در ابتدا قصد داریم توضیحاتی که در رابطه با این آزمون است را برایتان توضیح دهیم که در این زمینه دچار مشکل نشوید

آزمون PTE  آزمونی است برای سنجیدن خودتان در زمینه ی زبان انگلیسی که این آزمون همچون آزمون آیلتس و تافل می باشد با مقداری تفاوت

یکی از این تفاوت ها این است که آزمون آیلتس مشهور تر و معروف تراز آزمون PTE  می باشد و نکته ای مورد توجه قرار گرفته است این است که این آزمون در کشور ما برگزار نمی‌شود اما این آزمون آزمونی بین و المللی است ولی نگران هزینه ها و قیمت های آن نباشید با وچرPTE مقداری هزینه ها در این زمینه کاهش می یابد  که شما میتوانید با مهاجرت کردن به کشور هایی همچون ترکیه و عراق و آذربایجان که از کشور های همسایه ی کشورمان است .

 

اعتبار آزمون PTE

با اینک PTE یکی از معتبر ترین آزمون های جامع و کامل زبان است اما نکته ای که حتما باید در نظر داشته باشید این است که ممکن است بعضی کشور ها و یا دانشگاه های آن را رد کنند و

مورد پذیرش آنان نباشد بنابراین برای اینکه مشکلی در این زمینه برای شما عزیزان داوطلبان آزمون

PTE  پیش نیاید حتما قبل. از شرکت کردن در آزمون PTE  از پذیرفته شدن آن در کشور و دانشگاه مقصد خود اطمینان حاصل نمایید و حتما قبل از دادن آزمون دانشگاه هایی که این آزمون مورد پذیرش آن ها قرار دارد را مورد بررسی قرار دهید  تا مانعی برای پیشرفت شما در زمینه ی زبان نباشد و شما بتوانید با اسودگیه خاطر استعداد های خود را پرورش دهید و موفق شوید . البته این آزمون با توجه به این نکته ی مهمی که دارد چون نسبت به آزمون تافل و آیلتس  آسان تر است و احتمال موفقیت در این آزمون بسیار زیاد است این آزمون در بین یادگیرنده های زبان بسیار معروف و محبوب است زیرا آسان بودن آن نسبت ب دو آزمون نام برده باعث آسودگیه خاطر در موفقیت است .

جالب است بدانید که این آزمون هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین برگزار میشود .

کتاب ها و منابع آزمون PTE

اکثر متقاضیان و افرادی که قصد دارند که در این آزمون شرکت کنند سوالی ذهن آن هارا درگیر خود کرده است که برای کسب آمادگی برای شرکت در آزمونPTE  بهتر است از معلم های با تجربه ی زبان کمک بگیرند و معلم های با تجربه در این زمینه آن هارا راهنمایی کنند و در یادگیری آنان در زبان همراهیشان کنند .

یا اینکه از کتاب های مختلف زبان برای ایجاد آمادگی برای شرکت در آزمون  PTE  استفاده کنند و خودشان با کمک کتاب های زبان مختلف مهارت و استعداد هایشان را پرورش بدهند .

 

به هرحال تصمیم آن ها هرچه باشد هر یک از این هارا انتخاب کنند موفق خواهند شد اگر این موضوع را جدی بگیرند و برای کسب آمادگی زبان برای شرکت در این آزمون پشتکار داشته باشند ، در واقع فرقی ندارد شما کدوم یک از دوبخشی که در جملات بالا نام بردیم استفاده کنید و واقعا  به تلاش خود شما بستگی دارد .

نکته دیگری که حتما باید به آن توجه کنید و آن را در نظر بگیرید این است که همانطور که همه ما میدانیم وقت طلاست! متقاضیان و شرکت کننده ها و داوطلبان گرامی و عزیز در آزمون PTE  نیاید یادگیری و مطالعه و کسب بخش های مختلف زبان برای آزمون PTE  را ب روز های آخر و نزدیک به این آزمون موکول کنند .

کارنامه آزمون PTE

کارنامه آزمون وچر PTE علاوه بر سنجیدن چهار مهارت اصلی یعنی

مهارت خواندن ، مهارت نوشتن و صحبت کردن و گوش کردن است شامل نمرات بخش Enabling skiils نیز می باشد که خود این بخش به چند دسته تقسیم بندی میشود .

هزینه آزمون PTE

با توجه به موضوعات مختلف از جمله سنتر  مورد نظر شما چی باشه هزینه آزمون تغییر خواهد کرد . در مورد پرداخت هزینه  آزمون با وچر PTE می توانید تخفیفی را بدست بیاورید در نتیجه میتوانید  با کارشناسان تماس بگیرید و صحبت کنید و سوالات بیشتر خودتان را در این زمینه بپرسید .

هزینه امتحان PTS در کشور ترکیه ۸۸۰ لیر هست که البته هزینه late Booking  یا همان ثبت نام با تاخیر ۱۱۰ لیر ترکیه هست .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید