استراتژی های بازاریابی با هزینه صفر که کشش فوری را فراهم می کند
اکثر برندها اغلب به دنبال ایدههای جدید هستند تا درآمد خود را با استفاده از استراتژیهای بازاریابی رایگان افزایش دهند، در اینجا سه استراتژی متقاعدکننده وجود دارد که ثابت شده است هر برندی را فوراً جذب میکند و درآمد را افزایش میدهد. استراتژی های بازاریابی جدید همیشه می آیند و می روند. همیشه چیز جدیدی برای آزمایش و امتحان وجود دارد، اما بسیاری از برندها به سرعت به استراتژی های اثبات شده ای باز می گردند که ماه به ماه نتیجه می دهد، مانند SEO (بهینه سازی موتور جستجو)، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک گوگل، تبلیغات فیس بوک، و گهگاه بازاریابی ایمیلی. .
استراتژی های بازاریابی “OG” همیشه نتایج را به همراه خواهد داشت، اما برندهایی که صرفاً بر آنها تکیه می کنند و روندهای جدید را آزمایش نمی کنند، هرگز پتانسیل کامل خود را درک نمی کنند. در حالی که بسیاری از گرایشهای بازاریابی در نهایت کند میشوند و با گذشت زمان کارایی خود را از دست میدهند، برخی از جواهرات پنهان میتوانند نتایج سریعی را به دنبال داشته باشند، اگر در حالی که داغ هستند ضربه بزنید.
دانستن اینکه بودجه بازاریابی خود را کجا تخصیص دهید می تو.. ... ادامه مطلب
۱۵مثال قدرتمند از بازاریابی عصبی
بازاریابی عصبی در حال طوفانی در جهان است و تقریباً توسط هر شرکت و دانشگاه بزرگ به نوعی یا به شکلی مورد استفاده قرار گرفته است. با وجود چنین تأثیر گسترده ای بر دنیای بازاریابی، بسیاری از مردم دقیقاً نمی دانند که بازاریابی عصبی چیست یا چگونه می توان از آن به طور مؤثر استفاده کرد. مقالات زیر ۱۵ مثال جالب از بازاریابی عصبی در عمل را شرح می دهند.
۱. اهمیت نگاه چشم
این خبر قدیمی است که تبلیغاتی که شامل افراد می شود بسیار موثرتر از تبلیغاتی است که این کار را نمی کنند. به طور خاص، تصاویر و ویدیوهایی که شامل نوزادان میشوند، توجه طولانیتر و متمرکزتری را از مشتریان بالقوه به خود جلب میکنند. تبلیغکنندگان مدتهاست که سعی کردهاند فروش محصولات کودک را با استفاده از نمای نزدیک از چهرههای زیبای کودک افزایش دهند با کمک فناوری ردیابی چشم، آنها متوجه شدهاند که این به تنهایی کافی نیست.
محققان دریافتند که وقتی نوزاد به چهره نگاه میکند، بینندگان بیشتر روی صورت نوزاد متمرکز میشوند تا تمرکز بر محتوای تبلیغاتی به ضرر او باشد. با این حال، اگر نوزاد نگاه خود را به محصول یا متن معطوف کند، بیننده در واقع ر.. ... ادامه مطلب
خرید برنج با کیفیت ایرانی
خرید برنج با کیفیت ایرانی نیازمند توجه به جزئیات مختلف و رعایت نکات مهمی است تا بتوانید از برنج با ... ادامه مطلب
چگونه از بازاریابی عصبی در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید؟
بازاریابی عصبی یکی از راه های تجزیه و تحلیل این احساسات و درک رفتار مشتری است. انتظار می رود بازار بازاریابی عصبی تا سال ۲۰۳۰ به ۲۱۲۱۸ میلیون دلار برسد و با نرخ رشد مرکب سالانه ۸.۹ درصد رشد کند. بسیاری از مردم از اینکه بازاریابی عصبی دقیقاً چیست، با وجود اینکه شرکتهای بزرگ از آن به هر طریقی استفاده میکنند، بیاطلاع هستند.
در حالی که علم اعصاب ده ها سال است که وجود داشته است، امروزه بازاریابان به چندین تاکتیک روی می آورند که از روانشناسی برای تأثیرگذاری بر رفتار انسان استفاده می کند. بازاریابی عصبی برای کسب و کارهایی که به دنبال بهبود ارتباطات خود هستند اعمال می شود، به علاوه به مصرف کنندگان کمک می کند تا خرید بهتری داشته باشند و عادات جدیدی را شکل دهند.
بازاریابی عصبی چیست؟
بازاریابی عصبی راهی برای ایجاد محتوا، مانند وب سایت ها، آرم ها و مطالب رسانه های اجتماعی است که واکنش عاطفی را در مغز برمی انگیزد. این به برندها کمک میکند تا اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود داشته باشند و به آنچه که آنها را به خرید سوق میدهد و بر اساس آن تقسیمبندی میکنند . این بینشها، تصمیمگیری در مورد تلا.. ... ادامه مطلب
حواله یوان به عنوان یک روش تسویه معاملات تجاری
حواله یوان، به عنوان یک نوع ابزار مالی، به انتقال پول یا ارز به حساب دیگری در یک کشور خارجی ... ادامه مطلب
کانکس چیست؟ و کانکس ویلایی چه مزایایی دارد؟
کانکس یا کانتینر نمایشگاهی، یک واحد نقلوانتقالی قابل حمل است که از جنس فلز (معمولاً فولاد) ساخته میشود و ابعاد ... ادامه مطلب