پیشنهاد فروش منحصر به فرد چیست ؟ Unique Selling Proposition
پیشنهاد فروش منحصر به فرد USP چیست ؟
پیشنهاد فروش منحصر به فرد Unique Selling Proposition = USP زمانیکه بحث از مدیریت فروش و یا مهندسی فروش پیش می آید ، باید درک مناسبی از مفاهیم فروش نیز داشته باشیم.
رقابت نظم طبیعی و مسلم در تجارت است، به خصوص برای میان برندهای آنلاین که در رقبای آنان فقط رقبای محلی نیستند که باید نگران بود.
مشتریان غرق در گزینه های پیش رو هستند و میخواهند به سرعت بفهمند که چه چیزی یک محصول یا برند متفاوت و متمایز مینماید. جایگاه یابی صحیح محصول یا خدمات در میان سایر برندها ، به معنای متمایز شدن یا غرق شدن در میان آن برندها است.
به همین دلیل ، برای همه کارآفرینان بسیار مهم است که بدانند چگونه یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) را شناسایی کنند تا تصمیمات برندسازی و بازاریابی درستی اتخاذ نمایند.
پیشنهاد فروش منحصر به فرد چیست یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد Unique Selling Proposition که مخفف آن USP است ، تنها چیزی است که کسب و کار را از سایر رقبا بهتر میکند.
USP یک مزیت خاص است که باعث می شود کسب و کاری در مقایسه با سایر برندها متمایز شود.
ایجاد پیشنهاد فروش منحص.. ... ادامه مطلب
بازاریابی پیامکی چیست؟ (اصول و مزایا)
مقالات مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
اگر میخواهید در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، برند خود را به مشتریان آیندهتان معرفی کنید، اگر دلواپس میزان فروش و کاهش درخواست خدمات برندتان هستید و اگر میخواهید به گروه وسیعی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید، بازاریابی پیامکی را در صدر تبلیغات کسبوکار خود قرار دهید.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید نرخ بازشدن پیامکها در کمپینهای پیامکی 98 درصد است. اگر به این آمار تعداد 3.8 میلیارد نفر را بیفزایید که در سال 2021 صاحب گوشیهای هوشمند بودهاند، گروه بزرگی از مخاطبان را پیش روی خود میبینید. به همین علت است که میگوییم برای ارتباط برندتان با هزاران هزار نفر، پیامک بهترین راه است.
بازاریابان خبره میدانند که تبلیغات پیامکی از پربازدیدترین و سریعترین انواع بازاریابی است که حتی نیازی به وجود اینترنت ندارد. در این که چنین روشی از بازاریابی، کارآمد و نتیجهبخش است صحبتی نیست؛ اما برای دانستن روش کار، مزایا و فوتوفن استفاده از پیامک برای بازاریابی، در این مقاله با .. ... ادامه مطلب
بوئینگ F-15 و F-16 ل
اوله اورور، مدیر ارشد باز نمیدهند.» کی از سیستمهایی که این شرکت در حال تبلیغ است، سیستم بلیط هواپیما شناسایی ... ادامه مطلب
پارتنر گوگل کیست و چگونه میتوانیم پارتنر گوگل شویم؟
مقالات بازاریابی دیجیتال | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
آیا شما به عنوان آژانس تبلیغاتی، کمپینهای تبلیغاتی سایر کسبوکارها را در گوگل ادز مدیریت میکنید؟ آیا عملکرد خوبی در این پلتفرم داشتهاید و نتایج چشمگیری را رقم زدهاید؟ وقت آن است که برای گرفتن نشان گوگل پارتنر اقدام کنید تا به جمع بزرگان این حوزه بپیوندید.
مزایای تبلیغات گوگل ادز بر کسی پوشیده نیست. اغلب صاحبان کسبوکار امروزه سعی میکنند از این طریق در مدتزمان کوتاهی به اهداف خود دست پیدا کنند. داشتن این نشان به شما این امکان را میدهد تا به آنها ثابت کنید که از دانش و تخصص کافی در زمینهٔ اجرای کمپینهای گوگل ادز برخوردارید.
در این مقاله ابتدا به این موضوع میپردازیم که منظورمان از گوگل پارتنر چیست و پارتنری گوگل چه مزیتهایی دارد. ما چگونگی دریافت گواهینامه و نشان پارتنری را پس از آن با شما در میان میگذاریم. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه قصد تبلیغات در صفحه اول گوگل را دارید، میتوانید از پلنها و تعرفههای یکتانت آگاهی کسب نمائید)
پارتنر گوگل.. ... ادامه مطلب
۱۰تا از برترین مزایای تبلیغات گوگل ادز برای کسبوکارها
مقالات تبلیغات در گوگل | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
آیا تاکنون به مزایای تبلیغات گوگل ادز فکر کردهاید؟ چه چیزی باعث شده است که این پلتفرم تبلیغاتی به انتخاب اول صاحبان کسبوکار تبدیل شود؟ بیشک، تنها یک ویژگی و قابلیت خاص باعث نشده است که این پلتفرم به محبوبترین و بهترین پلتفرم تبلیغاتی تبدیل شود.
با داشتن یک استراتژی اثربخش میتوان گوگل ادز را به کانالی فوقالعاده برای افزایش فروش و درآمدزایی، ایجاد و افزایش آگاهی از برند و همچنین حفظ مشتری و افزایش وفاداری او تبدیل کرد. در این مقاله قرار است ۱۰ مزیت تبلیغ گوگل ادز را با یکدیگر مرور کنیم. در ادامه با یکتانت همراه شوید.
مزایای تبلیغات گوگل ادز حدود ۶۵ درصد از شرکتهای کوچک و متوسط از گوگل ادز برای رشد و بهبود کسبوکار خودبهره میبرند. عدم استفاده از گوگل ادز این روزها ممکن است به شکست کسبوکار منجر شود. مزایای تبلیغات گوگل ادوردز را نمیتوان در یک مقاله شرح داد؛ ولی ما سعی میکنیم به شما در این بخش نشان دهیم که چرا باید گوگل ادز را جدی بگیرید.
۱. افزایش فروش د.. ... ادامه مطلب
ترکر نصب اپلیکیشن چیست؟ (کاربرد و انواع ترکر اپلیکیشن)
مقالات بازاریابی دیجیتال | سها کاکا | تاریخ بروزرسانی : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
ما به طور متوسط ۳ الی ۴ ساعت از زمانمان را روزانه در تلفنهای هوشمندمان صرف میکنیم. بدیهی است که مقداری از این زمان را به نصب برنامههایی برای دسترسی به اطلاعات، خدمات، پیامها، محصولات و ابزارهای مورد نیازمان اختصاص دهیم. با وجود رشد روز افزون اپلیکیشنها در فروشگاههای گوگل پلی استور و اپ استور اپل، کاربران موبایلی بیش از پیش ترغیب میشوند که زمان زیادی را به گشتوگذار در گوشیهای خود اختصاص دهند.
تمام این اتفاقات به رقابت بیشتر در میان اپلیکیشنها و صاحبان آنها منجر میشود و چیزی که این وسط بیشتر از هر چیز اهمیت مییابد این است که صاحبان اپلیکیشن برای رقابت باید دست به تبلیغات بزنند؛ ولی تبلیغاتی که برای آنها موثر واقع شود و تعداد نصب بیشتری برایشان داشته باشد. اینکه تبلیغشان چند بار و توسط چه کاربرانی دیده شده، روی هر تبلیغ چقدر کلیک شده و اپلیکیشن موفق به جذب چند کاربر جدید شده سادهترین و شاید به ظاهر مهمترین نتایج کمپین هستند که باید از آن مطلع باشند.
از.. ... ادامه مطلب
عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور کازان را بخوانید
حتما با تورهای مسافرتی به قدر کافی آشنا هستید. تور بهترین انتخاب برای افرادی است که تمایل به داشتن سفری ... ادامه مطلب
گلکسی S22 Ultra جهش سامسونگ در دوربین
ممکن است سامسونگ از ساخت سری گوشیهای گلکسی نوت دست بکشد، اما این بدان معنا نیست که ایده نوت از ... ادامه مطلب
۴ روند خدمات مشتری که باقی میمانند
در طول همهگیری کرونا، کسبوکارها روند ایجاد تجربه مشتری خود را تغییر دادند. در اینجا همراه کسبوکار دماوند تغییراتی را که مدتها پسازاینکه COVID-19 از بین برود، همچنان ادامه خواهد داشت را بررسی میکنیم.
امروزه، مشتریان انتظارات بیشتری نسبت به قبل دارند، آنها خواهان تعامل سریع و در دسترس با برندها و فروشگاهها هستند.
همانطور که بحران COVID-19 برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۰ در ایالاتمتحده آشکار شد، بسیاری از کسبوکارها نحوه تعامل خود با مشتریان را تغییر دادند. تغییرات بهراحتی قابلمشاهده بودند، چه بهبودهای ایمنی ضروری باشند، چه حضور آنلاین تقویتشده یا پیکاپ کناری.
اما باگذشت زمان، واضح است که برخی از این تغییرات مدتها پس از فروکش کووید-۱۹ باقی خواهند ماند، زیرا خود مشتریان تغییر کردهاند. برای مثال، گزارشی از Talkdesk نشان میدهد که اکثر مصرفکنندگان امروز انتظارات بیشتری از خدمات مشتری نسبت به قبل از همهگیری دارند. آنها انتظار تعامل سریع و در دسترس با برندها و فروشگاهها رادارند.
با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چهار روند خدمات به مشتریان ارائهشده است که پس از همهگیری باق.. ... ادامه مطلب
نکات مهم در زمان خرید بلیط ارمنستان را بخوانید
ارمنستان یکی از کشورهای گردشگری همسایه ایران است که به صورت هرساله خیل عظیمی از ایرانیان آن را به عنوان ... ادامه مطلب