نحوه استفاده از یک سلبریتی برای کمپین ها و رویدادهای خود
تایید سلبریتی چیست؟
تایید سلبریتی ها که به نام برندسازی سلبریتی ها یا تبلیغات سلبریتی ها نیز شناخته می شود، یک استراتژی بازاریابی است که از شهرت و تصویر سلبریتی ها برای تبلیغ یک برند یا محصول استفاده می کند. موارد استفاده دیگر شامل سازمانهای غیرانتفاعی است که از شهرت یک سلبریتی برای افزایش آگاهی یا تأمین بودجه در مورد یک هدف استفاده میکنند. یا بازاریابان رویداد از شهرت و محبوبیت یک سلبریتی برای ایجاد سر و صدا و اعتبار در اطراف رویداد مجازی یا ترکیبی خود استفاده می کنند.
نیازی نیست که سلبریتی انتخابی شما به خودی خود یک ستاره سینما باشد. برندها کمپین های برندسازی عالی با هنرمندان موسیقی، شخصیت های ورزشی، تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی یا حتی شخصیت های ساختگی مانند کارتون ها تولید کرده اند. دو شرط اساسی که انتخاب شما از سلبریتی را تعیین می کند، تصویر (آیا شخصیت مشهور ارزش های شما را نشان می دهد) و دنبال کردن (از طریق این سلبریتی چقدر مخاطب خواهید داشت).
چرا از سلبریتی ها برای تبلیغات استفاده کنیم؟
برندها به دلایل مختلفی با سلبریتی ها شریک می شوند. به گفته استیو اولنسکی ، یکی از همکاران.. ... ادامه مطلب