راهنمای اضافه کردن شماره تلفن ایران در گوگل ادز (2 روش)
مقالات دیجیتال مارکتینگ | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
با استفاده از افزونههای گوگل ادز میتوان فضای بیشتری را در صفحهٔ نتایج اشغال کرد و مسیر سفر مشتری را کوتاهتر کرد. افزونهٔ Call به شما اجازه میدهد شمارهای را به تبلیغتان بچسبانید تا مخاطبِ هدفتان از همان صفحهٔ نتایج با شما تماس بگیرد. با این حال، برای اضافهکردن شماره تلفن ایران در گوگل ادز باید مسیر متفاوتی با کسبوکارهای خارجی طی کنید.
افزونهٔ Call یکی از پرکاربردترین و موثرترین افزونههای گوگل ادز است که به شما اجازه میدهد مشتریان احتمالی را تشویق کنید با شما تماس بگیرند؛ بنابراین میتوانید با مشتریان بالقوهٔ خود صحبت کنید و با گوشدادن به مشکلات آنها، مشاوره دهید و سپس آنها را به مشتری تبدیل کنید.
حال که نمیتوان از همان مسیر معمول و همیشگی برای درج شماره تلفن ایران اقدام کرد، باید بیخیال آن شویم؟ خیر! ما در این مقاله به شما کمک میکنیم شماره تماس خود را با کمک اسکریپت تماس گوگل ادز به تبلیغتان اضافه کنید. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه قصد اج.. ... ادامه مطلب
بهترین فیلتر تصفیه آب لباسشویی پالایه سازان
بهترین فیلتر تصفیه آب لباسشویی پالایه سازان بهترین فیلتر لباسشویی پالایه سازان ، فیلتر رسوب گیر پلی فسفات و فیلتر ... ادامه مطلب
آموزش افزایش کامنت اینستاگرام با 15 ترفند کاربردی
مقالات دیجیتال مارکتینگ | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
آیا محتوای جذابی آماده کردهاید، دکمهٔ انتشار را فشار دادهاید و منتظر نظر و فیدبک فالوورهایتان ماندهاید؛ ولی این انتظار روزها طول کشیده است و همچنان خبری از بازخورد و کامنت نیست؟ این اتفاق دردناکی است که همهٔ ما حداقل یکبار تجربه کردهایم. به همین خاطر است که چگونگی افزایش کامنت اینستاگرام به یکی از دغدغههای مهم کسبوکارها تبدیل شده است.
شما برای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام باید بجنگید؛ زیرا نرخ تعامل هر پست در اینستاگرام بهطور متوسط ۱ درصد است. بالا بردن کامنت اینستاگرام یکی از راههایی است که با کمک آن میتوانید به الگوریتم اینستاگرام ثابت کنید که پست شما ارزشمند است.
در این مقاله ۱۵ ترفند افزایش کامنت اینستاگرام را با شما در میان میگذاریم و سپس با یکدیگر دربارهٔ این موضوع که چرا نباید کامنت بخریم، صحبت میکنیم. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در اینستاگرام را دارید، میتوانید از شرایط و تعرفههای یکتانت اطلاعات کسب نمائید)
چ.. ... ادامه مطلب
بازاریابی مهمان نوازی (گردشگری) چیست؟
بازاریابی مهمان نوازی یا گردشگری نگاهی میاندازد به این که چگونه بخشهای مختلف صنعت مهمان نوازی (مانند اقامتگاهها، غذا و نوشیدنی، گردشگری و مسافرت) استراتژیهای بازاریابی را برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود توسعه میدهند که منجر به افزایش درآمد شود.
اتخاذ صحیح استراتژی بازاریابی مهمان نوازی می تواند برای موفقیت بلندمدت کسب و کار شما بسیار مهم باشد و به شما در جذب مشتریان، بهینه سازی درآمد و ایجاد شناخت و اعتماد کمک کند. دستیابی به این امر مستلزم این است که با آخرین روندهای بازاریابی مهمان نوازی آشنا شوید. به همین دلیلی با چالش هایی از جمله، کرونا و تغییرات مرتبط در نحوه تفکر و احساس مشتریان مهمان نوازی رو به رو می شوید.
در این مقاله، میتوانید درباره روندهای مهماننوازی عمومی و خاص کووید برای سال 2022 اطلاعات بیشتری کسب کنید.
بازاریابی مهمان نوازی چیست؟ چرا بازاریابی مهمان نوازی مهم است؟ 16 ترند بازاریابی مهمان نوازی عمومی و مرتبط با کرونا ظهور 6 ترند بازاریابی مهمان نوازی به دلیل کرونا 10 ترند عمومی بازاریابی هتلداری برای افزایش رزرواسیون ها به آژانس های مسافرتی متصل شوید. بازاریا.. ... ادامه مطلب
نگاهی به گزارش وبینارهای آموزشی یکتانت تا پایان سال ۱۴۰۰
اخبار یکتانت | هادی عیار | تاریخ بروزرسانی : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
اوایل سال ١٣٩٩ تصمیم گرفتیم با هدف آشنایی علاقهمندان با ادبیات صنعت دیجیتال مارکتینگ، وبینارهایی آموزشی در این زمینه را برگزار کنیم. همزمانی شروع این وبینارها با همهگیری کرونا و رواج آموزش آنلاین موجب شد تا بتوانیم از بستر فضای آنلاین برای برگزاری وبینارهای آموزشی رایگان خود استفاده کنیم.
برگزاری ۱۳۰ ساعت آموزش رایگان تبلیغات آنلاین با همکاری ۵۵ مدرس برگزاری آنلاینِ این وبینارها باعث شد تا طیف گستردهتری از علاقهمندان، امکان شرکت در آنها را داشته باشند. ما در فاصلهی سالهای ١٣٩٩ تا ١٤٠١ توانستیم ٦٥ وبینار را در ١٣٠ساعت و با همکاری ٥٥ مدرس حوزههای مختلف تبلیغات آنلاین از جمله تولید محتوا، شبکههای اجتماعی، سئو، مدیریت کسبوکار، طراحی کمپینهای تبلیغاتی، اصول بازاریابی، تبلیغات بازگشتی، ابزارهای تبلیغات آنلاین و مسیر شغلی برگزار کنیم.
وبینارهای یکتانت در این دستهها برگزار شدهاند.
از اینجا میتوانید برخی وبینارهای برگزار توسط یکتانت و فیلم ضبط شدهی آنها را مشاهده ب.. ... ادامه مطلب
۳ سؤالی که باید قبل از برندسازی باید بپرسید
اگر قرار است در مورد اهمیت برندسازی صحبت کنیم، ابتدا باید مطمئن شویم که تعریف درستی از برند داریم. پس همراه کسبوکار دماوند باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.
برند شرکت یک لوگو نیست. بله لوگو بخشی از برند است، اما به لوگوی خود بهعنوان یک امضا فکر کنید، یک یادداشت کوتاه، نمادی که با آن در دل مشتری خود را حک میکنید.
اولین و تنها قانون طلایی در مورد برندسازی این است: باید معتبر باشید. شما نمیتوانید دروغ بفروشید. شما نمیتوانید چیزی را که امیدوارید روزی باشید بفروشید. مطمئناً برای مدتی کوتاه جواب میدهد، اما اگر الیزابت هلمز و ترانوس چیزی به ما یاد داده باشند، این است که ساخت یک شرکت با ارائه بیش از حد امیدوارکننده، در بهترین حالت، یک تجربه وحشتناک برای مشتری ایجاد میکند و در موارد شدید، منجر به کلاهبرداری میشود.
بنابراین قبل از اینکه حتی شروع به تعریف یا تعریف مجدد برند خود کنید، مطمئن شوید که پاسخ این سه سؤال را میدانید:
۱. چشمانداز شرکت ما چیست؟ در ۵، ۱۰، ۳۰ سال آینده به کجا خواهیم رفت؟
گاهی اوقات به نظر میرسد که چشمانداز یک شرکت یک خط پایان است که همیشه “در بالای تپه بعدی” .. ... ادامه مطلب
هزینه خدمات سئو سایت یاسئومی
خدمات سئو سایت یاسئومی آیا با خدمات سئو سایت یاسئومی آشنایی دارید؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای ... ادامه مطلب
آموزش ساخت فروشگاه در اینستاگرام به زبان ساده
مقالات دیجیتال مارکتینگ | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۳۱ فروردین ۱۴۰۱
راهاندازی فروشگاه در اینستاگرام به تجربهای شیرین و راحت برای مخاطبان هدفتان ختم میشود؛ زیرا آنها میتوانند محصول مورد نیاز خود را بدون خروج از این پلتفرم تهیه کنند. فروشگاههای اینستاگرامی به کاربران اجازه میدهند کاتالوگ محصولات کسبوکارها را بررسی کنند، قیمتها را با سایر فروشگاهها مقایسه کنند و سپس خرید خود را نهایی کنند.
پیادهسازی استراتژی اینستاگرام مارکتینگ بدون توجه به ابزارهایی مانند فروشگاه و اینسایت امکانپذیر نیست. به نظر شما آیا میتوان خانه را بدون قلممو رنگ کرد؟ شما باید با ابزارهایی که اینستاگرام در اختیارتان گذاشته است، آشنا باشید تا بتوانید به اهدافتان نزدیک شوید.
در این مقاله ابتدا مزایای داشتن فروشگاه در اینستاگرام را مرور میکنیم و سپس تمام مراحل راهاندازی فروشگاه اینستاگرامی را با شما در میان میگذاریم. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در اینستاگرام را دارید، میتوانید از شرایط و تعرفه های یکتانت اطلاع کسب کن.. ... ادامه مطلب
آموزش گام به گام تنظیمات گوگل ادز (انتخاب مخاطبان، زمان و…)
مقالات تبلیغات در گوگل | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
کسبوکارهای بزرگ و کوچک زیادی در سالهای اخیر به استفاده از گوگل ادز روی آوردهاند؛ زیرا هر کسبوکاری حتی استارتآپها هم میتوانند با چند صد دلار در ماه وارد میدان نبرد تبلیغات دیجیتال شوند و درآمد خوبی از این راه کسب کنند. به همین خاطر، آشنایی با تنظیمات گوگل ادز بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است؛ زیرا اشتباهی کوچک میتواند بازدهی کمپین را بهشدت کاهش دهد.
برخی از کسبوکارها اجرا و مدیریت کمپینهای تبلیغاتی خود را به آژانسهای تبلیغاتی میسپارند؛ ولی ممکن است شما به هر دلیلی بخواهید خودتان صفر تا صد کمپینتان را در دست بگیرید. در چنین شرایطی، نهتنها باید با اصطلاحات گوگل ادز آشنا باشید، بلکه باید بتوانید تنظیمات کمپینهایتان را بهدرستی انجام دهید. در این مقاله تمام تنظیمات گوگل ادز را با ایجاد کمپین تبلیغات در صفحه اول گوگل بررسی میکنیم؛ بنابراین در ادامه با یکتانت همراه شوید تا بتوانید اولین گامهای خود را محکم بردارید.
آموزش گام به گام تنظیمات گوگل ادز 1- تعی.. ... ادامه مطلب
هرم برند چیست ؟ Brand Pyramid
هرم برند Brand Pyramid
هرم برند هرم برند brand pyramid ابزاری حیاتی که به شما کمک می کند تا ماهیت برند خود را تعریف کنید.
در این دنیای پر از تبلیغات، شرکت ها باید از میان این همه سروصدا خود را معرفی نمایند. هوشمندانه ترین راه برای انجام این کار، ساختن یک برند قوی و به یاد ماندنی و پرورش بی وقفه آن در طول زمان است. چه یک شرکت در لیست Fortune 500 باشید یا یک استارت آپ کوچک، برندسازی قدرتمند میتواند شما را در قیمت گذاری، وفاداری مشتری، هزینههای تبلیغاتی کمتر و کارمندان با انگیزه یاری نماید.
با این حال، بسیاری از شرکت ها برای برندینگ در حال تقلا هستند.
ما در تیم مشاوران مدیریت ایران، هر زمان که به عنوان مشاور بازاریابی یا مشاور مدیریت عامل سازمانی را بر عهده میگیریم، اولین کاری که انجام میدهم این است که سؤالاتی کلیدی زیر را مطرح مینماییم :
1. کسب و کار خود را در یک جمله توصیف می کنید؟
2. چطور مشکل مشتری را حل می کنید؟ فایده اش چیست؟
3. ارزش عاطفی محصول شما چیست؟ مشتری پس از استفاده از محصول شما چه احساسی باید داشته باشد؟
4. ارزش های اصلی شما کدامند؟
5. جوهره برند شما چیست؟ ایده.. ... ادامه مطلب
دلایل عدم نمایش تبلیغات در گوگل ادز Google Ads و راه حل آن
مقالات تبلیغات در گوگل | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
عدم نمایش تبلیغات در گوگل ادز یکی از آن دسته مشکلاتی است که هر تبلیغدهندهای ممکن است با آن مواجه شود. عدم نمایش تبلیغات به این معنا نیست که شما تبلیغتان را در صفحهٔ نتایج جستوجو مشاهده نمیکنید؛ زیرا ممکن است تبلیغ شما برای عبور از سیستم مزایده در آن لحظه واجد شرایط نبوده است. منظور از عدم نمایش این است که شما کمپینتان را اجرا میکنید و پس از مدتی متوجه میشوید که هیچ خبری از ایمپرشن نیست!
سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که دلایل عدم نمایش تبلیغات در گوگل ادز چیست؟ در ادامه با یکتانت همراه شوید تا ۱۵ علت اصلی عدم نمایش تبلیغات را همراه با چگونگی رفع هر کدام از آنها مرور کنیم.
۱۵ دلیل عدم نمایش تبلیغات در گوگل ادز تبلیغات شما ممکن است به هر دلیلی نمایش داده نشوند؛ ولی این موضوع نباید شما را نگران کند. به عبارتی، هنگام اجرای کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز باید برای هر اتفاقی آماده باشید تا بتوانید مشکل پیشآمده را در سریعترین زمان ممکن حل کنید. به همین خاطر.. ... ادامه مطلب