راهای برای بهبود طراحی وب سایت برای افزایش فروش
شما پاسخی به این سوال دارید که “طراحی وب چگونه می تواند فروش را بهبود بخشد؟” و اهمیت طراحی وب ... ادامه مطلب
راهنمای انتخاب انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز
مقالات بازاریابی دیجیتال , مقالات تبلیغات در گوگل | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
اهمیت انتخاب صحیح کلمات کلیدی در گوگل ادز مانند اکسیژن برای حیات انسان است. شما باید هنگام سرمایهگذاری در گوگل ادز بدانید از چه کلماتی برای هدف گرفتن مخاطب خود استفاده کنید. در غیر این صورت چیزی به غیر از هدر رفتن بودجه در انتظار شما نخواهد بود.
در گوگل ادز نمیتوان با پول روی سبیل شاه نقاره زد! باید بدانید چه نوع کلمه کلیدی را به چه شکلی با بودجه خود هدف بگیرید. شما تعیین میکنید که تبلیغتان برای تعداد محدودی از مخاطبان به نمایش درآید یا به صورت گسترده نشان داده شود. در حقیقت، شما نه تنها باید مناسبترین و بهترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید بلکه باید مشخص کنید که گوگل چگونه آن را با عبارتی که کاربر استفاده کرده است، تطبیق دهد. از این رو، با ما در این مقاله همراه شوید تا انواع کلمات کلیدی در گوگل ادوردز و چگونگی انتخاب آنها را بررسی کنیم.
معرفی انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز منظور از انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز چیزی به غیر از چگونگی تطبی.. ... ادامه مطلب
هفت اشتباه رایج در طرح توجیهی (بیزینس پلن)
هفت اشتباه رایج در طرح توجیهی (بیزینس پلن)
اگرچه هر خصوصیات هر کسب و کار بزرگ و کوچک منحصربهفرد است، بسیاری از کسبوکارهای موفق یک نقظه مشترک دارند: یک طرح توجیهی (برنامه کسب و کار , طرح تجاری , بیزینس پلن , طرح کسب و کار , Business Plan).
تحقیق و نوشتن یک طرح توجیهی، گام مهمی در ترسیم نقشه راهی است که کسب و کار شما طی خواهد کرد، و گامی ضروری برای تامین بودجه برای هزینه های راه اندازی یا رشد است.
با اجتناب از این اشتباهات رایج در طرح توجیهی در زمان و انرژی صرفه جویی کنید.
هفت اشتباه مهمی که نوشتن طرح توجیهی رخ میدهد. 1- نداشتن و ننوشتن بیزینس پلن به عنوان یک کارآفرین، مطمئناً در مورد انجام کاری که میخواهید انجام دهید هیجان زده هستید، این هیجان را نیز باید در مورد نوشتن یک طرح توجیهی نیز باید داشته باشید.
یوگی برا میگوید: “اگر ندانید به کجا می روید، از جای دیگری سر در خواهید آورد.” بدون برنامه، احتمالاً زمان و انرژی ارزشمندی را صرف دنبال کردن مسیرهای بیثمر و ضعیف نمودن خود خواهید کرد.
تکمیل برنامه کسب و کار خود را در اولویت قرار دهید تا انرژی خود را متمرکز کنید، در مسیر درست .. ... ادامه مطلب
+۱۰ راه عالی برای افزایش حجم فروش در سال ۲۰۲۲
اگر به دنبال بهترین راهها برای افزایش حجم فروش هستید، در مسیر درستی قرارگرفتهاید. در این مقاله، کسبوکار دماوند شمارا در مورد چگونگی افزایش حجم فروش راهنمایی میکند.
تجارت الکترونیک به بخشی ضروری از چشمانداز خردهفروشی جهانی، بهویژه در دوره پس از کووید ۱۹ تبدیلشده است. هرروزه مردم بیشتری به فضای دیجیتال روی میآورند؛ بنابراین، اقدام عاقلانه، راهاندازی یک کسبوکار آنلاین است.
چرا فروش آنلاین؟
قبل از پرداختن به بیش از ۱۰ روش عالی برای افزایش فروش آنلاین، اجازه دهید برخی از مزایای قابلتوجه فروش آنلاین را بررسی کنیم.
پتانسیلهای عظیم
استفاده از کانالهای دیجیتال مدام در حال افزایش است. همانطور که میدانید، در سال ۲۰۲۰، بیش از ۲.۰۵ میلیارد نفر کالا و خدمات را بهصورت آنلاین خریداری کردند. در همان سال، فروش تجارت الکترونیک به ۴.۲ تریلیون دلار در سراسر جهان رسید.
فروش جهانی با تجارت الکترونیک
علاوه بر این، کسبوکارهای آنلاین را میتوان بهصورت ۲۴ ساعته در طول سال باز کرد؛ بنابراین، میتوانید سود خود را به حداکثر برسانید، زیرا میتوانید در هر زمان، از هر مکان، صرفنظر از اینکه نیمهشب .. ... ادامه مطلب
نمونه رپورتاژ آگهی؛ با ۱۶ نمونه رپورتاژ موفق ایرانی آشنا شوید!
مقالات بازاریابی دیجیتال | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
امروزه یکی از موثرترین و پرکاربردترین روشهای بازاریابی دیجیتالی و در راستای آن نتیجهگیری مثبت در سئو سایت، انتشار رپورتاژهای آگهی در سایتهای معتبر و پرطرفدار است. رپورتاژ آگهی درواقع یکی از بهترین روشهای تبلیغات است که فرد را به صورت غیرمستقیم درگیر موضوع میکند. به این صورت که خواننده آن رسانه تصور کند در حال خواندن گزارش یا مطلبی بیطرف است؛ درحالی که هرآنچه میبیند و میخواند، تلاشی زیرکانه از جانب سازمانی دیگر برای معرفی محصول یا خدمت خود در ذهن آنهاست. در این مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از موفقترین نمونه رپورتاژهای آگهی را به شما معرفی کنیم.
۱۶ نمونه رپورتاژ آگهی موفق ۱- علی بابا یکی از سایتهای فروش آنلاین خدمات سفر و گردشگری، شرکت بزرگ علی بابا است. این شرکت رپورتاژهای موفق و قابل توجهی، با موضوعات متفاوت، در سایتهای زیادی منتشر کرده است.
یکی از نمونههای موفق رپورتاژ آگهی علیبابا، میتوان رپورتاژ راهنمایی سفر زمینی به ارمنستان از ایران دانست.. ... ادامه مطلب
برند بوک (Brand Book) یا کتابچه برند چیست؟ + نمونه
راهنمای مطالعه چگونه جلوی این اتفاق را بگیریم؟برند بوک چیست؟برند بوک شامل چه مواردیست؟ساختار تبلیغات محیطیساختار بستهبندی محصولاتساختار نقاط فروشبهترین زمان برای نوشتن برند بوکبرند بوک، قابل تغییر است!بدانید کتابچه برند را برای چه مخاطبی طراحی میکنیدبرند شما قبلا کجا استفاده شده است؟برند بوک،؛ مانعی برای اتلاف هزینهکتابچه برند بهتر است چند صفحه باشد؟برند بوک را خلاقانه بسازید!قبل از شرح مفهوم کاربرد برند بوک یا دفترچه برند؛ تصور کنید که شخصی به شما یک کارت ویزیت بسیار شیک و شکیل را میدهد و از شما میخواهد که به همکاری با او فکر کنید. شما هم کارتش را میگیرید و وبسایت، بروشورها، تصاویر و… را بررسی میکنید؛ اما…! بعد از این گشت و گذار، حس فردی را داریم که انگار به او آدرس اشتباهی دادهاند! انگار به ما دروغ گفتهاند؛ انگار صاحب کارت یک شخص بوده و صاحب وبسایت، فردی دیگر! حس میکنیم همان کیفیتی را که از کارت ویزیتش میبینیم، در وبسایتش نمیبینیم و…
چگونه جلوی این اتفاق را بگیریم؟ برای از بین بردن این احساس، ما نیاز داریم که همه چیز را یکپارچه کنیم، گویی که همهی آنها به یک زبان صحب.. ... ادامه مطلب