پارتنر گوگل کیست و چگونه می‌توانیم پارتنر گوگل شویم؟ 

مقالات بازاریابی دیجیتال | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ آیا شما به عنوان آژانس تبلیغاتی، کمپین‌های تبلیغاتی سایر کسب‌وکارها را در گوگل ادز مدیریت می‌کنید؟ آیا عملکرد خوبی در این پلتفرم داشته‌اید و نتایج چشمگیری را رقم زده‌اید؟ وقت آن است که برای گرفتن نشان گوگل پارتنر اقدام کنید تا به جمع بزرگان این حوزه بپیوندید. مزایای تبلیغات گوگل ادز بر کسی پوشیده نیست. اغلب صاحبان کسب‌وکار امروزه سعی می‌کنند از این طریق در مدت‌زمان کوتاهی به اهداف خود دست پیدا کنند. داشتن این نشان به شما این امکان را می‌دهد تا به آن‌ها ثابت کنید که از دانش و تخصص کافی در زمینهٔ اجرای کمپین‌های گوگل ادز برخوردارید. در این مقاله ابتدا به این موضوع می‌پردازیم که منظورمان از گوگل پارتنر چیست و پارتنری گوگل چه مزیت‌هایی دارد. ما چگونگی دریافت گواهینامه و نشان پارتنری را پس از آن با شما در میان می‌گذاریم. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه قصد تبلیغات در صفحه اول گوگل را دارید، می‌توانید از پلن‌ها و تعرفه‌های یکتانت آگاهی کسب نمائید) پارتنر گوگل.. ... ادامه مطلب

۱۰تا از برترین مزایای تبلیغات گوگل ادز برای کسب‌وکارها

مقالات تبلیغات در گوگل | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ‌آیا تاکنون به مزایای تبلیغات گوگل ادز فکر کرده‌اید؟ چه چیزی باعث شده است که این پلتفرم تبلیغاتی به انتخاب اول صاحبان کسب‌وکار تبدیل شود؟ بی‌شک، تنها یک ویژگی و قابلیت خاص باعث نشده است که این پلتفرم به محبوب‌ترین و بهترین پلتفرم تبلیغاتی تبدیل شود. با داشتن یک استراتژی اثربخش می‌توان گوگل ادز را به کانالی فوق‌العاده برای افزایش فروش و درآمدزایی، ایجاد و افزایش آگاهی از برند و همچنین حفظ مشتری و افزایش وفاداری او تبدیل کرد. در این مقاله قرار است ۱۰ مزیت تبلیغ گوگل ادز را با یکدیگر مرور کنیم. در ادامه با یکتانت همراه شوید. مزایای تبلیغات گوگل ادز حدود ۶۵ درصد از شرکت‌های کوچک و متوسط از گوگل ادز برای رشد و بهبود کسب‌وکار خودبهره می‌برند. عدم استفاده از گوگل ادز این روزها ممکن است به شکست کسب‌وکار منجر شود. مزایای تبلیغات گوگل ادوردز را نمی‌توان در یک مقاله شرح داد؛ ولی ما سعی می‌کنیم به شما در این بخش نشان دهیم که چرا باید گوگل ادز را جدی بگیرید. ۱. افزایش فروش د.. ... ادامه مطلب

ترکر نصب اپلیکیشن چیست؟ (کاربرد و انواع ترکر اپلیکیشن)

مقالات بازاریابی دیجیتال | سها کاکا | تاریخ بروزرسانی : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ما به طور متوسط ۳ الی ۴ ساعت از زمانمان را روزانه در تلفن‌های هوشمندمان صرف می‌کنیم. بدیهی است که مقداری از این زمان را به نصب برنامه‌هایی برای دسترسی به اطلاعات، خدمات، پیام‌ها، محصولات و ابزارهای مورد نیازمان اختصاص دهیم. با وجود رشد روز افزون اپلیکیشن‌ها در فروشگاه‌های گوگل پلی استور و اپ استور اپل، کاربران موبایلی بیش از پیش ترغیب می‌شوند که زمان زیادی را به‌ گشت‌وگذار در گوشی‌های خود اختصاص دهند. تمام این اتفاقات به رقابت بیشتر در میان اپلیکیشن‌ها و صاحبان آن‌ها منجر می‌شود و چیزی که این وسط بیشتر از هر چیز اهمیت می‌یابد این است که صاحبان اپلیکیشن برای رقابت باید دست به تبلیغات بزنند؛ ولی تبلیغاتی که برای آن‌ها موثر واقع شود و تعداد نصب بیشتری برایشان داشته باشد. اینکه تبلیغشان چند بار و توسط چه کاربرانی دیده شده، روی هر تبلیغ چقدر کلیک شده و اپلیکیشن موفق به جذب چند کاربر جدید شده ساده‌ترین و شاید به ظاهر مهم‌ترین نتایج کمپین هستند که باید از آن مطلع باشند. از.. ... ادامه مطلب

۴ روند خدمات مشتری که باقی می‌مانند

در طول همه‌گیری کرونا، کسب‌وکارها روند ایجاد تجربه مشتری خود را تغییر دادند. در اینجا همراه کسب‌وکار دماوند تغییراتی را که مدت‌ها پس‌ازاینکه COVID-19 از بین برود، همچنان ادامه خواهد داشت را بررسی می‌کنیم. امروزه، مشتریان انتظارات بیشتری نسبت به قبل دارند، آنها خواهان تعامل سریع و در دسترس با برندها و فروشگاه‌ها هستند. همان‌طور که بحران COVID-19 برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۰ در ایالات‌متحده آشکار شد، بسیاری از کسب‌وکارها نحوه تعامل خود با مشتریان را تغییر دادند. تغییرات به‌راحتی قابل‌مشاهده بودند، چه بهبودهای ایمنی ضروری باشند، چه حضور آنلاین تقویت‌شده یا پیکاپ کناری. اما باگذشت زمان، واضح است که برخی از این تغییرات مدت‌ها پس از فروکش کووید-۱۹ باقی خواهند ماند، زیرا خود مشتریان تغییر کرده‌اند. برای مثال، گزارشی از Talkdesk نشان می‌دهد که اکثر مصرف‌کنندگان امروز انتظارات بیشتری از خدمات مشتری نسبت به قبل از همه‌گیری دارند. آنها انتظار تعامل سریع و در دسترس با برندها و فروشگاه‌ها رادارند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چهار روند خدمات به مشتریان ارائه‌شده است که پس از همه‌گیری باق.. ... ادامه مطلب

داستان بازاریابی موفق باربری (Burberry)

باربری (Burberry) نمونه‌ای از یک شرکت لوکس است که بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیکی را برای تبدیل‌شدن به یک رهبر دیجیتال پذیرفته است. همراه کسب‌وکار دماوند باشید تا این شرکت را باهم بررسی کنیم. باربری که در سال ۱۸۵۶ تأسیس شد، یک برند تجاری لوکس نمادین است که لباس، لوازم جانبی، رایحه و لوازم‌آرایشی و بهداشتی می‌فروشد. از سال ۲۰۰۶، با انتصاب مدیرعامل آنجلا آهرانتس، با مشارکت کریستوفر بیلی، جانشین وی به‌عنوان رئیس خلاق و مدیرعامل در سال ۲۰۱۴، چشم‌انداز Burberry این بود که «اولین شرکت کاملاً دیجیتالی» باشد. «اکثر ما اکنون در زندگی روزمره بسیار دیجیتال هستیم.» کریستوفر بیلی، مدیرعامل شرکت Burberry Burberry بخش قابل‌توجهی از بودجه سالانه بازاریابی خود را به دیجیتال اختصاص می‌دهد. تقریباً ۴۰ میلیون فالوور در سراسر جهان دارد؛ از طریق ۲۰ سیستم‌عامل رسانه اجتماعی ازجمله فیس‌بوک، توییتر، اسنپ چت، اینستاگرام Line،We Chat و Kaliao. در وب‌سایت خود به نمایش می‌گذارد و به مخاطبان این فرصت را می‌دهد تا سبک‌های منحصربه‌فرد و روش‌های پوشیدن کت ترانشه ای خود را از طریق سکوی Art of theTrench به نمایش بگ.. ... ادامه مطلب

آموزش گام به گام روش ساخت و فروش NFT

چگونه یک NFT ان.اف.تی بسازیم و بفروشیم ساخت و فروش NFT توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT ( ان اف تی )، این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. مردم برای این دارایی های رمزنگاری کلکسیونی منحصر به فرد پول زیادی می پردازند. یک NFT توسط هنرمند دیجیتال معروف به Beeple در اوایل سال 2021 به قیمت 69 میلیون دلار فروخته شد، در حالی که بسیاری دیگر به قیمت های چند میلیون دلاری فروش رسیده اند. پول کلان افراد بیشتری را به سمت ایجاد NFT ها سوق می دهد به این امید که از شور فعلی سود ببرند. راهنمای گام به گام روش ساخت و فروش NFT آورده شده است. موضوع NFT خود را انتخاب کنید بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید مشخص کنید که چه دارایی دیجیتال منحصربه‌فردی را می‌خواهید به NFT تبدیل کنید. این می تواند یک نقاشی سفارشی، تصویر، موسیقی، کلکسیون بازی ویدیویی، GIF یا حتی یک توییت باشد. NFT یک کالای دیجیتال منحصر به فرد با مالک انحصاری است. این نادر بودن را به NFT می دهد. مطمئن شوید که حقوق مالکیت معنوی موردی را که می‌خواهید به NFT تبدیل کنید، در اختیار دارید. ایجاد NFT برای دارایی دی.. ... ادامه مطلب