5 نشانه برای اخراج فروشنده

اخراج فروشنده چه زمانی باید در دستور کار قرار گیرد ؟ یکی از سوالاتی که در جلسات مشاوره فروش بسیار تکرار میشود این است که با این فروشنده بد ، چه کنیم ؟
اکثر مدیران فروش تمایلی به قرارگیری در شرایط اخراج فروشنده نیستند.
اما مواقعی وجود دارد که این کار باید برای منافع بیشتر تیم فروش شما باید فروشنده را اخراج نمایید. یک فروشنده با عملکرد ضعیف و یا یک فروشنده مشکل ساز می تواند تأثیر منفی بر کل تیم فروش داشته باشد.
برخی از نشانه ها که زمان اخراج فروشنده است: فروشنده ای که به طور مداوم از اهداف عملکردی عقب میماند این شاید واضح ترین دلیل برای اخراج یک فروشنده باشد.
اگر فروشنده بارها و بارها به اهداف فروش نرسید، زمان آن رسیده است که فروشنده را با فروشنده دیگری جایگزین نمایید. ناتوانی در عملکرد بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی خواهد گذاشت.
فروشنده ای که قوانین شرکت را نقض می کند همه شرکت ها دارای استانداردها و شیوه هایی هستند که انتظار می رود کارکنان از آنها پیروی کنند. اگر یک فروشنده این قوانین را زیر پا بگذارد، می تواند دلیلی برای اخراج وی باشد.
زیر پا گذاشتن قوانین می تواند شرکت را در موقعی..

0 0
Read Time:2 Minute, 22 Second

اخراج فروشنده چه زمانی باید در دستور کار قرار گیرد ؟

یکی از سوالاتی که در جلسات مشاوره فروش بسیار تکرار میشود این است که با این فروشنده بد ، چه کنیم ؟

اکثر مدیران فروش تمایلی به قرارگیری در شرایط اخراج فروشنده نیستند.

اما مواقعی وجود دارد که این کار باید برای منافع بیشتر تیم فروش شما باید فروشنده را اخراج نمایید. یک فروشنده با عملکرد ضعیف و یا یک فروشنده مشکل ساز می تواند تأثیر منفی بر کل تیم فروش داشته باشد.

اخراج فروشنده

برخی از نشانه ها که زمان اخراج فروشنده است:

فروشنده ای که به طور مداوم از اهداف عملکردی عقب میماند

این شاید واضح ترین دلیل برای اخراج یک فروشنده باشد.

اگر فروشنده بارها و بارها به اهداف فروش نرسید، زمان آن رسیده است که فروشنده را با فروشنده دیگری جایگزین نمایید. ناتوانی در عملکرد بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی خواهد گذاشت.

فروشنده ای که قوانین شرکت را نقض می کند

همه شرکت ها دارای استانداردها و شیوه هایی هستند که انتظار می رود کارکنان از آنها پیروی کنند. اگر یک فروشنده این قوانین را زیر پا بگذارد، می تواند دلیلی برای اخراج وی باشد.

زیر پا گذاشتن قوانین می تواند شرکت را در موقعیتی خطرناک قرار دهد که حتی می تواند منجر به مشکلات قانونی شود.

فروشنده ای که پذیرنده مربیگری نیست

بسیاری از مشکلاتی که یک فروشنده تجربه میکند، از طریق مربیگری و راهنمایی قابل حل است.

اما اگر یک فروشنده از مربیگری استقبال نمیکند و بازخورد شما را جدی نمی گیرد، وقت آن رسیده است که اخراج شود. سرمایه گذاری بر آموزش فروش به چنین فروشنده ای کاملا بی دلیل است.

فروشنده نگرش منفی دارد

افراد تمایل به کار در کنار افراد منفی ندارند. افراد منفی می توانند باعث تضعیف روحیه شوند. اما بسیاری از مدیران فروش به دلیل عملکرد خود، نگرش های منفی به فروشندگان منتقل میکنند.

عدم رسیدگی به این موضوع می تواند تأثیر گسترده ای بر شرایط شرکت داشته باشد. اگر یک فروشنده همچنان نگرش منفی دارد، حتی پس از اینکه چندین بار با او صحبت نمودید، وقت اخراج فروشنده است.

فروشنده ای که از مشتریان شکایت می کند

اگر شروع به دریافت شکایت از مشتریان در مورد فروشنده خود مینمایید، این چیزی است که باید فوراً به آن رسیدگی شود. به تماس های فروش گوش دهید. با فروشنده در مورد وضعیت صحبت کنید.

اگر شکایات ادامه پیدا کرد، باید فروشنده را مرخص نمایید، در غیر این صورت می تواند بر شهرت و برند شرکت شما تأثیر منفی بگذارد.

  • کلید فروش موفق در شرکت اپل Apple
  • تفاوت لوگو با برندینگ
  • 13 ویژگی مدیر فروش موفق
  • خدمت به مشتری نامناسب ، کسب و کار شما را به کشتن می‌دهد
  • 12 سوال برای انتخاب مدیر فروش مناسب ( سوالات مصاحبه فروش )

مشاور فروش

اخراج فروشنده

مطالب این سایت شامل حمایت از حق مؤلف و مترجم بوده و هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع پیگرد قانونی دارد.

28 دی 1400

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به سبد خرید شما اضافه شده است

مشاهده سبد خرید
X