در طول همهگیری کرونا، کسبوکارها تجربه مشتری خود را تغییر دادند. در اینجا تغییراتی وجود دارد که مدتها پسازاینکه وضعیت COVID-19 به حالت گذشته تبدیل شود، ادامه خواهد یافت.
همانطور که بحران COVID-19 برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۰ در ایالاتمتحده آشکار شد، بسیاری از کسبوکارها نحوه تعامل خود با مشتریان را تغییر دادند. این تغییرات بهراحتی قابلمشاهده بود، چه پیشرفتهای ایمنی ضروری باشند، چه حضور آنلاین تقویتشده.
اما باگذشت زمان، واضح است که برخی از این تغییرات مدتها پس از فروکش کووید-۱۹ باقی خواهند ماند، زیرا خود مشتریان تغییر کردهاند. برای مثال، گزارشی از Talkdesk نشان میدهد که اکثر مصرفکنندگان امروز انتظارات بیشتری از خدمات مشتری نسبت به قبل از همهگیری دارند. آنها انتظار تعامل سریع و در دسترس با برندها و فروشگاهها رادارند.
با در نظر گرفتن این موضوع، کسبوکار دماوند در اینجا پنج روند خدمات مشتری که پس از همهگیری باقی خواهند ماند، آورده است.
همانطور که مصرفکنندگان تعاملات دیجیتالی با برندها و فروشگاهها را افزایش میدهند، انتظار دارند ۲۴ ساعت شبانهروز از آنها پشتیبانی دریا.. ...
ادامه مطلب