ممکن است سامسونگ از ساخت سری گوشی‌های گلکسی نوت دست بکشد، اما این بدان معنا نیست که ایده نوت از بین رفته است. این شرکت بهترین‌ها را از خط تولید Note در قالب قلم S و طراحی متمایز گرفته است و آن را با ذات سری گلکسی اس با دوربین‌های قدرتمند و باتری بزرگش ادغام کرده تا در نهایت به بهترین حالت برسد.

Samsung Galaxy S22 Ultra یک گلکسی نوت تقویت‌شده با قلم S سریع‌تر، با کیفیت بالاتر دوربین،  صفحه نمایش روشن‌تر و شارژ سریع‌تر است. به طور کلی قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra بسیار گران است.

بزرگترین ارتقاء گلکسی اس 22 اولترا در دوربین‌های آن صورت گرفته‌است، زیرا سامسونگ در تلاش است از آیفون 13 پرو مکس و گوگل پیکسل 6 پرو که به عنوان بهترین تلفن دوربین‌ها شناخته شدند را پشت سر بگذارد. قابلیت دوربین این گوشی شامل یک سنسور اصلی بزرگتر برای عکس‌های بهتر در نور کم، حالت پرتره با هوش مصنوعی و یک لنز Super Clear جدید است.

گلکسی اس 22 اولترا با بهترین نمایشگر و پنل AMOLED اشباع رنگ بهتری را ارائه می‌دهد.

همچنین ویژگی قلم S با کاهش تأخیر تا 70 درصد، نوشتن و طراحی روی Galaxy S22 Ultra مانند قلم و کاغذ صاف است و یک غلاف در داخل آن تعبیه شده است.

Galaxy S22 Ultra به لطف سنسور اصلی بزرگ‌تر تصاویر روشن‌تری نسبت به S21 Ultra ارائه می‌کند و حالت شب حتی بهتر از iPhone 13 Pro Max در سناریوهای خاص کار می‌کند.

پشتیبانی طولانی‌تر، سامسونگ وعده پنج سال پشتیبانی و چهار سال به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل را داده است، بنابراین این پرچمدار باید برای مدت طولانی برای شما دوام داشته باشد.

طراحی

ظاهر کلی Samsung Galaxy S22 Ultra مینیمال و براق است. گلکسی اس 22 اولترا با قاب آلومینیو‌می‌زره ​​پوش و پشت شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود. دکمه‌های پاور و ولوم در سمت راست قرار دارند، یک پورت USB-C در پایین قرار دارند. این گوشی جک هدفون ندارد و اسلات کارت microSD نیز در آن نخواهید یافت. نکته مثبت این است که کل پکیج از آب و گرد و غبار با گواهینامه رسمی IP68 محافظت می‌شود.

صفحه نمایش 6.8 اینچی ‌خمیده است. گلکسی اس 22 اولترا به نظر محکم و بادوام می‌رسد، زیرا با قاب آلومینیو‌می ‌زرهی و پشتی گوریلا گلس Victus+ محافظت شده است. گزینه‌های رنگی گلکسی اس 22 اولترا شامل مشکی فانتوم، سفید فانتومی، سبز و شرابی است.

نمایشگر

سامسونگ با گلکسی اس 22 اولترا کیفیت نمایشگر را ارتقا داده است. در این گوشی نرخ تازه سازی پویا 120 هرتزی باعث ‌می‌شود که عملکرد گوشی مختل نشود. همچنین نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز وجود دارد که مورد استقبال گیمرها است.

اما نمایشگر این گوشی دو ارتقای قابل دارد؛ اولین مورد این است که صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 1750 نیت است. مزیت دیگر نمایشگر نیز ویژگی جدید Vision Booster است که ‌می‌تواند روشنایی صفحه را در طول روز تنظیم کند. این به این معنی است که با استفاده از S22 Ultra در فضای باز یا حتی در نور بسیار شدید آفتاب، هیچ مشکلی ندارید.

قلم S

Galaxy S22 Ultra نرم‌ترین قلم S را دارد، به این دلیل که سامسونگ تأخیر را از 9 میلی‌ثانیه به تنها 2.8 میلی‌ثانیه کاهش داده است. نگهدارنده قلم S درست روی گوشی تعبیه شده است.علاوه بر این، گلکسی اس 22 اولترا از هوش مصنوعی برای پیش بینی حرکات دست شما و ارائه آن حس قلم و کاغذ استفاده ‌می‌کند.

دوربین‌

گلکسی اس 22 اولترا دارای سنسور پیکسل 2.4 میلی متری بزرگتر برای گرفتن نور و داده‌های بیشتر است و همچنین لنز شیشه‌ای Super Clear آن برای فیلمبرداری بدون جرقه در شب است. لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، به‌علاوه دوربین‌های تله‌فوتوی دوگانه 10 مگاپیکسلی که در ترکیب با هم زوم اپتیکال 10 برابر را ارائه می‌دهند. سامسونگ همچنین با سیستم دوربین خود عکاسی محاسباتی را دوچندان کرده است. فناوری پیکسل تطبیقی ​​وجود دارد که 9 پیکسل را برای تصاویر بهتر در تاریکی، پردازش با وضوح بالا با هوش مصنوعی و پردازش چند فریم 4 برابر سرعت بخشیده‌است.

نرم افزار

Samsung Galaxy S22 Ultra یکی از اولین گوشی‌هایی است که از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 بهره ‌می‌برد، یک تراشه 4 نانومتری که نوید عملکرد CPU و گرافیک بهتر را در عین کارایی بهتر ارائه ‌می‌دهد. سامسونگ تراشه 4 نانومتری Exynos 2200 خود را در بازارهای بین المللی عرضه خواهد کرد.  Galaxy S22 Ultra از نرم‌افزار OneUI 4.1 سامسونگ پشتیبانی می‌کند که روی اندروید 12 اجرا می‌شود. سامسونگ می‌گوید این رابط بصری‌تر و مفیدتر از نسخه‌های قبلی است و داشبورد حریم خصوصی جدیدی برای آرامش خاطر وجود دارد.

اگر میل به بی سیم پیشرفته دارید، خوشحال می‌شوید اگر بدانید Galaxy S22 Ultra دارای اتصال Wi-Fi 6E است که به گفته سامسونگ دو برابر سریعتر از Wi-Fi 6 است.

باتری و شارژ

Samsung Galaxy S22 Ultra از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه ‌می‌کند که به گفته سامسونگ در استفاده معمولی بیش از یک روز دوام ‌می‌آورد. وقتی زمان شارژ مجدد فرا ‌می‌رسد، Galaxy S22 Ultra شارژ 45 واتی را ارائه ‌می‌دهد که نسبت به شارژ 25 واتی درGalaxy S21 Ultra ارتقا یافته است.

به طور کلی، گلکسی اس 22 اولترا بهترین گوشی اندرویدی پریمیوم است و به بهترین دوره گوشی بسیار نزدیک است.

خرید اینترنتی

از طریق فروشگاه‌‌های اینترنتی می‌توان در تمام طول روز خرید کرد درحالیکه پیدا کردن فروشگاهی که 24 ساعته و در تمام روزهای هفته باز باشد ممکن نیست. کاربر می‌‌تواند به راحتی برند موردنظر، رنگ و گارانتی دلخواه خود را بیابد و از موجودی کالا باخبر گردد. پیداکردن بعضی از گوشی‌ها و برندها در برخی شهرها مشکل است که با گزینه خرید آنلاین، خرید به آسانی صورت می‌‌گیرد. از جمله فروشگاه‌های اینترنتی که کالای دیجیتال می‌‌فروشند و همیشه در دسترس هستند فروشگاه اینترنتی تلکام می‌‌باشد که محصولات خود را با کیفیت اورجینال و بدون واسطه در مدت زمان اندکی ارسال می‌‌‌کند. برای اطلاع از قیمت گوشی و مشخصات محصول می‌توانید به سایت تلکام مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید