اینفلوئنسر مارکتینگ در مقابل تایید سلبریتی ها
اینفلوئنسر مارکتینگ و تایید سلبریتی ها اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. اما، این دو استراتژی تبلیغاتی در خدمت اهداف متمایز هستند. در این جا تمایزهای کلیدی بین دو روش بازاریابی قدرتمند و نحوه کمک به برندها در ایجاد آگاهی از برند، افزایش فروش و افزایش تبدیل را باز خواهیم کرد. در سالهای اخیر، اینفلوئنسر اسپانکن تأثیر عمیقی بر صنعت تبلیغات داشته است. پس چرا شرکتها ترجیح میدهند در آن به جای تأیید سلبریتیهای سنتی سرمایهگذاری کنند؟
همانند سلبریتی ها، اینفلوئنسرها افراد عمومی قابل اعتمادی هستند که فالوورهای وفادار دارند. با این حال، اینفلوئنسرها در جوامع خاص فعالیت می کنند. یک اینفلوئنسر میتواند از علاقهاش به موضوعی مانند شراب استفاده کند و از مهارتهای تولید محتوا برای تشویق دنبالکنندگان برای خرید مارکهایی که تبلیغ میکنند استفاده کند، در حالی که در ازای آن محصولات رایگان دریافت میکند.
اینفلوئنسرها اغلب به عنوان تولیدکنندگان محتوا برای خود کار می کنند، با برندها همکاری می کنند و به طور مستقل محتوای موثر تولید می کنند. هر چه اینفلوئنسر بهتر باشد، فالوورهای بیشتری جمع میکند و ا.. ... ادامه مطلب