آیا می خواهید با استخدام یک آژانس بازاریابی کسب و کار خود را توسعه دهید؟ از آنها بپرسید که آیا می توانند یک استراتژی مشتری محور ایجاد کنند که محصولات یا خدمات شما را با ترجیحات مختلف مصرف کننده مطابقت دهد.

شرکت هایی که از یک استراتژی بازاریابی پیروی می کنند معمولاً در تجزیه و تحلیل جامع بازار برای سنجش ترجیحات مشتری و ایجاد پیامی متناسب با نیازهای مشتریان شرکت می کنند. آنها همچنین از تاکتیک های تبلیغاتی برای اطمینان از آگاهی مشتریان از برند شما استفاده می کنند. جمع‌آوری‌کننده‌های داده‌ای که برای تعیین کمیت جهت‌گیری تجاری کلی یک شرکت طراحی شده‌اند، باید توسعه داده شوند و به منظور اتخاذ تصمیمات مناسب برای رشد شرکت.

آژانس ها خدمات کامل یا یکپارچه ای از خدمات مرتبط با تبلیغات را در همه رسانه ها و بازارها ارائه می دهند. برای یک کمپین بازاریابی یکپارچه، آنها از استراتژی های مختلفی مانند تبلیغات، ایمیل و رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اجازه دهید برخی از این موارد را بررسی کنیم:

روابط عمومی

روابط عمومی یک روش ارتباطی تاکتیکی است که از یک شرکت با روش هایی حمایت می کند که جبران یا برنده می شوند. این فرآیند روابطی را ایجاد می کند که برای دو طرف سودمند هستند. در نشریات تجاری، تاکتیک های آنها ممکن است شامل بیانیه های مطبوعاتی، کنفرانس ها، برنامه های گفتگوی تلویزیونی، مقالات و ستون ها باشد.

برندسازی

برند نمادی است که نمایانگر کسانی است که با یک تجارت و یا کالاها یا خدمات آن یا یک تصور جمعی در تماس هستند. این آژانس ها دامنه بازاریابی را فراتر از کالاها یا خدمات گسترش می دهند. آنها در درجه اول بر ایجاد، تقویت و حفظ یک تصویر عمومی قوی یا “نام” برای تجارت شما در بازار متمرکز هستند.

همچنین بخوانید: برند سازی یک نوشیدنی جدید

بازاریابی ایمیلی مستقیم

چنین شرکت‌هایی بر رسانه‌های «پاسخ مستقیم» تمرکز می‌کنند، که استراتژی‌های بازاریابی هستند که روشی داخلی برای پاسخگویی به شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این می تواند شامل قطعاتی از نامه مانند نامه ها یا کارت پستال ها، بازاریابی ایمیلی که مشتریان را به وب سایت شما جذب می کند و یا بازاریابی تلفنی باشد که در آن تماس گیرندگان واجد شرایط با گروه مشخصی از مشتریان احتمالی تماس می گیرند.

بازاریابی جستجو

بازاریابی گوگل زمانی است که برای نمایش نتایج (تبلیغات) خود در نتایج یک صفحه نتایج موتور جستجوی ارگانیک (بدون پرداخت) هزینه پرداخت می کنید. بازاریابی گوگل تقریباً به طور کامل تبلیغات ppc یا پرداخت به ازای هر کلیک است. PPC به این معنی است که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند. قیمت ها بر اساس هزینه حراج به ازای هر فشار تعیین می شود، و هزینه هر کلید برای هر کلمه کلیدی بسته به اینکه در مقابل چه کسی پیشنهاد می دهید، بسیار متفاوت است.

رسانه های اجتماعی

زیرمجموعه ای محبوب از شرکت های بازاریابی دیجیتال، این شرکت ها بر ارتباط با مصرف کنندگان از طریق انجمن ها، فیس بوک، توییتر، لینکدین، تامبلر و سایر رسانه های اجتماعی تمرکز می کنند. این سازمان ها به طور معمول شبکه های اجتماعی را ردیابی می کنند. ایجاد و حفظ ارتباطات آنلاین مشتریان و مشتریان بالقوه برای آنها یک اولویت است.

نوشتن محتوا

نوشتن محتوا معمولاً موادی است که برای کمپین های دیجیتالی ورودی تشکیل شده است. مطالب با اهداف سئو، تعامل و تبدیل نوشته شده است. برای رسانه‌ها و پلتفرم‌هایی مانند انجمن‌ها، شبکه‌های اجتماعی، محتوای مقاله بومی، و دارایی‌های دارای دروازه‌ای مانند کاغذهای سفید، نویسندگان محتوا نوشته‌های خود را برای محتوا قالب‌بندی می‌کنند.

همچنین بخوانید: استراتژی‌های بازاریابی برای آژانس‌های بیمه

سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو)

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو ایجاد و توسعه محتوایی است که برای انتقال ترافیک از صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) به یک ویژگی دیجیتالی طراحی شده است. همچنین شامل خدمات تحقیق کلمات کلیدی ، لینک سازی و مدیریت فنی سئو می شود. ترافیک سئو به عنوان ترافیک “ارگانیک” یا “ترافیک موتور جستجو” شناخته می شود.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت شایستگی ها و رشته های مختلف را ادغام می کند. این حوزه ها شامل طراحی گرافیکی، طراحی رابط، آبشاری سبک شیت، کدنویسی HTML، تجربه کاربری (UX) و سئو (بهینه سازی موتور جستجو) است.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک شامل استفاده از عناصری مانند تصاویر، تایپوگرافی و معماری برای بیان مفاهیم بصری است.

بازاریابی ورودی

بازاریابی ورودی زمانی اتفاق می افتد که مصرف کنندگان به طور فعال به دنبال راه حل هستند و محتوا برای برآورده کردن این نیازهای ورودی تولید می شود.

ایمیل

بازاریابی ایمیلی شامل جمع آوری (انتخاب) و توزیع پیام های ایمیل برای مخاطبان هدف است. ایجاد ایمیل معمولاً شامل مبادله جوایز یا اصول از طرف یا شرکت و مشتریان احتمالی است. کاغذهای سفید و سایر دارایی ها یا پیشنهادات در ازای آدرس ایمیل شما نمونه هایی از مشوق ها هستند. هنگامی که هدف انتخاب شد و اجازه دریافت ارتباطات را داد، شرکت پیام‌هایی را ارائه می‌کند با این انتظار که این مشتری در نهایت به مشتری پرداخت‌کننده تبدیل شود.

تبلیغات سنتی

تبلیغات سنتی در مورد اشکال رسانه های جمعی که شامل مجلات، تلویزیون، رسانه های دیجیتال، رادیو و بیلبوردها می شود، اعمال می شود.

همچنین بخوانید: تحقیق بازار برای محصول جدید

انتهای مطلب/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید