آموزش گام به گام ساخت اکانت MCC گوگل ادز

مقالات تبلیغات در گوگل | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ نحوهٔ ساخت اکانت MCC گوگل ادز یکی از نگرانی‌های رایج آژانس‌های تبلیغاتی و فریلنسرها به حساب می‌آید؛ زیرا آن‌ها برای مدیریت بهینهٔ حساب‌های مشتریان خود باید بتوانند همه چیز را در یک مکان و با دقت بیشتری رصد کنند؛ همچنین داشتن داشبوردی واحد باعث می‌شود تا زمان کمتری را صرف گزارش‌دهی، تهیه صورت‌‌‌حساب‌های تلفیقی و کنترل دسترسی‌ها کنند. در این مقاله به شما می‌گوییم اکانت MCC چیست، چه مزایایی دارد و چه مراحلی را باید برای ساختن آن طی کنید. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در صفحه اول گوگل را دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های یکتانت آگاهی کسب نمائید) اکانت MCC گوگل ادز چیست؟ اکانت My Client Center (MCC) داشبوردی است که به شما اجازه می‌دهد تا چندین اکانت گوگل ادز را همزمان مدیریت کنید. ناگفته نماند که نام این اکانت در سال‌های اخیر تغییر کرده است و با Google Ads Account Manager در حال حاضر شناخته می‌شود. گوگل ادز به شما اجازه می‌دهد تا ۲۰ اکا.. ... ادامه مطلب

برند و برندینگ در متاورس

Building a brand in the metaverse برندینگ در متاورس (دنیای مجازی) یک برند در هسته خود دو نقش اساسی برای مصرف کننده (مخاطب) دارد. اول به عنوان یک منبع ارزش برای اعتمادسازی است که انتقال صحیح اعتبار، کیفیت و باورهای شرکت به مخاطب را تضمین می کند. به عنوان مثال، نایک یک برند قدرتمند و قابل اعتماد دارد. اگر کفش نایکی که من خریدم ، مشکلی داشته باشد، من به آن برند اعتماد دارم و مطمئن هستم که حتما دلیلی موجهی برای آن و راه حلی مناسبی توسط شرکت ارائه خواهد شد. دوم، برند به دنبال ابراز خود ، معرفی خویشتن یا خود سیگنال دهی است. یک برند با دیگران ارتباط برقرار میکند و شیوه دیده شدنش توسط دیگران را انتخاب و اجرا میکند. قرن‌ها پیش، رایج‌ بود که افراد به صورت شخصی یک «برند» باشند. کل عباس نعلبند، سازنده محلی نعل اسب بود. او خودش یک برند بود، نه یک شرکت. برندینگ و برندسازی در متاورس امروزه جهان گسترده تر شده است و برندها این نقش حیاتی را با گسترش تجارت فراتر از مرزها بر عهده گرفته اند. با این حال، در متاورس، بعید است که کفش‌های کتانی دیجیتالی شما مشکلی داشته باشند، بنابراین اهمیت مؤلفه خود بیا.. ... ادامه مطلب

تفاوت بین روابط عمومی و بازاریابی چیست؟

روابط عمومی و بازاریابی تاکتیک‌های مشابهی دارند اما روی دستیابی به اهداف متفاوت تمرکز دارند. کسب‌وکار دماوند برخی از تفاوت‌های اصلی بین این دو را در ادامه آورده است. ازجمله تفاوت‌های بین روابط عمومی و بازاریابی، معیارهایی است که از آنها پیروی می‌کنند. روابط عمومی به شهرت و افکار عمومی نگاه می‌کند، درحالی‌که بازاریابی اعداد فروش و بازگشت سرمایه را در نظر می‌گیرد. برخی از افراد روابط عمومی (PR) و بازاریابی را اشتباه می‌گیرند، اما آنها یک‌چیز نیستند. روابط عمومی بر ایجاد تصویری مثبت برای شرکت تمرکز دارد، درحالی‌که بازاریابی بر فروش محصولات یا خدمات متمرکز است. بیایید به برخی از تفاوت‌های بین روابط عمومی و بازاریابی و محل تداخل این دو بخش نگاه کنیم. روابط عمومی چیست؟ روابط عمومی عمل حفظ تصویر عمومی مثبت برای یک شرکت، سازمان یا فرد است. بخش روابط عمومی بر ایجاد روابط سودمند متقابل بین شرکت و رسانه متمرکز است. در اینجا برخی از عملکردهای اصلی روابط عمومی آورده شده است: مدیریت شهرت.روابط رسانه‌ای.مناسبت‌ها.روزنامه‌نگاری برند.یکی دیگر از کارکردهای حیاتی روابط عمومی، برخورد با مطبوعات منفی است. .. ... ادامه مطلب

راهنمای گرفتن مدرک گوگل ادز (کاربرد و مزایا) 

مقالات تبلیغات در گوگل | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ داشتن گواهینامه‌های مختلف مانند مدرک گوگل ادز به شما کمک می‌کند تا در حوزهٔ تبلیغات نسبت به سایر آژانس‌های تبلیغاتی و متخصصان امر متمایز شوید. گوگل شرایطی را فراهم کرده است که شما نه‌تنها دانش خود را در زمینهٔ تبلیغات در گوگل ادز افزایش دهید، بلکه تخصص خود را بیش از پیش به رخ بازار بکشید. در این مقاله شما با مدرک گوگل ادز و مزایای داشتن آن آشنا می‌شوید. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید این گواهینامهٔ معتبر را دریافت کنید. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در صفحه اول گوگل را دارید، می‌توانید اطلاعات کافی دربارهٔ شرایط و تعرفه‌های آگاهی را کسب نمائید!) مدرک گوگل ادز چیست؟ مدرک گوگل ادز همان طور که از نام آن پیدا است گواهینامه‌ای است که گوگل به افرادی اعطا می‌کند که یک یا چند آزمون مرتبط با این پلتفرم را با موفقیت پشت سر بگذارند. داشتن گواهینامهٔ تبلیغات در گوگل ادز به این معنا است که فرد یا آژانس، مهارت و تخصص کافی در این.. ... ادامه مطلب

۸ روش بازاریابی پیامک هوشمند

بازاریابی پیامکی می‌تواند ابزار خوبی باشد، اما شما نمی‌خواهید مشتریان خود را آزار دهید. به همین جهت کسب‌وکار دماوند در ادامه ۸ شیوه را که باید مدنظر داشته باشید آورده است. بازاریابی پیام متنی می‌تواند یک ابزار ارتباطی قدرتمند باشد – اگر راه درست را دنبال کنید. این هشت روش برتر به شما کمک می‌کند تا از بازاریابی پیامکی بیشترین استفاده را ببرید. همیشه اجازه بگیریدقبل از اینکه در بازاریابی پیامکی سرمایه‌گذاری کنید، باید با مقررات مربوط به آن آشنا شوید. پیروی نکردن از قوانین مربوط به بازاریابی پیامکی می‌تواند به برند شما آسیب برساند و منجر به عواقب مالی جدی شود. نکته اصلی که باید در نظر داشته باشید این است که باید رضایت کتبی صریح را از همه مخاطبین جدید و موجود دریافت کنید. این رضایت کتبی باید واضح و قابل‌درک باشد، بنابراین مشترکین بدانند برای چه چیزی ثبت‌نام می‌کنند. اولین متن شما باید شامل اطلاعات زیر باشد: شما چه کسی هستید؟نحوه انصراف مشترکینهشداری مبنی بر اینکه ممکن است نرخ پیام و داده اعمال شود.مختصر باشدوقتی برای مشترکین خود پیامک ارسال می‌کنید، فقط ۱۶۰ کاراکتر برای کار دارید. اگر پیام.. ... ادامه مطلب

افزونه‌های گوگل ادز Google Ads Extensions (کاربرد و مزایا)

مقالات بازاریابی دیجیتال | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ شاید تا به‌حال اسم افزونه‌های گوگل ادز به گوشتان نخورده باشد؛ ولی شما هنگام جست‌وجو در گوگل بدون شک بارها با آن‌ها روبرو شده‌اید. با استفاده از آن‌ها می‌توانید اطلاعات ارزشمند بیشتری را در اختیار مخاطب هدفتان بگذارید. اجازه دهید برای درک اهمیت آن‌ها به تبلیغات سنتی گریزی بزنیم. به‌عنوان مثال، شما برای درج اطلاعات بیشتر در تبلیغات خود در نیازمندی‌های همشهری باید مبلغ بیشتری پرداخت می‌کردید. با این حال، گوگل ادز به شما اجازه می‌دهد تا اطلاعات مختلفی اعم از شمارهٔ تلفن یا تخفیف‌های هیجان‌انگیز خود را رایگان به تبلیغتان اضافه کنید. در این مقاله قرار است به شما بگوییم منظور از افزونه‌های گوگل ادز چیست، چه مزایایی دارند و چگونه می‌توانید آن‌ها را به تبلیغتان اضافه کنید. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه قصد تبلیغات در صفحه اول گوگل را دارید، می‌توانید از پلن‌ها و تعرفه‌های یکتانت آگاهی کسب نمائید) افزونه تبلیغات گوگل ادز چیست؟ افزونه‌های گوگل ادز به اطلاعات اضا.. ... ادامه مطلب

تبلیغات گسترده در تلگرام چیست؛ مزایا و شیوه اجرای آن

مقالات شبکه‌ های اجتماعی | امین فلاحان | تاریخ بروزرسانی : ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ اگر یک بیلبورد تبلیغاتی در اتوبانی پرترافیک در اختیار شما باشد، آیا خوشحال نمی‌شوید؟ تصور شیرینی است؛ ولی متأسفانه در اختیار داشتن یا حتی اجارۀ چند روزۀ آن، هزینۀ بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. حال بیلبورد تبلیغاتی‌ای را تصور کنید که در هر زمان و مکانی در دید مخاطبتان باشد؛ در مترو، در مهمانی‌، در سفر و حتی در هنگام خواب. از آن مهم‌تر مخاطبتان، صد‌ها مرتبه در روز به اختیار خود، آن تابلو را نگاه کند. تبلیغات گسترده در تلگرام را می‌توان اثربخش‌ترین و هوشمند‌ترین بیلبوردی دانست که در هر زمان و مکانی همراه مخاطب شماست. روزی که ایدۀ طراحی تلگرام به فکر پاول دورف، سازندۀ آن خطور کرد و آن ‌را به مرحلۀ اجرایی رساند، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد این پلتفرم به یکی از کاربردی‌ترین پیام‌رسان‌های جهان تبدیل شود. بعد از مدتی این پیام‌رسان در ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کرد و توانست جایگاه خود را در بین مردم پیدا کند. قبل‌تر از تلگرام، پیام‌رسان‌هایی مانند وایبر و واتساپ نیز .. ... ادامه مطلب

بازاریابی پیامکی چیست؟ راهنمای شروع

بازاریابی پیامکی شامل ارسال متون تبلیغاتی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم با مشتریان است. اگر به دنبال یک استراتژی بازاریابی مقرون‌به‌صرفه برای امتحان هستید، بازاریابی پیامکی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. بازاریابی پیامکی چیست؟ آیا تابه‌حال پیامی دریافت کرده‌اید که به شما در مورد قرار ملاقات آینده با پزشک یادآوری کند؟ یا یک کوپن تخفیف ۱۵ درصدی برای فروشگاه لباس موردعلاقه خود دریافت کرده‌اید؟ اگر چنین است، بازاریابی پیامکی را در عمل تجربه کرده‌اید. بازاریابی پیام متنی شامل ارسال پیامک به مشتریان بالقوه و موجود در مورد اطلاعاتی است که می‌تواند برای آنها مفید باشد. اغلب به روش‌های زیر استفاده می‌شود: متون تبلیغاتی: می‌توانید برای مشتریان خود متون تبلیغاتی ارسال کنید تا آنها را از فروش‌های آتی یا عرضه یک محصول جدید مطلع کنید. متن‌های تبلیغاتی یک‌راه عالی برای افزایش فروش در کسب‌وکار شما هستند. اعلان‌ها: اگر کسب‌وکار مبتنی بر خدمات را اداره می‌کنید، می‌توانید یادآور پیام‌های متنی برای مشتریان خود ارسال کنید. از این پیام‌های متنی می‌توان برای یادآوری قرار ملاقات آتی به مشتریان استفاده کرد. تر.. ... ادامه مطلب

۵ نکته برای استراتژی اینستاگرام یک تجارت کوچک

اینستاگرام دیگر فقط برای عکس نیست. می‌توانید ویدیوها و داستان‌های چندرسانه‌ای ایجاد کنید تا محصولات و خدمات خود را بیشتر به نمایش بگذارید. — گتی ایماژ/روان جردن اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر جهانی ، منبعی باورنکردنی برای کسب‌وکارهای کوچک است تا برند خود را رشد دهند و آگاهی و درآمدشان را افزایش دهند. به گفته Omnicore، ۷۰ درصد از خریداران از اینستاگرام برای کشف محصولات جدید استفاده می‌کنند، که آن را به مکانی عالی برای خرده‌فروشان، رستوران‌ها و سایر مشاغل با پیشنهادات بسیار بصری تبدیل می‌کند. اما کسب‌وکارهای مبتنی بر خدمات می‌توانند با ارائه توصیه‌های مفید و محتوای آموزشی به مخاطبان خود از این پلتفرم محبوب برای رشد نیز استفاده کنند. چه صرفاً روی حضور خود در اینستاگرام سرمایه‌گذاری کنید یا به دنبال افزایش فالوورهای موجود باشید، در اینجا کسب‌وکار دماوند پنج نکته برای ایجاد یک استراتژی مؤثر برای کسب‌وکار کوچک در اینستاگرام آورده است. با اینفلوئنسرها کار کنید اینفلوئنسر کاربری در اینستاگرام است که دارای فالوورهای بسیار فعال است و برای افزایش مخاطبان خود با برندها همکاری می‌کند. در ب.. ... ادامه مطلب