مشاور دیجیتال مارکتینگ [وظایف، مسئولیت و مهارت]
مشاور دیجیتال مارکتینگ ، ارائه راهکارهای استراتژیک و برنامه ریزی و نظارت بر بازاریابی دیجیتال با کمک مشاور
Digital Marketing Consultant
چگونه می توان از خدمات مشاور دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد مشاور استراتژی دیجیتال مارکتینگ چه کاری انجام می دهد آیا برای رسیدن به بازار هدف خود تلاش می کنید اما به اهداف درآمدی تعیین شده خود نمی رسید؟
اگر پاسخ شما «بله» است، وقت آن است که یک مشاور بازاریابی دیجیتال استخدام کنید.
در محیط دیجیتالی رقابتی و پیچیده امروزی، کسبوکارها در تلاش برای جذب مشتریان هدف خود هستند. به همین دلیل است که برای به دست آوردن مشتریان راغب و مشتریان بالقوه بیشتر باید خودتان را به طور موثر بازاریابی کنید.
این برای صاحبان مشاغل کوچک مانند شما حتی سخت تر است، زیرا در حال حاضر چندین راه برای رشد و حفظ کسب و کار خود در پیش رو دارید
در این مقاله، در مورد اینکه چگونه یک مشاور دیجیتال مارکتینگ می تواند به شما کمک کند به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید و فروش بیشتری را ببندید، بیشتر خواهید آموخت.
و از آنجایی که همه مشاوران دیجیتال مارکتینگ یکسان نیستند، آنچه را که باید قبل از شر.. ... ادامه مطلب
معرفی بهترین لپ تاپ های 2021 برای کار دانشجویی
خرید لپ تاپ مناسب برای دانشجویان: در عصر حاضر لپ تاپ در دسته یکی از تجهیزات و وسایل مورد نیاز ... ادامه مطلب
خرید پالتو
پالتو یک پوشش پاییزی و زمستانی ضخیم می باشد که از روی لباسهای دیگر پوشیده می شود. پالتوها از جنسهای ... ادامه مطلب
شیوه تبلیغات در سایت های پربازدید (+ قیمت 15سایت)
مقالات بازاریابی دیجیتال | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
تبلیغات در سایتهای پربازدید یکی از قطعههای مهم پازل دیجیتال مارکتینگ به شمار میآید. این روزها، اغلب صاحبان کسبوکارها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود دست به دامان سایر سایتها میشوند. آنها بهخوبی درک کردهاند که برای تحقق اهدافشان باید در مکانی حضور داشته باشند که مخاطبشان به آنجا سرک میکشد.
بدیهی است که تبلیغ محصول یا خدمت زمانی میتواند شما را به هدفتان نزدیک کند که دیده شود. آیا با تبلیغات در سایتهای گمنام میتوانید مخاطبی را که نیاز دارید پیدا کنید؟ نرخ کلیک و به تبع آن نرخ تبدیل شما در گرو تعداد افرادی است که تبلیغتان را مشاهده میکنند.
با این حال، آیا تبلیغات در هر سایت پربازدیدی، بازگشت سرمایه را برای شما به دنبال دارد؟ خیر! در این مقاله با یکتانت همراه شوید تا ابتدا هدف از تبلیغات در سایتهای پربازدید و چگونگی انتخاب گزینهٔ مناسب را بررسی کنیم. سپس نگاهی به سایتهای تبلیغاتی پربازدید ایرانی و روشهای نمایش تبلیغ در آنها بیندازیم.
هدف از تبلیغات.. ... ادامه مطلب
آموزش ارسال ایمیل گروهی (با جیمیل، اوت لوک، میل چیمپ و اکسل)
مقالات بازاریابی دیجیتال | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
ارسال ایمیل گروهی حالتی است که شما میتوانید به شکل گروهی، ایمیل مدنظرتان را ارسال کنید. در این حالت باید لیستی از آدرسهای پست الکترونیک داشته باشید که اصطلاحا به آنها (Email List، Distribution List یا Mailing List) میگویند. معمولا از این قابلیت برای اطلاع رسانی در رابطه با یک رویداد، ایونت یا جلسه سازمانی به کارمندان و برای ارسال ایمیل تبلیغاتی (Email Marketing) استفاده میکنند. صرف نظر از اینکه چه هدفی دارید، در ادامه قصد داریم نحوه ارسال ایمیل گروهی با کمک جیمیل، اوت لوک، اکسل و میل چیمپ را توضیح دهیم. با ما همراه باشید.
آموزش ارسال ایمیل گروهی با استفاده از جیمیل به کمک پلتفرم جیمیل میتوانید به راحتی به تعداد زیادی از مخاطبین خود ایمیل گروهی ارسال کنید؛ اما با توجه به اینکه این کار در سازمان و شرکتهای مختلف مخصوصا برای متنهای تبلیغاتی بارها تکرار میشود، ابتدا باید گروهی از مخاطبین را بسازید و به آن اسم مشخصی بدهید تا هر بار به راحتی قابل شناسایی باشد. .. ... ادامه مطلب
بک لینک چیست؟ چگونه به کسب جایگاه بهتر کمک می کند؟
هر جا که صحبت از سئو باشد، بک لینک به عنوان یکی از راههای افزایش رتبه سایت مطرح است. در ... ادامه مطلب
۱۰ نکته برای بهبود و ارتقای وبسایت کسبوکار شما
عوامل زیادی در ایجاد یک وبسایت کسبوکار کوچک مؤثر وجود دارد. از طراحی شما گرفته تا روشهای تبلیغاتی، کار هرگز تمام نمیشود. اگر به دنبال بهبود خانه آنلاین شرکت خود هستید، این نکات را از کسبوکار دماوند بخوانید.
آمار طراحی وب را درک کنید
کسبوکارها باید وبسایتهای خود را بهصورت دورهای بهروز کنند تا با روندها و استانداردها همگام شوند. درک اینکه چگونه سایر مشاغل طراحی وب خود را ایجاد میکنند ممکن است به شما کمک کند تا استراتژی آنلاین خود را بهتر بکار ببرید.
به نرخ پرش خود شیرجه بزنید
نرخ پرش نشان میدهد که افرادی که از وبسایت شما بازدید میکنند یا ایمیلهای شمارا بلافاصله باز میکنند، چقدر کلیک میکنند. اطلاعات بیشتری برای باز کردن این اعداد وجود دارد، مانند تفاوت بین پرش های سخت و نرم.
ایدههایی برای وبلاگ کسبوکار خود جمعآوری کنید
وبلاگ میتواند راهی مؤثر برای ایجاد ترافیک و ایجاد اعتبار برای وبسایت شما باشد. بااینحال، تصمیمگیری برای نوشتن ممکن است سخت باشد.
با روندهای چت بات همراه باشید
چت بات ها به سرعت تبدیل به یک روش محبوب برای ارائه خدمات آسان به مشتریان به وبسایتهای تج.. ... ادامه مطلب