چگونه داستان کسبوکار خود را بنویسیم
یک داستان جذاب برند به مردم کمک میکند تا با شما ارتباط برقرار کنند، شمارا به یاد داشته باشند و به شما اعتماد کنند. امروز همراه کسبوکار دماوند باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.
هر کسبوکاری بهعنوان یک ایده، یک چشمانداز یا یک کشف تصادفی شروع شد. از مغازههای محلی گرفته تا شرکتهای بزرگ، هر برندی یک منبع اصلی دارد n و داستان – و مشتریان میخواهند داستان شمارا بشنوند. دادههای Sprout Social نشان میدهد که ۵۷ درصد از مصرفکنندگان برای برندی که احساس میکنند به آن متصل هستند، بیشتر خرج میکنند و ۷۶ درصد از آنها نسبت به رقیب بیشتر خرید میکنند.
بیش از هر زمان دیگری، مصرفکنندگان میخواهند هدف، ارزشها و هویت یک شرکت را درک کرده و با آن هماهنگ شوند. آنها میخواهند که برندها انسانیتر و مرتبطتر باشند – چه راهی بهتر از اینکه توضیح دهید «ا چگونه به اینجا رسیدم»؟
داستان مبدأ چیست؟
داستان مبدأ یک روایت ساده و قابلهضم است که توضیح میدهد که چگونه شرکت شما راهاندازی شده است. داستان مبدأ کسبوکار شما ممکن است شامل چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی و چگونگی شروع کسبوکار شما باشد. خاطرهانگیز.. ... ادامه مطلب