دلیل‌های بسیاری وجود دارد که یک خانم از وضعیت ظاهری شکم خود راضی نباشد و تمایل به تغییر آن داشته باشد. این دلایل می‌توانند شامل موارد ارثی، تاثرات بعد از زایمان و عمل، تاثیر یک بیماری خاص و یا داروهای مصرفی، پرخوری و … باشند. مطمئنا اولین راهی که خانم‌ها باید حتما به سراغ آن بروند، فعالیت‌های ورزشی برای تناسب اندام می‌باشد و در مرحله بعد با تجویز پزشک مصرف دارو می‌باشد؛ اما بسیاری از عدم تناسب‌های ظاهری شکم خانم‌ها با چنین مواردی رفع نمی‌شوند و بسیاری از خانم‌ها بعد انجام این فعالیت‌ها و کم کردن مقدار بالای وزن خود، هنوز احساس نارضایتی می‌کنند. در این موارد است که معمولا آخرین پیشنهاد انجام عمل ابدومینوپلاستی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تمامی جنبه‌های مختلف ابدومینوپلاستی را با یکدیگر بررسی کنیم.

توجه داشته باشید که عمل ابدومینوپلاستی انتخاب خوبی برای کاهش وزن و یا اضافه وزن نمی‌باشد و اصلا چنین هدفی را دنبال نمی‌کند. این عمل برای زیباسازی شکم و حذف عصلات اضافی انجام می‌شود که با ورزش کردن و قرص‌های لاغری امکان آب کردن آن‌ها وجود ندارد.

عمل ابدومینوپلاستی چیست؟

همانطور که گفته شد، بیشتر خانم‌ها دغدغه زشتی استایل شکم خود را همیشه دارند و دست به هزینه‌ها و اقدامات فراوانی برای رهایی از آن می‌زنند؛ اما معمولا آخرین انتخاب و تظمینی‌ترین انتخاب، انجام عمل زیبایی شکم یا همان عمل ابدومینوپلاستی می‌باشد. نام دیگر عمل زیبایی شکم تامی تاک می‌باشد.

عمل ابدومینوپلاستی باید حتما توسط یک پزیک متخصص و مطمئن انجام شود، زیرا یک عمل عادی نیست و نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد؛ به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به دنبال بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران باشید. عمل ابدومینوپلاستیک نیاز به بیهوشی عمومی دارد و موارد اصلی عمل پس از بیهوشی انجام می‌شود. پس از بیهوشی، یک برش افقی هم مسیر با خط سزارین اما فراتر از آن کشیده می‌شود. اندازه و طول این خط بستگی به حجم شکم و اطلاعات مربوط به شما دارد که پیش از عمل جراح متخصص آن‌ها را بررسی و مطالعه می‌کند. پس از بالا بردن پوست شکم، به پائین کشیده می‌شود تا مرحله بازسازی عضلات شکم توسط جراح شروع شود. همچنین یک برش به دور ناف برای قراردادن آن در مکان جدید پس از پائین کشیدن پوست ایجاد می‌شود.

توجه داشته باشید که نوع و میزان برش بر روی شکم به مواردی همچون وضعیت جسمی شما، شرایط پوستی و میزان افتاگی شکم و پهلویتان بستگی دارد و تمامی این موارد قبل از انجام عمل توسط پزشک با شما هماهنگ می‌شود. همچنین پزشک به شما توضیح می‌دهد که تا چه اندازه قابلیت کاهش حجم را دارید و این برش تا چه اندازه قابلیت پیشروی دارد.

عمل زیبایی شکم برای بعد از زایمان

همانطور که پیش‌تر گفته شد، بسیاری از خانم‌ها انجام این عمل را بعد از انجام زایمان انتخاب می‌کنند، زیرا معمولا بعد از زایمان شکم آن‌ها فرم قبلی خود را از دست می‌دهد و بسیاری از خانم‌ها از این مورد بسیار خشمگین می‌شوند. معمولا تاکید می‌شود که این عمل را 6 ماه پس از زایمان انجام دهید. همچنین توجه داشته باشید که اگر قصد بارداری مجدد دارید، این عمل را به بعد از آخرین زایمان زندگی خود موکول کنید.

توجه داشته باشید که بسته به میزان حجمی که قرار است از شکم شما برداشته شود و همچنین زوایای کار، این عمل امکان دارد از 1 تا 5 ساعت به طول بینجامد و شما در تمام این مدت تحت تاثیر بیهوشی عمومی خواهید بود. اگر که برای انجام این عمل به یک شهر دیگر سفر می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌شود که یک شب قبل از آن در هتل بمانید و حتما یک همراه با خود داشته باشید که بعد از بیهوشی و قبل آن شما را در حمل و نقل و… یاری دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید