بازی کالاف دیوتی (Call of Duty) یک بازی در سبک اکشن و شوتر است که اولین نسخه آن برای کامپیوتر توسط کمپانی سازنده این سری گیم ها، یعنی اکتیویژن ساخته شد و در سال ۲۰۰۳ به بازار گیم ها انتشار یافت. به خاطر استقبال بسیار زیاد از این گیم، در طول سال‌های بعد، نسخه مخصوص کنسول های بازی این گیم هم ساخته شد.

این سری بازی‌ها به خاطر داستان‌های مهیج و خاص خود، و هم چنین گرافیک چشم نواز گیم ها، برای گیمر ها بسیار جذاب هستند. از اولین داستان‌های این سری بازی‌ها که در آن‌ها گیمر نبرد های تاریخی جنگ‌های جهانی را تجربه می‌کرد، تا آخرین بازی های آنلاینی مثل کالاف دیوتی وارزون موبایل که به گفته اهل فناوری قرار است عرصه بازی‌های شوتر آنلاین گوشی های همراه را متحول کند، همگی جذابیت خاصی دارند و این جذابیت و هیجان را دنیای گیمر ها مدیون تیم سازنده این بازی هاست.

با اینکه کال آف دیوتی برای اولین بار توسط کمپانی اکتیویژن طراحی و ساخته شد، اما شرکت های بزرگی مثل اینفینیتی وار و تری اچ در روند توسعه و طراحی بازی های کالاف دیوتی مشارکت داشته‌اند. همچنین در توسعه اولین نسخه کالاف دیوتی برای گوشی های همراه که امروزه طرفداران زیادی در جهان دارد، کمپانی تنسنت گیمز نقش بسزایی ایفا کرده است.

در سال ۲۰۱۹ میلادی بود که خبر انتشار اولین بازی کالاف دیوتی برای گوشی های هوشمند از راه رسید. طرفداران این سری بازی ها که سال‌ها بود این بازی را فقط در کامپیوتر و کنسول های شان بازی می‌کردند،‌ اینک می توانستند در جیب خود، یک کالاف دیوتی نصب شده داشته باشند! این بازی در مدت زمانی کوتاه بسیار مشهور شد و در کنار رقبای این ژانر (شامل بازی‌های پابجی و فورتنایت)، توانست در صدر پر دانلود ترین بازی‌های شوتر و اکشن آنلاین قرار بگیرد.

این بازی که نتیجه همکاری دو کمپانی پر آوازه گیم سازی یعنی اکتیویژن و تیم استودیو بازیسازی معروف Tencent می‌باشد، مجموعه ای از نقشه های شناخته شده و پرطرفدار نسخه های قدیمی سری کالاف دیوتی و شخصیت های آشنای سیر داستانی این بازی‌ها می‌باشد و برای طرفداران این سری گیم ها، یک تجربه حماسی و هیجان انگیز در گوشی های همراه محسوب می‌شود!

و اینک خبر ها حاکی از آن است که شرکت اکتیویژن قصد تولید یک بازی دیگر مخصوص گوشی های همراه دارد. این کمپانی این بار با کالاف دیوتی وارزون موبایل می‌خواهد دوباره تجربه موفقیت آمیز تولید عناوین کالاف دیوتی برای گوشی های همراه را تکرار کند.

طبق گفته مدیران کمپانی، بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار است در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر شود. مخاطبان وارزون که چندین سال است این بازی را در کامپیوتر ها و کنسول ها بازی می‌کردند، از اینکه خبر رسیدن پای این بازی به گوشی ها را می شنوند، بسیار خوشحال هستند!

کالاف دیوتی وارزون، یک بازی آنلاین رایگان برای کامپیوتر و کنسول بود که در سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار شد. این بازی به خاطر سبک خاص خود و میدان های نبرد عظیم خود، مورد علاقه بسیاری از طرفداران سبک شوتر می‌باشد. این گیم می‌تواند در مود های مختلفی بازی شود و تا حداکثر ۱۵۰ نفر در هر نقشه از این گیم به رقابت بپردازند. این رقم برای یک بازی شوتر آنلاین، رقمی خارق‌العاده محسوب می‌شود!

اگر علاقه‌مند به بازی‌های شوتر چند نفره آنلاین هستید و می‌خواهید با بازیکنان سراسر جهان رقابت کنید، کالاف دیوتی وارزون موبایل از جمله عناوینی است که حتما باید آن را امتحان کنید. پس منتظر شنیدن خبر انتشار این بازی در آخرین روز های سال ۲۰۲۲ باشید.

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار است مانند همه بازی‌های آنلاین و مشابه کالاف دیوتی موبایل که اولین عنوان از سری بازی‌های مخصوص گوشی های همراه این کمپانی است، دارای واحد پول درون برنامه‌ای به نام سی پی (CP) می‌باشد.

شما با خرید سی پی وارزون موبایل می‌توانید از بسیاری از امکاناتی که به طور معمول دسترسی به آن‌ها بسیار دشوار است، استفاده کنید. برای مثال شما با خرید سی پی می‌توانید از فروشگاه داخل بازی، انواع مختلف اسلحه، تجهیزات و آیتم های مورد استفاده در میدان جنگ، اسکین های جدید برای کاراکتر خود و … را تهیه کنید.

یکی از چالش هایی که برای خرید سی پی، گیمر های ایرانی با آن مواجه می‌شوند، مسئله خرید سی پی ارزان است. چرا که به دلیل محدودیت‌های اعمال شده بر کشورمان، ما نمی‌توانیم به طور مستقیم، سی پی مورد نیاز را از خود سایت رسمی کالاف دیوتی خریداری کنیم.

برای رفع این چالش و خرید سی پی وارزون موبایل، ما به شما سایت فروشگاهی گیم رویال را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید با ارزان ترین قیمت های بازار، سی پی مورد نیاز خود را از آن تهیه کرده و از پشتیبانی خوب و تحویل سفارش در اسرع وقت، لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید