طرح اقدام پژوهی معلمان البرز برتر کشوری شناخته شد

علی حجرگشت روز شنبه در گفت و گو با اظهارداشت: فاطمه بابا با اقدام پژوهی «راهکارهای عملی توسعه شایستگی، توانمندسازی و ارتقای سواد اقدام پژوهی معلمان» در راستای کیفیت بخشی آموزشی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد. همچنین مریم عیدی پور با طرح پژوهشی ، «چگونه توانستم به دانش آموز دیر آموزم خواندن و نوشتن آموزش دهم »از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شقایق وفایی از آموش و پرورش طالقان با اقدام پژوهی «چگونه توانستم دانش آموزان دختر و پسر پایه چهارم را به درس انشا علاقه مند کنم » رتبه برتر کشوری را به دست آوردند.

وی از معصومه عزیزی خادم با طرح علمی «چگونه توانستم با روش های نوین یادگیری ضمایر متصل و منفصل را به فراگیران پایه هفتم بیاموزم » از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، معصومه حسین زاده با « بهبود اختلال خواندن با اجرای طرح خوانا » ازآموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و فهمیه اکبری با «بهبود فرآیند یاد دهی یادگیری دانش آموزانم بر اساس هوش های نه گانه گاردنر» از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج توانستند برتر کشوری شوند.
حجرگشت از اقدام پژوهی لیلا شماخی و مهسا عباس پوراز آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد با «چگونه توانستم از بی حوصلگی و بی انگیزگی دانش آموز با هوش در کلاس درس جلوگیری کنم» و بتول خزایی از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج با« چگونه توانستم با ارائه راهبردهای تکالیف محور یادگیری خود راهبردی دانش آموزان پایه پنجم در درس ریاضی را ارتقا دهم» را از دیگر معلمان پژوهشگر این استان در مرحله کشوری ذکر کرد. وی ادامه داد: فرشته سادات داودی لعل آبادی و ریحانه قنداقساز ازآموزش و پرورش ناحیه سه کرج با «چگونه توانستم با شناسایی سبک های یادگیری و منطبق سازی آن با شیوه آموزش و مطالعه دانش آموزان، پیشرفت تحصیلی آن ها را ارتقا دهیم » و سهیلا زینعلی از نظرآباد با« استفاده از راه های عملی برای تقویت مهارتهای زبانی خواندن و نوشتن در دانش آموزان کلاس سوم ابتدایی » توانستند به رتبه برتر کشوری دست پیدا کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزبا بیان اینکه پژوهش، موتور محرکه توسعه کشور است و باید برای نهادینه کردن فرهنگ آن در جامعه از مدارس آغاز کرد، افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رویکرد پژوهش محور و تحقیقی از الزامات جدی است.

منبع:خبربان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید