۵ نکته برای استراتژی اینستاگرام یک تجارت کوچک
اینستاگرام دیگر فقط برای عکس نیست. میتوانید ویدیوها و داستانهای چندرسانهای ایجاد کنید تا محصولات و خدمات خود را بیشتر به نمایش بگذارید. — گتی ایماژ/روان جردن
اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر جهانی ، منبعی باورنکردنی برای کسبوکارهای کوچک است تا برند خود را رشد دهند و آگاهی و درآمدشان را افزایش دهند. به گفته Omnicore، ۷۰ درصد از خریداران از اینستاگرام برای کشف محصولات جدید استفاده میکنند، که آن را به مکانی عالی برای خردهفروشان، رستورانها و سایر مشاغل با پیشنهادات بسیار بصری تبدیل میکند. اما کسبوکارهای مبتنی بر خدمات میتوانند با ارائه توصیههای مفید و محتوای آموزشی به مخاطبان خود از این پلتفرم محبوب برای رشد نیز استفاده کنند.
چه صرفاً روی حضور خود در اینستاگرام سرمایهگذاری کنید یا به دنبال افزایش فالوورهای موجود باشید، در اینجا کسبوکار دماوند پنج نکته برای ایجاد یک استراتژی مؤثر برای کسبوکار کوچک در اینستاگرام آورده است.
با اینفلوئنسرها کار کنید اینفلوئنسر کاربری در اینستاگرام است که دارای فالوورهای بسیار فعال است و برای افزایش مخاطبان خود با برندها همکاری میکند. در ب.. ... ادامه مطلب