هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهید، نه فروش خود را
بازاریابی یک بخش مهم و در عین حال پرهزینه از هر کسب و کار مدرن است. اکثر شرکت های بزرگ با نام کسب و کار درآمد قابل توجهی را صرف بازاریابی می کنند. صرف نظر از اینکه شرکت شما چقدر میتواند یا میخواهد به بازاریابی متعهد شود، با این وجود این یک امر پرهزینه است. در اینجا چند نکته برای کمک به کاهش این هزینهها و ایجاد سرنخ و فروش وجود دارد.
۱.حضور خود را در رسانه های اجتماعی بهینه کنید
در حالی که پلتفرم های متعددی برای بازاریابی محصولات و خدمات شما وجود دارد، رسانه های اجتماعی جدیدترین آنها هستند. همچنین پتانسیل فوقالعادهای را برای اثربخشی بازاریابی با هزینه کم نشان میدهد. پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند فیسبوک یک رسانه فوقالعاده برای تبلیغات آنلاین نسبتاً مقرونبهصرفه و بسیار قابل هدف هستند. از این طریق می توانید با قیمت مناسب به بازار هدف خود برسید.
خود پلتفرمهای رسانههای اجتماعی شما را قادر میسازند تا آگاهی و وفاداری برند را از طریق محتوای پولی و ارگانیک ایجاد کنید. اغلب ترکیب هر دو به ایجاد سر و صدای قابل توجهی در مورد شرکت شما و ایجاد سرنخ کمک می کند. شما می توانید با ارائه.. ... ادامه مطلب