متداول ترین اصطلاحات گوگل ادز به زبان ساده
مقالات تبلیغات در گوگل | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۶ فروردین ۱۴۰۱
بیایید با هم روراست باشیم، اصطلاحات گوگل ادز ممکن است در اولین برخورد ترسناک به نظر برسند؛ ولی این چیزی نیست که به خاطر آن قید این پلتفرم قدرتمند را بزنید. این پلتفرم تبلیغاتی به شما و سایر کسبوکارها اجازه میدهد تا تبلیغات خود را در اشکال مختلف به دست مخاطبان هدفتان برسانید.
در این مقاله قرار است ۲۲ اصطلاح پرکاربرد و مهم گوگل ادز را با شما در میان بگذاریم. دانستن این اصطلاحات در ابتدای کار ضروری است و به شما کمک میکند تا با این پلتفرم با زبان خودش حرف بزنید. در ادامه با یکتانت همراه شوید.
اصطلاحات گوگل ادز گوگل ادز یکی از محبوبترین و موثرترین پلتفرمهای تبلیغاتی به حساب میآید؛ اما بخشها و اصطلاحات متنوع این پلتفرم میتوانند هر کسی را آشفته کنند. شما برای شروع باید زبان این پلتفرم را یاد بگیرید تا بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. ما شما را در این بخش با مهمترین اصطلاحات گوگل ادز آشنا میکنیم.
۱. Campaign کمپین به مجموعهای از گروههای تبلیغاتی (اد گروپ) .. ... ادامه مطلب