چگونه با نزدیک شدن به مشتریان بیشتر، هزینه های بازاریابی را کاهش دهیم؟
از آنجایی که برندها یا کالاهای جدید باید به میزان زیادی سرمایه گذاری شوند تا تأثیر بگذارند و به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند، بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط در کاهش هزینه های بازاریابی مشکل دارند. برعکس، هزینههای بیش از حد میتواند به برنامههای بازاریابی بلندمدت و همچنین نگهداری شرکت آسیب برساند.
هزینه های معمولی که اغلب صرف بازاریابی برای برند فروشگاه می شود چیست؟
بسیاری از شرکت ها بودجه بازاریابی خود را بر ارتقای تصویر برند خود و افزایش کارایی عملیات خود متمرکز کرده اند. این مطالعه به سازمانها کمک میکند تا تصویری جامعتر از تلاشهای بازاریابی خود به دست آورند و تعیین کنند که آیا کالاها، روشهای توزیع و هزینههای بازاریابی باید تمدید، محدود یا حذف شوند.
به عنوان یک قاعده کلی، نسبت کل درآمد یک شرکت که صرف بازاریابی می شود، پرکاربردترین معیار برای اندازه گیری هزینه های بازاریابی است. با توجه به محصول یا خدمات شرکت، این درصد ممکن است از ۰ تا ۱۰۰٪ متغیر باشد. شایان ذکر است که این درصد نیز بسته به رده صنعتی تغییر می کند. هنگام معرفی کالاها یا برندهای جدید، تغییر موقعیت برندهای فع.. ... ادامه مطلب