بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی (3 بازه زمانی مهم)

مقالات دیجیتال مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۸ خرداد ۱۴۰۱ به احتمال زیاد شنیده‌اید که می‌گویند: «هر سخنی جایی و هر نکته مکانی دارد!» این ضرب‌المثل، دربارهٔ پیامک تبلیغاتی هم صادق است و اگر بخواهیم خیلی ساده‌تر بگوییم: هر پیامک، باید در زمان مناسب خودش ارسال شود. حال سوال اینجاست که بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی چه روزی در هفته و چه ساعتی از روز است؟ اگر می‌خواهید مخاطبان هدف (یا مشتری‌های آینده) پیامک‌های شما را نادیده نگیرند و سرسری از آن نگذرند، این مقاله را تا انتها بخوانید، تا جواب سوال بالا را پیدا کنید. قول می‌دهیم بعد از خواندن مقالۀ امروز و اجرای نکات گفته‌شده، می‌توانید بر اساس کسب‌وکارتان، بهترین زمان را برای ارسال اس ام اس انتخاب و بازدهی بیشتر را به‌طرز محسوسی تجربه کنید. بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی هیچ‌کس دوست ندارد ساعت ۷ صبح با صدای پیامک تبلیغاتی از خواب بیدار شود؛ مگر اینکه بخواهد به کله‌پزی برود! بنابراین موقع ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، باید یک نکتۀ مهم یادتان باشد: ما نباید وقت‌وبی‌.. ... ادامه مطلب

مدیریت دارایی بازاریابی چیست؟

برای حفظ رشد، هر کسب‌وکاری باید به طور مداوم راه‌هایی برای دستیابی به مشتریان با استفاده از پیام‌های شخصی و مرتبط پیدا کند. برای دستیابی به این هدف، اکنون ۹۲٪ از شرکت‌ها محتوای بازاریابی را به‌عنوان یک دارایی مهم تجاری می‌بینند که در قالب‌های مختلف وجود دارد. پست‌های رسانه‌های اجتماعی، قالب‌های بازاریابی ایمیلی، اسلایدهای پاورپوینت، پست مستقیم، دارایی‌های فیزیکی، علائم و موارد دیگر. به طور فزاینده‌ای، چالش مدیریت این محتوا دیگر تنها مربوط به حوزه فناوری اطلاعات نیست. ازآنجایی‌که عملکردهای بازاریابی مالکیت تجربه مشتری یکپارچه و برآورده کردن انتظارات مشتری را در اختیار می‌گیرد، مدیریت محتوا به‌عنوان یک نگرانی عمده بازاریابی ظاهر شده است. فرایندهای مدیریت محتوای غیرمتمرکز و پراکنده می‌تواند ثبات برند را فلج کند و ارتباطات مرتبط با مخاطبان هدف را مختل کند. امروز همراه کسب‌وکار دماوند به این موضوع می پردازیم. طبق گزارش مؤسسه بازاریابی محتوا، تنها ۱۸ درصد از شرکت‌ها احساس می‌کنند که سازمانشان فناوری مناسبی را برای مدیریت تلاش‌های بازاریابی محتوای خود در اختیار دارد. ۴۵ درصد دیگر می‌گویند که .. ... ادامه مطلب

لوله پلی اتیلن

لوله‌های پلی اتیلن لوله‌هایی هستند که از موادی خاص ساخته می‌شوند این لوله‌ها دارای خواص منحصر به فردی هستند که ... ادامه مطلب

هنر نیوز جکینگ – موج سواری خبری (خبر ربایی) : مزایا و معایب

تاکتیک بحث برانگیز موج سواری خبری Newsjacking چیست؟ نیوز جکینگ خبری چیست و این عمل چه معنایی برای برند شما دارد؟ Newsjacking، اصطلاحی که توسط دیوید میرمن اسکات ابداع شده است، استراتژی برندینگ است که از بزرگترین اخبار روز استفاده می کند و نام تجاری شما را وارد گفتگو می کند. معنی کلمه نیوز جکینگ چیست ؟ کلمه نیوز جکینگ Newsjacking مشابه سازی از واژه “های جکینگ” Hijacking است. های جکینگ به معنای ربودن است . مثل واژه هواپیما ربایی. بنابراین نیوزجکینگ نیز به معنای ربودن خبر یا خبر ربایی است. خبر ربایی به معنای استفاده از خبر دست اول دیگر و انتشار زودتر آن نیست. خبر ربایی به معنای استفاده ( منفی /مثبت) از خبر منتشر شده توسط دیگران به نفع برند است. در ایران آن را موج سواری خبری مینامند. شیوه عمل نیوز جکینگ چیزی که نیوزجکینگ Newsjacking را برای شرکت‌ها بسیار فریبنده می‌کند این واقعیت است که پتانسیل موفقیت بازاریابی عمده را در خود دارد و اگر به درستی از آن استفاده شود، راهی رایگان و آسان برای به دست آوردن نمایش گسترده برای برند شما است. بسیاری از شرکت‌ها با این عمل موفقیت مثبتی داشته‌اند، .. ... ادامه مطلب

اکسپلور اینستاگرام چیست؛ چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم؟

مقالات دیجیتال مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۸ خرداد ۱۴۰۱ امروزه بیشتر از هر زمان دیگری، شما به شبکه‌های اجتماعی و قابلیت‌های مختلف آن‌ها مانند اکسپلور اینستاگرام نیاز دارید. نادیده‌گرفتن این ابزارها چیزی به غیر از شکست کسب‌وکار را به دنبال نخواهد داشت. آیا یک نجار می‌تواند بدون اره، کاری از پیش ببرد یا یک مکانیک بدون آچار، قادر خواهد بود که ماشینی را تعمیر کند؟ شما هم از این قاعده مستثنی نیستید؛ بدون ابزار مناسب به اهدافتان نخواهید رسید. در مقاله‌های قبلی، اینستاگرام مارکتینگ را بررسی کرده‌ایم؛ در این مقاله، قرار است به شما بگوییم معنی اکسپلور در اینستا چیست و سپس مزایای راهیابی به آن و چگونگی چینش پست‌ها را با شما در میان بگذاریم. در ادامه با یکتانت همراه شوید تا ببینید این قابلیت اینستاگرام چه سودی برای شما دارد. اکسپلور اینستاگرام چیست؟ اکسپلور یا صفحهٔ کاوش، مجموعه‌ای از محتواها را بر اساس علایق فردی کاربر است؛ الگوریتم‌های اینستاگرام محتوا را بر اساس اکانت‌های مشابه با اکانت‌هایی که کاربر دنبال می‌کند یا محتوایی .. ... ادامه مطلب

آموزش لایو اینستاگرام؛ چگونه در اینستاگرام لایو بگذاریم؟

مقالات دیجیتال مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲ خرداد ۱۴۰۱ بعد از شیوع بیماری کرونا، لایو اینستاگرام اهمیت زیادی پیدا کرد. مردم در قرارهای آنلاین اینستاگرامی حضور پیدا می‌کنند، به صحبت‌ها گوش می‌دهند، لایو می‌گذارند و برنامهٔ تلویزیونی آنلاین برگزار می‌کنند؛ حتی بعضی از معلم‌ها و مربی‌ها در لایو، کلاس آموزشی خصوصی و عمومی برگزار می‌کنند. اگر تا الان در صفحه اینستاگرام لایو نگذاشته‌اید، در این مطلب از وبلاگ یکتانت می‌خواهیم دربارهٔ آموزش لایو در اینستاگرام صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه شوید. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در این شبکه اجتماعی را دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام آگاهی یابید!) لایو اینستاگرام چیست؟ لایو اینستاگرام یکی از امکانات فوق‌العاده این اپلیکیشن است و به شما اجازه می‌دهد که با مخاطبان خودتان ارتباط زنده برقرار کنید و در لحظه با آن‌ها باشید. با استفاده از لایو می‌توانید مستقیم با کاربرها صحبت کنید، آخرین اخبار را با آن‌ها به اشتراک بگذارید و برند خودتان را پررنگ‌تر کنید. بسیاری از ب.. ... ادامه مطلب

گزینش محتوا [ Content Curation ] چیست ؟

گزینش محتوا – کانت کیوریشن Content Curation – تولید محتوا بر اساس گزینش – بازاریابی محتوایی تولیدکنندگان محتوا در ایران، از روش گزینش محتوا برای ساخت یک متن استفاده مینمایند اما اسم کار خود تولید محتوا/خلق محتوا میگذارند. تعریف کانتنت کیوریشن چیست گزینش محتوا – کیوریشن محتوا Content Curation – فرآیند یافتن و جمع آوری محتوای آنلاین و ارائه بهترین قطعات به صورت ساختاریافته است. گزینش محتوا یعنی درست کردن یک متن بلند با استفاده از تکه نوشته های از چندین متن . دقیقا مانند درست کردن یک تصویر از کنار هم قرارداد تکه های عکس در کنار هم. گزینش محتوا در مقابل تولید محتوا گزینش محتوا Content Curation اغلب جزئی از استراتژی بازاریابی محتوا است، اما تولید محتوا / خلق محتوا Content Creation دو مفهوم یکسان نیستند. تولید محتوا شامل طراحی و تبلیغ مطالب شما از ابتداست. قطعاتی که تولید میکنید ممکن است ویدیو، وبلاگ، پادکست یا چیز دیگری باشد. گزینش محتوا مستلزم جستجوی محتوای مرتبط از منابع و برندهای دیگر به جای ایجاد محتوای واقعا اصلیل و منحصرفرد است. از آنجایی که الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی به بر.. ... ادامه مطلب

افزایش نرخ تبدیل با ۱۰ راه آسان و کم هزینه (مخصوص کسب و کارهای ایرانی)

چطور باید نرخ تبدیل را بالا ببریم؟ در این مطلب با ساده‌ترین و بهترین راه های افزایش نرخ تبدیل آشنا می‌شویم نوشته افزایش نرخ تبدیل با ۱۰ راه آسان و کم هزینه (مخصوص کسب و کارهای ایرانی) اولین بار در نرم افزار CRM دیدار | نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (سی آر ام) ابری. پدیدار شد. ... ادامه مطلب

۴ روش برای ایجاد محتوای برند قدرتمند [+ مثال‌]

در بازاری که به طور فزاینده‌ای اشباع می‌شود، ریسک‌ها برای جلب‌توجه مخاطبان بیشتر از همیشه است و متمایز شدن برندها از میان جمعیت ممکن است دشوار باشد. بازاریاب برای کسب‌وکار خود محتوای برند ایجاد می‌کند. موفق‌ترین بازاریاب‌ها می‌دانند که همه چیز در مورد داستان گفتن است و یکی از راه‌های بیان این داستان‌ها از طریق محتوای برند است. در این پست همراه کسب‌وکار دماوند، بیاموزید که محتوای برند چیست، چرا اهمیت دارد، و نمونه‌هایی باکیفیت بالا از کسب‌وکارهای موجود را بشناسید که می‌توانید از آنها برای الهام بخشیدن به کسب‌وکار خود استفاده کنید. محتوای برند چیست؟ محتوای برند مستقیماً با برند شما مرتبط است و ارزش‌های شما را به اشتراک می‌گذارد به‌گونه‌ای که واکنش عاطفی در مخاطبان شما برمی‌انگیزد و به آن‌ها اجازه می‌دهد بفهمند شما چه چیزی را مطرح می‌کنید. این محتوا می‌تواند به شکل یک وبلاگ، یک ویدئوی YouTube، یک مقاله خبری باشد. این می‌تواند به شما در ایجاد آگاهی از برند، افزایش وفاداری، و تأثیرگذاری بر مخاطبان فراتر از محصولات و خدماتی که می‌فروشید کمک کند. ممکن است در مورد تفاوت بازاریابی محتوای برند ب.. ... ادامه مطلب

۱۵ نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک و مشاور املاک

مقالات دیجیتال مارکتینگ | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ از قدیم‌الایام تا همین امروز، بازاریابی پیامکی عصای دست مشاوران املاک بوده است؛ زیرا آن‌ها می‌توانند مخاطبان زیادی را در سریع‌ترین زمان ممکن و با‌ کمترین هزینه هدف بگیرند و نظر آن‌ها را جلب کنند. با این حال، این نوع بازاریابی زمانی یار و یاور شما است که بدانید از چه متنی برای دستیابی به چه هدفی بهره ببرید؛ بنابراین بررسی چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک امری ضروری و حیاتی است. شما می‌توانید از پیامک برای مقاصد مختلفی مانند تعیین قرار ملاقات با مشتری، تبلیغ خدماتی که ارائه می‌دهید، ارسال آخرین اخبار و اطلاعات روز دربارهٔ قیمت‌ها، ارائهٔ پیشنهادهای وسوسه‌کننده مانند خانه‌های زیر قیمت منطقه و کارهایی از این دست استفاده کنید. در این مقاله، به اهمیت استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی در حوزهٔ املاک نگاهی می‌اندازیم. پس از آن، ۱۵ نمونه متن اس ام اس تبلیغات املاک را با یکدیگر بررسی می‌کنیم و در انتها، دربارهٔ ویژگی‌های متن پیامک‌های تبلیغاتی موثر برای املاک با شما صحبت م.. ... ادامه مطلب