راهنمای سفر در کیش با تور

جزیره دیدنی و جذاب کیش که در جنوب کشورمان بر روی خلیج فارس قرار گرفته تبدیل به یک قطب گردشگری بزرگ شده است. این جزیره با دارا بودن مناطق تفریحی متعدد توانسته آمار بالایی از نرخ جذب گردشگر را مال خود کند. البته وجود تورهای گردشگری بی‌شمار به این جزیره، بی‌تاثیر نبوده و رفت و آمد آسان به این جزیره از طریق خرید بلیط هواپیما کیش؛ باعث جلب توجه بیشتر افراد شده است. اگر شما هم دوست دارید که برای تعطیلات به یک سفر داخلی اما متفاوت بروید پیشنهاد می‌کنیم این یادداشت را تا انتها بخوانید؛ زیرا قرار است سفری ۷ روزه به کیش با تور گردشگری را با یکدیگر بررسی کنیم. با خواندن این مقاله به احتمال زیاد مجاب می‌شوید که برای سفر خود برنامه بچینید و با تور کیش همراه شوید. یک تور تفریحی و برنامه‌ریزی شده به کیش می‌تواند حسابی حال و هوایتان را عوض کند. به کمک این مقاله دیگر نگرانی بابت از دست دادن حتی یک منطقه دیدنی را ندارید و می‌توانید تمام و کمال از برنامه سفری که تور کیش برایتان تدارک دیده لذت ببرید.

سفر زمینی یا هوایی؟ مسئله این است

اگر در صدد کنترل هزینه‌ها باشید و یا شاید بخواهید که سفر زمینی به کیش را تجربه کنید باید بگوییم که تورهایی وجود دارند که شما را به صورت زمینی به کیش می‌برند. برای همراهی با تور زمینی کیش باید خود را از هر شهری که هستید به بندر عباس برسانید. وقتی که به بندرعباس رسیدید سوار تاکسی شوید و به سمت اسکله آفتاب یا چارک به راه بیفتید. در آن جا می‌توانید با لنج‌های مسافربری به سمت جزیره کیش حرکت کنید. این روش سفر ممکن است طاقت فرسا و خسته کننده باشد اما هزینه بسیار پایین‌تری را برا سفر به جزیره متحمل می‌شوید. تور گردشگری کیش با سفر هوایی هم که از راحت‌ترین مسیرها برای رسیدن به جزیره است. می‌توانید با مشخص کردن مبدا به آسانی سوار هواپیما شده و به کیش برسید. از آن جا هم که توسط تور لیدر راهنمایی خواهید شد.

اقامت در کیش با تور ۷ روزه

مورد دیگری که در سفر به کیش از اهمیت بالایی برخوردار است؛ موضوع اقامت در جزیره است. همان‌طور که تا به حال می‌دانستید این جزیره هزینه‌های بالایی را روی دستتان می‌گذارد آن هم به دلیل توریستی بودن این منطقه از کشور است. به این ترتیب برای اقامت در کیش می‌بایست هتل‌هایی را انتخاب کنید که هم از لحاظ کیفیت و خدمات و هم از نظر قیمت شرایط مناسبی داشته باشند. به طور کلی اگر قرار است با تور گردشگری کیش به طول ۷ روز در این جزیره اقامت داشته باشید بهتر است هتل‌هایی را انتخاب کنید که نام آشنا هستند و میان کاربران محبوبند. هتل ترنج، هتل آرامیس پلاس، هتل داریوش، هتل مارینا و دیگر هتل‌هایی که رتبه بالایی دارند از اقامتگاه‌های مناسب کیش هستند. رزرو هتل کیش در تور ۷ روزه این جزیره به صورت چند گزینه در اختیارتان قرار می‌گیرد. در این صورت می‌توانید با مطالعه مشخصات آن نزدیک‌ترین هتل را به سلیقه خود انتخاب کنید.

منبع: انتخاب نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید