تور اروپا نوروز 1402 از پرطرفدارترین تورهای سال و همچنین هیجان‌انگیزترین گزینه برای سپری کردن سال نو و آغاز فصل دلنشین بهار می‌باشد. اروپا مرکز توریستی‌ترین کشورهای جهان می‌باشد، کشورهایی که موتور اقتصادشان صنعت گردشگری می‌باشد و هیچگاه از سفر کردن به آن‌ها خسته نمی‌شوید.

با اینکه تور اروپا عید گران‌ترین پکیج‌ها را در بر می‌گیرد، اما شما با استفاده از تنوع قیمتی سایت آژانس مسافرتی سفریار می‌توانید سفری اقتصادی و به صرفه همراه با لذت داشته باشید. از مهم‌ترین مراحل تدارکات لازم برای سفر به اروپا، اخذ ویزای شینگن می‌باشد که با شرایط نسبتا سختگیرنه‌ای صورت می‌گیرد، اما با سپردن آن به آژانس مسافرتی سفریار می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای شینگن خود را دریافت کنید.

قیمت تور اروپا معمولا تحت تاثیر نوع هواپیمای رفت و برگشت، نوع هتل، تعداد روزهای اقامت و همچنین هزینه تمکن مالی ویزای شینگن می‌باشد که در ادامه با جزئیات بیشتری به آن‌ها می‌پردازیم. همچنین هرچقدر تعداد روزهای اقامت شما و همچنین تعداد شهرهایی که به آن‌ها سفر می‌کنید بیشتر باشد، هزینه شما مطمئنا بیشتر خواهد شد.

اخذ ویزای شینگن

بسیاری از مشتریان اولین سوالی که می‌پرسد این است که ویزای شینگن دقیقا چیست؟ و چرا کشورهای اروپایی ویزای مخصوص با نام خودشان را ندارند؟ باید بدانید که شما برای ورود به اروپا نیاز به ویزای شینگن دارید و برای سفر به هر یک از کشورهای عضو شینگن، تنها نیازمند همین ویزا می‌باشد؛ بنابراین شما قادر هستید تنها با داشتن یک ویزا بین همه کشورها تردد داشته باشید و نیازی به اخذ ویزای مجدد نداشته باشید. توافقنامه شینگن باعث می‌شود که کشورهای اروپایی هزینه کمتری را صرف اخذ ویزا کرده و همچنین پلیس امنیتی ثابت کشورهای عضو شینگن که وظیفه ایجاد امنیت در مرز تمامی کشورها را بصورت مستقل برعهده دارد، باعث می‌شود که امنیت مرزها بیشتر باشد. این موضوع تمرکز بیشتری نسبت به این دارد که هر کشور پلیس مرزی جداگانه‌ای داشته باشد.

البته توجه داشته باشید که ویزای شینگن بیشتر برای تسهیل اتباع اروپایی در داخل حوزه اروپا بود و همچنین امنیت آن مختص حوزه اروپا می‌باشد؛ به همین دلیل برای ارائه ویزای شینگن به یک فرد غیراروپایی به همان اندازه سختگیری می‌شود که کار برای اتباع اروپایی آسان شده است. به همین دلیل معمولا پیشنهاد ما سپردن این درخواست به آژانس مسافرتی تان می‌باشد.

قیمت تور اروپا

ارائه یک رنج قیمتی دقیق و قابل پیش‌بینی غیرممکن است، چون معمولا نوسان قیمتی این تورها خصوصا در ایام تعطیلات و نوروز بسیار بالاست. اما با دانستن مولفه‌ها و معیارهایی که منجر به تغییر قیمت تورها می‌شوند، قادر هستید هزینه‌های خود را کنترل کنید؛ این معیارها همان معیارهایی هستند که آژانس‌های مسافرتی براساس آن تورها را دسته‌بندی می‌کنند.

مهم‌ترین مولفه‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، نوع بلیط هواپیما و همچنین صندلی شما می‌باشد. اگر سعی در داشتن یک سفر اقتصادی را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که صندلی‌های اکونومی را انتخاب کنید تا هزینه کمتری پرداخت کنید. همچنین در هنگام انتخاب تورها، از انتخاب تورهایی که از لاین هواپیمایی گران‌قیمت استفاده می‌کنند خودداری نمائید. توجه داشته باشید که انتخاب یک هتل متوسط، به معنای اینکه از خدمات باکیفیت و ویژه منع خواهید شد نیست، بلکه تمام تمرکز هتل بر روی این است که اقامت شما بصورت اقتصادی و به صرفه باشد. توجه داشته باشید که برخی از هتل‌ها با سرمایه‌های زیادی مختص افرادی تاسیس می‌شوند که به دنبال اقامت به صرفه هستند و سعی می‌کنند بهترین خدمات را با کمترین هزینه ارائه دهند.

معمولا انتخاب تورهای ترکیبی برای چنین هدفی مناسب نیست، زیرا تورهای ترکیبی از هزینه بسیار بالایی برخوردار می‌باشند.

مهم‌ترین مسئله که باید به یاد داشته باشید، بحث های سیزن و لو سیزن می‌باشد. باید به این توجه کنید فصلی که در آن خرید می‌کنید از کدام نوع است؟ قیمت تورها و همچنین هزینه‌ها در فصول های سیزن بسیار بیشتر است. برای مثال، بازه‌های زمانی 28 اسفند تا 3 فروردین بیشترین نوسان قیمتی را در بردارند. اغلب پیشنهاد می‌شود که تا 9 فروردین صبر کنید که از نوسان قیمتی کاسته شود.

خدمات تور اروپا نوروز 1402

خدمات تور نوروز اروپا 1402 شامل موارد زیر می‌شود که می‌توانید بصورت ویژه از آژانس مسافرتی سفریار آن‌ها را دریافت نمائید:

  • اخذ ویزای توریسی شینگن
  • بلیط رفت و برگشت
  • رزرو هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور لیدر دو زبانه
  • راهنمای محلی
  • گشت شهری
  • ترانسفر بین شهری

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید