آیا تا کنون پیش آمده است که محصولی بخرید اما در خانه متوجه بشوید که متاسفانه جنس که به شما انداختند تقلبی است ؟ به احتمال بالا جواب شما به این سوال مثبت است ، هر کدام از ما دست کم یک بار این تجربه تلخ را پشت سر گذاشته ایم ، متاسفانه یکی از مشکلات دامن گیر در این روز ها وجود اجناس تقلبی است و این اجناس در انواع زمینه ها جا خوش کرده اند ، از محصولات غذایی گرفته تا لباس و لوازم تحریر و لوازم خانگی ، ابزار الات و ماشین ها ، میشود گفت ما در احاطه انواع اجناس تقلبی هستیم و این موضوع زمانی آزار دهنده است که شما برای یک جنس اصل و خوب هزینه میکنید اما نهایتا چیزی که نصیبتان میشود یک محصول تقلبی است .

 

یکی از دلایلی که موجب افزایش محصولات تقلبی شده است کاهش سطح خرید مردم بوده که به علت افزایش قیمت اجناس و وجود تحریم ها و گرانی دلار ، توانایی خرید اجناس وارداتی اصل را ندارند پس زمینه برای دلالان سودجو فراهم میشود تا با وارد کردن محصولات مشابه و تقلبی به بازار یک جایگزین با هزینه کمتر برای مصرف کننده ایجاد کنند که البته معمولا قابل مقایسه با نمونه اصلی نبوده و تنها سبب ضرر مالی خریدار میشوند .

متاسفانه این موضوع به اینجا ختم نمیشود و فقط بحث یک ضرر مالی نیست بلکه داروهایی تقلب که وارد بازارسیاه میشوند جان شما و عزیزانتان را به خطر می اندازند . اگر یک جست و جوی کوچکی در اینترنت بکنید میبینید که چه تعداد افراد در اثر مصرف قرص های تقلبی یا تاریخ مصرف گذشته جان خود را از دست داده اند و آمار حاکی از آن است که این روند متاسفانه همچنان ادامه دارد .

تشخیص این که چه جنسی اصل و چه جنسی تقلبی است دشوار بوده و نیازمند اطلاعات کافی راجب محصولی است که خریداری میکنید که خب این کار یک متخصص است نه شما !

متاسفانه این اجناس تقلبی صرفا در دست فروشنده های آزاد و دست فروش ها نیستند بلکه گاها شاهد هستیم در موسسات و مغازه ها و داروخانه های معتبر به علت تبانی و زیر میزی این موارد تقلبی در بین اجناس اصل به دست شما می رسد .

احتمالا نام  خرید ویگرکس پلاس به گوشتان خورده باشد این قرص یکی از معتبرترین قرص های افزایش دهنده اندازه الت تناسلی و بهبود بخش سلامت جنسی مردان است که طرفدار های پر و پا قرص خود را بین مردان در رده های سنی مختلف دارد . خرید قرص ویگرکس پلاس در تعداد بالا ومحبوبیت این محصول عالی در بین مردان باعث شده است تا دست در تولید آن برده شود و موارد تقلبی زیادی از روی آن تولید شود که نه تنها خاصیت این قرص را ندارند بلکه ممکن است با عوارض بدی همراه باشد که شما را از خرید قرص ویگرکس پلاس پشیمان کند و حتی موجب آسیب به شما بشود .

حال با تذکر این موارد قصد ترساندن شما را نداشتیم تنها خواستیم چشمان شما را باز کنیم اما خب چگونه میتوان یک خرید مطمئن داشت و در زمان خرید قرص ویگرکس پلاس نگران تقلبی بودن آن نبود ؟

تشخیص ویگرکس پلاس اصل ازنمونه تقلبی آن :

قطعا وقتی جعبه های قرص را در مقابل شما بگذارند شما متوجه تفاوتی در جنس اصل و تقلبی نخواهید شد . پس چه می توان کرد؟

این قرص برای بار نخست با عنوان یک قرص تقویتی قوای جنسی مردانه توسط شرکت دارویی در کشور کانادا تولید و عرضه شد و ویژگی های عالی و فوق العاده این قرص سبب شد تا به سرعت به عنوان یکی از بهترین حجم دهنده آلات تناسلی آقایان مورد استفاده افراد بسیاری قرار بگیرد .

  • ما برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های مربوطه و ممانعت از خرید جنس تقلبی، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این قرص را از فروشگاه اینترنتی معتبر یا داروخانه های معتبر تهیه کنید .
  • بارکد روی محصول را به کمک بارکد خوان با نمونه اصلی تطبیق دهید .
  • به هیچ عنوان از دست فروش یا فروشنده های ماهواره ای و سایت های غیر معتبر که فقط دنبال سودجویی و کلاهبرداری هستند خرید نکنید .
  • حتما به تاریخ تولید و انقضا موجود بر روی محصول توجه لازم را بفرمایید .
  • دقت کنید محصولی که خریداری کرده اید در چه مکانی نگهداری شده است .

همچنبن بهتر است خاطر نشان کنیم که تنها تقلبی بودن یک محصول باعث آسیب به شما نمیشود ، خود شما نیز باید در چگونگی نگهداری آن کوشا باشید ، این قرص نباید در محیط گرم و در مقابل نور مستقیم خورشید قرار بگیرد . مصرف زیاد آن توصیه نمیشود وبهتر است سر خود با هر چیزی استفاده نشود.

ممنون که به مطالعه این مقاله پرداختید ، امید است تا استفاده کافی را برده باشید و در خرید محصولات در دام اجناس تقلبی نیفتید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید