چگونه یک استراتژی بازاریابی رمزارز تهیه کنیم

کریپتوکارنسی به روند جدید تبدیل شده است و مردم شکایتی ندارند. بر اساس شاخص کاربر در سال ۲۰۲۱، بیش از ۹۷٪ به این انقلاب جدید اعتماد داشتند. اما آیا آماده هستید که از این بازار بالقوه استفاده کنید و رقبای خود را شکست دهید؟ با وجود پروژه‌های جدیدی که هر روز به بازار نفوذ می‌کنند، پرتاب چند آگهی تصادفی باعث کاهش آن نمی‌شود. برای دستیابی به مخاطبان خود و جلب اعتماد آنها به یک اقدام کامل نیاز دارید. به همین دلیل است که توسعه یک استراتژی بازاریابی رمزارز مهمتر از همیشه است. استراتژی درست شما را راهنمایی می کند تا اقدامات خود را در جهت هدف مورد نظر هماهنگ کنید. به عبارت دیگر، تاکتیک های بدون استراتژی سطح بالا مانند پرتاب تیر در تاریکی است. در دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین امکانات بی پایانی وجود دارد. این مقاله راه‌هایی را برای توسعه یک استراتژی بازاریابی رمزارز که می‌تواند به شما کمک کند این فرصت‌ها را به آینده تبدیل کنید، بررسی می‌کند. یک استراتژی بازاریابی رمزارز موثر طراحی کنید ۱- مشتری هدف خود را بشناسید: بدیهی به نظر می رسد، اما تعجب خواهید کرد که بسیاری از حتی بهترین محصولات فقط به .. ... ادامه مطلب

آشنایی با بازاریابی داخلی

بازاریابی داخلی INTERNAL MARKETING سال ها قبل به عنوان یک مفهوم مطرح شد، اما زمانی که نظرات جدید به میان آمد، از اصطلاحات متداول کسب و کار کنار گذاشته شد؛ در حال حاضر به نظر می رسد که مجدداً صحبت هایی از مارکتینگ داخلی عنوان می شود. در بازاریابی داخلی، نگرش های مشتریان نسبت به یک شرکت بر اساس تجربه ای است که مشتری در ارتباط با کل سازمان به دست می آورد و نه فقط با محصولات آن. به این ترتیب هر فردی هرگونه تماس چه مستقیم یا غیرمستقیم با مشتری داشته باشد، به شکل گیری تجربه مشتری کمک می کند و رضایت مشتری عمیقاً به عملکرد نیروی کار یک شرکت بستگی دارد. زمانی که صحبت از مارکتینگ داخلی می شود معمولاً فرآیند ارتقای شرکت و همچنین پیشبرد اهداف سازمان مدنظر است. هدف از این فرآیند هم سو شدن هر جنبه از عملیات داخلی یک شرکت است تا اطمینان حاصل شود که این فرآیند به اندازه کافی توانایی ارائه ارزش به مشتریان را دارد. درحالی که این نظریه می تواند نظریه ای قابل احترام باشد، اما در حین ایجاد مراحل فروش داخلی به مشتریان یک طرز فکر تفرقه انداز آن ها و ما به وجود می آید. در حالت ایده آل، بازاریابی داخلی بهتر .. ... ادامه مطلب

چگونه می توان تأییدیه سلبریتی ها را دریافت کرد، حتی اگر برند بزرگی نباشید

از دیدگاه خریدار، مشتریان تمایل بیشتری به خرید از شخصی دارند که ممکن است به آنها اعتماد کنند، با او ارتباط داشته باشند یا بت کنند. به همین دلیل است که تاییدیه سلبریتی ها بسیار موثر است. سلبریتی ها اغلب می توانند خریدار را متقاعد کنند که روی «خرید» کلیک کند، در حالی که در غیر این صورت ممکن است تردید داشته باشند. علاوه بر این، تأییدیه سلبریتی ها می تواند بسیار سودآور باشد. یک مطالعه اخیر نشان داد که تأیید سلبریتی ها می تواند فروش یک شرکت را در مقایسه با رقبا به طور متوسط ۴٪ افزایش دهد. اما، اگرچه این یک راه عالی برای رشد کسب و کار شما است، اما می تواند گران و در برخی موارد خطرناک باشد. این شکست‌ها به‌ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر و استارت‌آپ‌ها سخت است. پس چگونه می‌توانید محصول خود را در اختیار یک سلبریتی قرار دهید در حالی که برند بزرگی نیستید ؟ تایید سلبریتی ها تأیید سلبریتی ها یک استراتژی بازاریابی است که برای مشاغل در هر اندازه طراحی شده است تا از یک سلبریتی ها یا فرد تأثیرگذار به عنوان یک سخنگوی برای کمک به تبلیغ برند، محصول یا خدمات خود استفاده کنند. سلبریتی ها می توانند از شهرت و.. ... ادامه مطلب

نحوه استفاده از یک سلبریتی برای کمپین ها و رویدادهای خود

تایید سلبریتی چیست؟ تایید سلبریتی ها که به نام برندسازی سلبریتی ها یا تبلیغات سلبریتی ها نیز شناخته می شود، یک استراتژی بازاریابی است که از شهرت و تصویر سلبریتی ها برای تبلیغ یک برند یا محصول استفاده می کند. موارد استفاده دیگر شامل سازمان‌های غیرانتفاعی است که از شهرت یک سلبریتی برای افزایش آگاهی یا تأمین بودجه در مورد یک هدف استفاده می‌کنند. یا بازاریابان رویداد از شهرت و محبوبیت یک سلبریتی برای ایجاد سر و صدا و اعتبار در اطراف رویداد مجازی یا ترکیبی خود استفاده می کنند. نیازی نیست که سلبریتی انتخابی شما به خودی خود یک ستاره سینما باشد. برندها کمپین های برندسازی عالی با هنرمندان موسیقی، شخصیت های ورزشی، تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی یا حتی شخصیت های ساختگی مانند کارتون ها تولید کرده اند. دو شرط اساسی که انتخاب شما از سلبریتی را تعیین می کند، تصویر (آیا شخصیت مشهور ارزش های شما را نشان می دهد) و دنبال کردن (از طریق این سلبریتی چقدر مخاطب خواهید داشت). چرا از سلبریتی ها برای تبلیغات استفاده کنیم؟ برندها به دلایل مختلفی با سلبریتی ها شریک می شوند. به گفته استیو اولنسکی ، یکی از همکاران.. ... ادامه مطلب

اینفلوئنسر مارکتینگ در مقابل تایید سلبریتی ها

اینفلوئنسر مارکتینگ و تایید سلبریتی ها اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. اما، این دو استراتژی تبلیغاتی در خدمت اهداف متمایز هستند. در این جا تمایزهای کلیدی بین دو روش بازاریابی قدرتمند و نحوه کمک به برندها در ایجاد آگاهی از برند، افزایش فروش و افزایش تبدیل را باز خواهیم کرد. در سال‌های اخیر، اینفلوئنسر اسپانکن تأثیر عمیقی بر صنعت تبلیغات داشته است. پس چرا شرکت‌ها ترجیح می‌دهند در آن به جای تأیید سلبریتی‌های سنتی سرمایه‌گذاری کنند؟ همانند سلبریتی ها، اینفلوئنسرها افراد عمومی قابل اعتمادی هستند که فالوورهای وفادار دارند. با این حال، اینفلوئنسرها در جوامع خاص فعالیت می کنند. یک اینفلوئنسر می‌تواند از علاقه‌اش به موضوعی مانند شراب استفاده کند و از مهارت‌های تولید محتوا برای تشویق دنبال‌کنندگان برای خرید مارک‌هایی که تبلیغ می‌کنند استفاده کند، در حالی که در ازای آن محصولات رایگان دریافت می‌کند. اینفلوئنسرها اغلب به عنوان تولیدکنندگان محتوا برای خود کار می کنند، با برندها همکاری می کنند و به طور مستقل محتوای موثر تولید می کنند. هر چه اینفلوئنسر بهتر باشد، فالوورهای بیشتری جمع می‌کند و ا.. ... ادامه مطلب