۴ روند خدمات مشتری که باقی می‌مانند

در طول همه‌گیری کرونا، کسب‌وکارها تجربه مشتری خود را تغییر دادند. در اینجا تغییراتی وجود دارد که مدت‌ها پس‌ازاینکه وضعیت COVID-19 به حالت گذشته تبدیل شود، ادامه خواهد یافت. همان‌طور که بحران COVID-19 برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۰ در ایالات‌متحده آشکار شد، بسیاری از کسب‌وکارها نحوه تعامل خود با مشتریان را تغییر دادند. این تغییرات به‌راحتی قابل‌مشاهده بود، چه پیشرفت‌های ایمنی ضروری باشند، چه حضور آنلاین تقویت‌شده. اما باگذشت زمان، واضح است که برخی از این تغییرات مدت‌ها پس از فروکش کووید-۱۹ باقی خواهند ماند، زیرا خود مشتریان تغییر کرده‌اند. برای مثال، گزارشی از Talkdesk نشان می‌دهد که اکثر مصرف‌کنندگان امروز انتظارات بیشتری از خدمات مشتری نسبت به قبل از همه‌گیری دارند. آنها انتظار تعامل سریع و در دسترس با برندها و فروشگاه‌ها رادارند. با در نظر گرفتن این موضوع، کسب‌وکار دماوند در اینجا پنج روند خدمات مشتری که پس از همه‌گیری باقی خواهند ماند، آورده است. همان‌طور که مصرف‌کنندگان تعاملات دیجیتالی با برندها و فروشگاه‌ها را افزایش می‌دهند، انتظار دارند ۲۴ ساعت شبانه‌روز از آنها پشتیبانی دریا.. ... ادامه مطلب

بهترین راه عذرخواهی از مشتری، با پشتوانه علمی

عذر خواهی از مشتری و مشتریانی که از خدمات نامناسب شما ناراحت شده اند عذرخواهی از مشتری به روش علمی در حوزه بازاریابی یکی از مهمترین مسائل، برنامه ریزی برای حفظ رضایت مشتری و ایجاد تجربه مثبت از طریق مدیریت خدمت به مشتری است. عذرخواهی از مشتری به دلیل شکست در ارائه صحیح خدمات هرگز آسان نیست. مهم نیست که چگونه این عذرخواهی انجام شود. مشتریان ناراحت هستند و شما به عنوان مدیر سازمان باید راهی برای حفظ رابطه و تجارت با آنها پیدا کنید. اما هدایت چنین مکالمه ای حساس و دشوار است. اگر عذرخواهی را به شیوه صحیح بیان نکنید، رابطه آرام با مشتری خیلی به سرعت سرد می شود. راههای فراری دادن مشتری خیلی ساده و بیشتر از راههای به دست آوردن مشتریان جدید است. نه تنها مشتریانی را که به آنها ظلم کرده‌اید از دست می‌دهید، بلکه تمام درآمدهای آتی ناشی از این روابط را به خطر می‌اندازید. از دست دادن این مشتریان همچنین به معنای از دست دادن فرصت رشد یا گسترش در حساب های آنها است. علاوه بر این، احتمالاً باید با پیامدهای بعدی، از جمله انتشار نظرات منفی‌ در رسانه‌های اجتماعی، کنار بیایید. اما لازم نیست که چنین پیش .. ... ادامه مطلب

گوگل کیورد پلنر چیست؟ (آموزش کیورد پلنر گوگل)

مقالات تبلیغات در گوگل | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۷ فروردین ۱۴۰۱ ممکن است شما به‌دنبالِ کلمات کلیدی مناسب برای افزایش ترافیک وب‌سایت خود باشید. شاید هم از آن دسته افرادی باشید که به پیش‌بینی هزینه‌های گوگل ادز علاقه دارند. برای هدف‌گرفتن مرتبط‌ترین کلمه‌های کلیدی باید بدانید گوگل کیورد پلنر چیست و چه کمکی به شما می‌کند. برای اینکه بتوانید مخاطب را از موتورهای جست‌وجو به وب‌سایت خود بکشانید، باید بدانید که او از چه عبارتی و با چه نیتی استفاده می‌کند. کیورد پلنر یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند گوگل است که با کمک آن به دنیایی از کلمه‌های کلیدی متنوع و مرتبط با کسب‌و‌کارتان دست پیدا می‌کنید. با این حال، اگر با محیط آن آشنا نباشید، ممکن است کار با آن کمی گیج‌کننده به‌ نظر برسد. ما در این مقاله قرار است به شما بگوییم که گوگل کیورد پلنر چیست، چه کمکی به شما می‌کند و چگونه از آن می‌توانید بهره ببرید. در ادامه با یکتانت همراه شوید. ابزار گوگل کیورد پلنر چیست؟ گوگل کیورد پلنر را برای کشف کلمات کلیدی مهم و یافتن داده‌های مختلف مانند حجم .. ... ادامه مطلب

متداول ترین اصطلاحات گوگل ادز به زبان ساده

مقالات تبلیغات در گوگل | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۶ فروردین ۱۴۰۱ بیایید با هم روراست باشیم، اصطلاحات گوگل ادز ممکن است در اولین برخورد ترسناک به نظر برسند؛ ولی این چیزی نیست که به خاطر آن قید این پلتفرم قدرتمند را بزنید. این پلتفرم تبلیغاتی به شما و سایر کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را در اشکال مختلف به دست مخاطبان هدفتان برسانید. در این مقاله قرار است ۲۲ اصطلاح پرکاربرد و مهم گوگل ادز را با شما در میان بگذاریم. دانستن این اصطلاحات در ابتدای کار ضروری است و به شما کمک می‌کند تا با این پلتفرم با زبان خودش حرف بزنید. در ادامه با یکتانت همراه شوید. اصطلاحات گوگل ادز گوگل ادز یکی از محبوب‌ترین و موثرترین پلتفرم‌های تبلیغاتی به حساب می‌آید؛ اما بخش‌ها و اصطلاحات متنوع این پلتفرم می‌توانند هر کسی را آشفته کنند. شما برای شروع باید زبان این پلتفرم را یاد بگیرید تا بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. ما شما را در این بخش با مهم‌ترین اصطلاحات گوگل ادز آشنا می‌کنیم. ۱. Campaign کمپین به مجموعه‌ای از گروه‌های تبلیغاتی (اد گروپ) .. ... ادامه مطلب

آموزش تبلیغات در شبکه های اجتماعی و مزایای آن

مقالات شبکه‌ های اجتماعی | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۳ فروردین ۱۴۰۱ تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی امروزه به بخش جدایی ناپذیر فعالیت‌های کلیه شرکت‌ها و استارتاپ‌ها تبدیل شده است. شاید تا همین چند سال پیش به‌راحتی می‌توانستید با چند پست روزانه در شبکه‌های اجتماعی و مقداری فعالیت، مشتریان جدیدی جذب کنید و درآمد خوبی داشته باشید؛ اما در دنیای مدرن بازاریابی دیجیتال و با روی کار آمدن پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی و همچنین پیدایش شیوه‌های جدید مارکتینگ، تبلیغ در این شبکه‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که کسب‌وکارهای گوناگون چه اهدافی از تبلیغ‌کردن دارند، مزیت این شیوه‌های تبلیغ چیست، انواع سوشال مدیا برای پروموشن کدام‌اند و چطور می‌توانید تبلیغ اثربخشی داشته باشید. با ما همراه باشید. هدف از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی چیست؟ قبل از اینکه تبلیغات را شروع کنید، ابتدا باید هدف‌گذاری مناسب داشته باشید. اهداف شما تعیین می‌کند که با مخاطبین خود به چه روشی ارتباط برقرار کنید. اهداف کمک می‌کنند که عملکرد ت.. ... ادامه مطلب

چگونه داستان کسب‌وکار خود را بنویسیم

یک داستان جذاب برند به مردم کمک می‌کند تا با شما ارتباط برقرار کنند، شمارا به یاد داشته باشند و به شما اعتماد کنند. امروز همراه کسب‌وکار دماوند باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم. هر کسب‌وکاری به‌عنوان یک ایده، یک چشم‌انداز یا یک کشف تصادفی شروع شد. از مغازه‌های محلی گرفته تا شرکت‌های بزرگ، هر برندی یک منبع اصلی دارد n و داستان – و مشتریان می‌خواهند داستان شمارا بشنوند. داده‌های Sprout Social نشان می‌دهد که ۵۷ درصد از مصرف‌کنندگان برای برندی که احساس می‌کنند به آن متصل هستند، بیشتر خرج می‌کنند و ۷۶ درصد از آنها نسبت به رقیب بیشتر خرید می‌کنند. بیش از هر زمان دیگری، مصرف‌کنندگان می‌خواهند هدف، ارزش‌ها و هویت یک شرکت را درک کرده و با آن هماهنگ شوند. آن‌ها می‌خواهند که برندها انسانی‌تر و مرتبط‌تر باشند – چه راهی بهتر از این‌که توضیح دهید «ا چگونه به اینجا رسیدم»؟ داستان مبدأ چیست؟ داستان مبدأ یک روایت ساده و قابل‌هضم است که توضیح می‌دهد که چگونه شرکت شما راه‌اندازی شده است. داستان مبدأ کسب‌وکار شما ممکن است شامل چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی و چگونگی شروع کسب‌وکار شما باشد. خاطره‌انگیز.. ... ادامه مطلب

پیشنهاد فروش منحصر به فرد چیست ؟ Unique Selling Proposition

پیشنهاد فروش منحصر به فرد USP چیست ؟ پیشنهاد فروش منحصر به فرد Unique Selling Proposition = USP زمانیکه بحث از مدیریت فروش و یا مهندسی فروش پیش می آید ، باید درک مناسبی از مفاهیم فروش نیز داشته باشیم. رقابت نظم طبیعی و مسلم در تجارت است، به خصوص برای میان برندهای آنلاین که در رقبای آنان فقط رقبای محلی نیستند که باید نگران بود. مشتریان غرق در گزینه‌ های پیش رو هستند و می‌خواهند به سرعت بفهمند که چه چیزی یک محصول یا برند متفاوت و متمایز مینماید. جایگاه یابی صحیح محصول یا خدمات در میان سایر برندها ، به معنای متمایز شدن یا غرق شدن در میان آن برندها است. به همین دلیل ، برای همه کارآفرینان بسیار مهم است که بدانند چگونه یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) را شناسایی کنند تا تصمیمات برندسازی و بازاریابی درستی اتخاذ نمایند. پیشنهاد فروش منحصر به فرد چیست یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد Unique Selling Proposition که مخفف آن USP است ، تنها چیزی است که کسب و کار را از سایر رقبا بهتر میکند. USP یک مزیت خاص است که باعث می شود کسب و کاری در مقایسه با سایر برندها متمایز شود. ایجاد پیشنهاد فروش منحص.. ... ادامه مطلب

بازاریابی پیامکی چیست؟ (اصول و مزایا)

مقالات مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، برند خود را به مشتریان آینده‌تان معرفی کنید، اگر دلواپس میزان فروش و کاهش درخواست خدمات برندتان هستید و اگر می‌خواهید به گروه وسیعی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید، بازاریابی پیامکی را در صدر تبلیغات کسب‌وکار خود قرار دهید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نرخ بازشدن پیامک‌ها در کمپین‌های پیامکی 98 درصد است. اگر به این آمار تعداد 3.8 میلیارد نفر را بیفزایید که در سال 2021 صاحب گوشی‌های هوشمند بوده‌اند، گروه بزرگی از مخاطبان را پیش روی خود می‌بینید. به همین علت است که می‌گوییم برای ارتباط برندتان با هزاران هزار نفر، پیامک بهترین راه است. بازاریابان خبره می‌دانند که تبلیغات پیامکی از پربازدیدترین و سریع‌ترین انواع بازاریابی است که حتی نیازی به وجود اینترنت ندارد. در این‌ که چنین روشی از بازاریابی، کارآمد و نتیجه‌بخش است صحبتی نیست؛ اما برای دانستن روش کار، مزایا و فوت‌وفن استفاده از پیامک برای بازاریابی، در این مقاله با .. ... ادامه مطلب