بازاریابی همه کاناله (امنی چنل مارکتینگ) Omnichannel Marketing

امنی چنل مارکتینگ (امنی چنل مارکتینگ) Omnichannel Marketing چیست؟ استراتژی بازاریابی خرده فروشی Omnichannel Marketing چیست استراتژی خرده فروشی (امنی چنل مارکتینگ) Omnichannel یک رویکرد سازمانی بین کانالی (کراس چنل cross-channel) برای بازاریابی، فروش و خدمت به مشتری است که یک تجربه مشتری یکپارچه و منسجم را ایجاد می‌کند بدون توجه به اینکه مشتری شما چگونه، چه زمانی یا کجا به برند شما دسترسی پیدا می‌کند. کلمه کلیدی در اینجا “بین کانال cross-channel” است در مقابل چند کاناله multi-channel : زیرا در حالی که همه افراد در Omnichannel از چندین کانال استفاده می کنند، همه فعالیت های multi-channel شامل Omnichannel نیستند. کراس چنل شامل ترکیب و به اشتراک گذاری داده ها در تمام کانال ها برای ایجاد یک تجربه مشتری مداوم و یکپارچه است. تعریف بازاریابی همه کاناله برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی ابزارهای ارتباطی بازاریابی همیشه فعال و متمرکز بر کمپین در نقاط ارتباطی مختلف چرخه حیات مشتری برای به حداکثر رساندن لیدز (مشتری راغب) و فروش – در عین حال ارائه یک تجربه مشتری بی‌نظیر برای تشویق وفاداری مشتری بسیاری .. ... ادامه مطلب

مدل کسب و کار حق اشتراکی چیست Subscription Business Model

مدل کسب و کار حق اشتراکی (سابسکرایب بیزینس) Subscription Business Model مدل کسب و کار حق اشتراکی زمانی است که مشتری به طور منظم هزینه ای را برای دسترسی به محصول یا خدمات شما پرداخت می کند. به شما امکان می دهد از گروهی از مشتریان وفادار درآمدهای مکرر کسب کنید. این مانند داشتن یک توافق مداوم با مشتری است، که در آن افراد موافقت می کنند برای محصولات یا خدمات شما برای مدت زمان مشخصی مانند هر ماه، سال یا هر سه ماهه پرداخت کنند. و مشتریان این گزینه را دارند که در هر زمان اشتراک خود را لغو کنند. مدل کسب و کار حق اشتراکی بخشی از یک تغییر فرهنگی گسترده تر به نام اقتصاد عضویت است که در آن مردم به دنبال «دسترسی» به جای «مالکیت» هستند. نتفلیکس یک نمونه عالی از این نوع کسب و کار اشتراک است. آنها به بینندگان خود با پرداخت هزینه ماهانه (آبونمان) به همه محتوای گذشته، فعلی و آینده دسترسی دارند. تا زمانی که پرداخت می کنید، می توانید تماشا کنید. و هنگامی که اشتراک خود را لغو می کنید، دسترسی به سرویس پخش آنها را از دست می دهید. البته اکثر آمریکایی احتمالاً کسر ماهیانه 15 دلار از حسابشان را حتی متوجه ن.. ... ادامه مطلب

معنی SaaS ، PaaS ، IaaS : آنچه شما باید بدانید

خدمات ابری SaaS ، PaaS ، IaaS خدمات رایانش ابری و خدمات، کسب‌وکارها با افزایش محبوبیت رایانش ابری و خدمات، کسب‌وکارها در سراسر جهان از سرویس‌های سنتی سنتی که به آن تکیه کرده‌اند دور می‌شوند. خدمات مبتنی بر فضای ابری نحوه عملکرد کسب‌وکارها را تغییر داده است و به آن‌ها اجازه می‌دهد از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، پلتفرم‌ها، نرم‌افزارها و برنامه‌های کاربردی از طریق اینترنت و نقاط اتصال آنلاین استفاده کنند. برای سازمان هایی که در نظر دارند تجارت الکترونیک خود را به فضای ابری منتقل کنند، سه اصطلاح مهم وجود دارد که باید از آنها آگاه باشند: زیرساخت به عنوان یک سرویس (IaaS). پلتفرم به عنوان یک سرویس (PaaS). نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS). IaaS، PaaS و SaaS سه نوع اصلی محاسبات ابری هستند که امروزه در دسترس هستند. این پلتفرم‌ها در دهه گذشته رشد چشمگیری داشته‌اند و درآمد جهانی آن از حدود 90 میلیارد دلار در سال 2016 به بیش از 312 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یافته است. با رشدی مانند این، محاسبات ابری به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار است زیرا کسب و کارها شروع به حذف تدریجی نرم افزار.. ... ادامه مطلب

روشهای بهبود مدیریت موجودی انبار (انبارداری)

مدیریت موجودی انبار Inventory Management (انبارداری) مدیریت موجودی انبار یکی از فرآیندهای کلیدی در یک شرکت تجارت الکترونیکی است که در آن به‌روزرسانی‌های موجودی محصولات باید به‌طور مکرر به‌روزرسانی شود تا یک جریان روان تحویل داده شود. به منظور دستیابی به مدیریت کارآمد موجودی، استفاده از آخرین فناوری ها یک راه حل عالی است. استفاده از فناوری جدید مانند یک ابرقدرت است که توانایی های کسب و کار شما را افزایش می دهد. با وجود دانستن این موضوع، بسیاری از شرکت ها در مدیریت موجودی انبار با چالش هایی روبرو هستند. بنابراین، در اینجا در این وبلاگ، برخی از چالش های مدیریت موجودی انبار را با راه حل هایی برای حل آنها نیز مورد بحث قرار می دهیم. مدیریت موجودی انبار Inventory Management (انبارداری) چالش های مدیریت موجودی انبار 1. ناتوانی در مکان یابی موجودی های موجودی انبار یکی از بزرگترین مشکلات در انبار، ردیابی محصولات موجود در موجودی است که باید برای مشتریان ارسال یا حمل شوند. اگر سهام در دسترس باشد چه اتفاقی می افتد؟ تحویل ها دیر به دست مشتریان می رسد که در نهایت ارزش برند را کاهش می دهد و رتبه ه.. ... ادامه مطلب

توضیح انواع تابلو

آیا می‌دانستید که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مدرن و برجسته، چه تاثیر فوق العاده‌ای بر روی افزایش جلب توجه مخاطبین و همچنین ... ادامه مطلب

محصولات شبکه سیسکو

همواره محصولات و راهکارهای سیسکو، بعنوان شرکتی پیشرو در صنعت شبکه، مورد توجه ارگان ها و سازمان های پیشرفته بوده ... ادامه مطلب

تولید محتوا رستوران ها + استراتژی موفق رستورانها در اینستاگرام

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 2 میانگین: 5]تولید محتوا رستوران ها در شبکه های اجتماعی از جمله پیج اینستاگرام، یکی از مهمترین راهکارهای مدیران رستورانها برای جذب و نگهداری مشتریان و برندسازی رستوران است. اما بسیاری از رستورانها با کم اهمیت نشان دادن این مسئله (بصورت نا آگاهانه) کم کم سهم بازار خود را از دست می دهند، زیرا عدم توجه به برندسازی و جایگاه سازی در ذهن مخاطبان پیامدهای سنگینی برای آنها در پی خواهد داشت. اگر رستوران شما هم با ورود یک رستوران جدید در نزدیک شما سهم بازار زیادی از دست داده این مقاله به شما کمک خواهد کرد. استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام برای رستوران ها به یک امر ضروری تبدیل شده است. وقتی مشتریان رستوران در یک شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام به تعداد زیاد حضور دارند، حضور رستوران با برنامه ریزی و تولید محتوای صحیح می تواند منجر به جذب، نگهداری و حفظ مشتری شود. جواب سوالات چطور پیج اینستاگرام رستوران را مدیریت کنیم و چطور برای آن محتوا بسازیم می تواند مسیر موفقیت یا عدم موفقیت یک رستوران را در شبکه های اجتماعی مشخص کند. در اینجا خواهیم خواند: .. ... ادامه مطلب