواحی و مقدار واحدهای بوتاکس مورد نیاز را برای از بین بردن چین و چروک ها و ایجاد پوست صافی که به دنبال آن هستید را توصیه می کند.

5. برای 11 خط  به چند واحد نیاز دارم؟

مقدار طبیعی بوتاکس برای 11
25 واحد بوتاکس به طور متوسط
به طور متوسط ​​25 واحد بوتاکس باعث اصلاح کامل پوست شما می شود و 11 خط را از بین می برد. ’11 خطوط’ خطوط  بین چشم و ابرو شما هستند.

مقدار واحد بوتاکس بین ابرو و چشم که برای 11 خط خود نیاز دارید بستگی به شدت خطوط شما دارد.

6. چند واحد برای کلاغ نیاز دارم؟

مقدار طبیعی بوتاکس برای
10 تا 15 واحد بوتاکس به طور متوسط
به طور متوسط ​​10 تا 15 واحد بوتاکس به اطراف هر چشم تزریق می شود. در مجموع 20 تا 30 واحد . خطوط کانتال جانبی خارجی یا  خطوط اطراف گوشه چشم شما هستند.

مقدار واحدهایی که برای 11 خط خود نیاز دارید بستگی به شدت خطوط شما دارد.

7. آیا استفاده از بوتاکس برای صورت و پیشانی بی خطر است؟

آیا بوتاکس بی خطر است
بله، در مناطقی که مورد تایید FDA هستند
سم بوتولینوم که با نام بوتاکس نیز شناخته می شود، هنگام تزریق به صورت خطرات تهدید کننده زندگی ایجاد نمی کند. پیشانی و سایر نواحی بدن هنگام انتخاب یک متخصص تزریق بوتاکس مناسب، پس از تزریق نورومدولاتورها، عوارض جانبی بالقوه را بررسی خواهند کرد.

عوارض جانبی تزریق بوتاکس می تواند شامل موارد زیر باشد:

واکنش های آلرژیک
بثورات
خارش
سردرد
سفتی عضلات
تهوع و استفراغ
اسهال
ضعف عضلانی
سرگیجه
خواب آلودگی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید