استراتژی بازاریابی برند لباس چیست؟

اولین چیزی که باید در مورد بازاریابی بدانید این است که فقط یک چیز نیست. این مجموعه‌ای از تمام کارهایی است که یک برند برای تبلیغ کسب‌وکار خود انجام می‌دهد. بازاریابی عبارت است از تبلیغات، اینفلوئنسرها، عکاسی برای کمپین‌های تبلیغاتی، محتوای تولید شده توسط کاربر، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، روابط‌عمومی، انفجارهای ایمیل، همکاری‌ها، رویدادهای حمایت شده و موارد دیگر. و راز بازاریابی خوب فقط انجام همه این کارها نیست – بلکه انجام آنها به‌گونه‌ای است که هرکدام مکمل یکدیگر باشند. ترفند این است که کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما به رشد لیست ایمیل شما کمک کنند و وبلاگ شما نه‌تنها فروش بیشتری کسب کند، بلکه جامعه شما را نیز رشد دهد. تمام تلاش‌های شما با هم در یک وب هم‌افزایی کار می‌کند. اساساً بازاریابی همه اهرم‌های فروش است که به صورت هماهنگ کار می‌کنند. فوق‌العاده پیچیده است و همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری و کارهای بیشتری برای انجام‌دادن وجود دارد. کار هرگز تمام نمی‌شود. این یک خبر خوب برای ما است، زیرا این بدان معناست که با اجرای استراتژی‌های جدید همیشه جا برای رشد، مقیاس و افزایش فروش وجود .. ... ادامه مطلب

۷ راه برای موثرتر کردن بازاریابی مطب دندانپزشکی

دنیای بازاریابی به طور چشم گیری در سال ۲۰۲۰ تغییر کرد. مطب های دندانپزشکی هم از این موضوع استثنا نیستند، در حالی که نیازهای رو به رشد را دنبال می کردند تا بیماران را مطمئن کنند که ویزیت های آنها ایمن خواهد بود، نوآوری کردند و با روش های جدید انجام کارها سازگار شدند. نوع اطلاعاتی که منتشر می‌شد تغییر کرد و مصرف‌کنندگان خواستار جزئیاتی در مورد نحوه کار دندانپزشکشان شدند. با پیشروی سال ۲۰۲۱، یافتن تعادل صحیح در بازاریابی مطب دندانپزشکی بسیار مهم است. اگر قدرت سلامت از راه دور و ارتباط از طریق کانال های دیجیتال را نپذیرفته اید، وقت آن رسیده است که این جهش را انجام دهید. در اینجا کسب و کار دماوند هفت راه معرفی کرده است که با استفاده از آنها می توانید از استراتژی بازاریابی خود بیشترین بهره را ببرید. ۱. از ارتجاع بودن دست بردارید بدون بررسی کامل و تحقیقات موثر برای یک مسیر بازاریابی جدید هزینه نکنید. وعده ی افزایش تعداد مراجعه کنندگان و صدای پول میتواند وسوسه انگیز باشد؛ اما اگر تحقیق خود را انجام نداده باشید، ممکن است پولی باشد که دیگر هرگز نخواهید دید. همه برنامه های بازاریابی یکسان نیستند .. ... ادامه مطلب

اهمیت برندسازی در تجارت

برندسازی یک کسب و کار مهم‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در ظاهر، برند شما ممکن است به نظر برسد که فقط از عناصری مانند لوگو و رنگ تشکیل شده است، اما برند شما در واقع هویت کل کسب‌وکار شما است و به شما شخصیت می‌بخشد. برندسازی همیشه یک بخش حیاتی از تجارت بوده است، اما ممکن است اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم باشد. با حضور رسانه‌های اجتماعی، مصرف‌کنندگان هر روز در معرض برندهای جدید قرار می‌گیرند. این می‌تواند برای مصرف‌کنندگانی که گزینه‌های زیادی دارند و می‌توانند برای یافتن بهترین گزینه تحقیق کنند عالی باشد، اما کار را برای مشاغل سخت‌تر می‌کند. امروزه رقابت بسیار زیادی وجود دارد، بنابراین کسب‌وکارها باید برای اطمینان از برجسته شدن در میان جمعیت، تلاش بیشتری کنند. با برندسازی مناسب، شما این شانس را دارید که بر نحوه درک افراد از کسب‌وکارتان کنترل داشته باشید، بنابراین امروز همراه کسب‌وکار دماوند باشید. افراد بیشتری کسب‌وکار شما را خواهند شناخت یکی از واضح‌ترین دلایلی که کسب‌وکارها به برندسازی نیاز دارند، کمک به آنها برای شناخته شدن بیشتر است. اگر برندسازی قوی برای کسب‌وکار خود داشته باشید.. ... ادامه مطلب

نقش برندسازی در بازاریابی کسب‌وکار

با شروع هر کسب‌وکار جدیدی، تثبیت پایتان در بازار و ارتباط با مخاطبان هدف بسیار مهم است. با این مشکل اولیه، باید برندسازی جامع و با استراتژی مناسب برای کسب‌وکار خود پیاده‌سازی کنید. اگر دانش و تحقیق پیشینه‌ای داشته باشید، ساختن برند خود بر اساس محصولات یا خدماتتان به‌راحتی انجام می‌شود. در نتیجه، اگر اطلاعاتی در مورد نحوه انجام آن نداشته باشید، می‌تواند یک مشکل بزرگ باشد. در این نوع موارد، بهترین کار این است که کارشناسانی را استخدام کنید که در نقش برندسازی باتجربه هستند تا به شما در حل این رویکرد کمک کنند. برندسازی همیشه مهم‌ترین عامل برای موفقیت کسب‌وکار شما نیست، اما هویت برند قوی می‌تواند مزایای زیادی برای کسب‌وکار شما ایجاد کند. در این مقاله، همراه کسب‌وکار دماوند در مورد جنبه‌های متعددی صحبت خواهیم کرد که چرا داشتن یک هویت برند عالی اهمیت دارد و چگونه می‌تواند به شما در تلاش‌های کلی بازاریابی کسب‌وکارتان کمک کند. نقش برندینگ چیست؟ برندسازی یک روش بازاریابی است که یک شرکت در ایجاد نام، نماد یا لوگوی خود و طراحی کلی که به‌راحتی به‌عنوان خود شرکت قابل‌شناسایی است، به نمایش می‌گذارد. ا.. ... ادامه مطلب

خدمات آژانس تبلیغاتی: چیست و چگونه یکی را انتخاب کنیم

خدمات آژانس تبلیغاتی چیست؟ چگونه یکی از بهترین ها را برای کسب و کار خود انتخاب می کنید؟ در این پست همراه کسب و کار دماوند به این سوالات و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد. ما در مورد اینکه آژانس تبلیغاتی چیست، انواع مختلف خدماتی که ارائه می دهد، چگونگی تعیین اینکه آیا یک آژانس تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب است و چگونه یک آژانس تبلیغاتی مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید، بحث خواهیم کرد. تبلیغات توسط اعداد تبلیغات همچنان یکی از ضروری ترین ابزارهای کسب و کار برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان هدف است. این به صاحبان مشاغل کمک می کند تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند و در مورد برندهای خود آگاهی ایجاد کنند. با این حال، دنیای تبلیغات با تغییر روزافزون فناوری و چشم‌انداز رسانه‌ای در حال تحول است. کسب و کارها باید با آخرین روندها همگام باشند تا از رقبا جلوتر بمانند. در حال حاضر، تاکتیک‌های دیجیتال مارکتینگ اکثر فعالیت‌های تبلیغاتی کسب‌وکارها در سراسر جهان را در اختیار گرفته است. طبق گزارش eMarketer، ۲/۳ از هزینه تبلیغات جهانی در سال جاری صرف دیجیتال خواهد شد. طبق گزارش Smaato’s Global .. ... ادامه مطلب

۳۱ شرکت برتر مشاوره بازاریابی در سال ۲۰۲۲

اجرای استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی مناسب برای کسب‌وکار شما کار ساده‌ای نیست! شاید شما یک تیم داخلی عالی از بازاریابان داشته باشید که می‌توانند آنچه از آنها خواسته می‌شود را اجرا کنند، اما آنها کاملاً تجربه ایجاد استراتژی‌های بازاریابی سالانه، فصلی یا حتی ماهانه برای آینده کسب‌وکار شما را ندارند و این لزوماً تقصیر آنها نیست. ایجاد استراتژی‌های کامل برای یک شرکت به سال‌ها تجربه در بازاریابی نیاز دارد؛ بنابراین ممکن است فکر کنید، شاید من باید بازاریاب‌های باتجربه را استخدام کنم. متأسفانه، استخدام یک گروه باتجربه برای تیم داخلی شما می‌تواند بسیار گران باشد. پس گزینه دیگر شما چیست؟ شما می‌توانید با شرکت‌های مشاوره بازاریابی نخبه شریک شوید! شرکت‌ها بازاریاب‌های خبره‌ای دارند که در سنگرها تلاش کرده‌اند. آنها دقیقاً می‌دانند که برای کمک به موفقیت شرکت شما در کوتاه‌مدت و بلندمدت چه چیزی لازم است. با استفاده از راهنمایی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی آنها، شما به‌خوبی در راه رسیدن به گام‌های بزرگ در کسب‌وکار خود در کمترین زمان خواهید بود. حال در اینجا همراه کسب‌وکار دماوند لیستی از ۳۱ شرکت برتر .. ... ادامه مطلب

۵ نمونه از تبلیغات مشاوره‌ای عالی

تبلیغات – برخی از مردم آنها را دوست دارند، برخی از مردم نه اما مطمئناً کاربردی هستند. تبلیغات استفاده شده توسط شرکت‌های بزرگ مشاوره به آنها کمک کرده است که برای چندین دهه در تجارت باقی بمانند و میلیاردها دلار درآمد داشته باشند. مشاوران مستقل معمولاً بودجه تبلیغاتی میلیون دلاری ندارند، اما باید این استراتژی‌های بازاریابی مشاوره‌ای را بررسی کنند و درس‌ها را در حرفه مستقل خود به کار گیرند. در این مقاله کسب‌وکار دماوند لیستی از ۵ آگهی مشاوره درجه اول را گردآوری کرده است. برخی از آنها تبلیغات مستقیم و برخی دیگر غیرمستقیم هستند. اما همه آنها برای بازاریابی خدمات مشاوره ایجاد شده‌اند. حال بیایید نگاهی به لیست آگهی‌های مشاوره‌ای بیندازیم. ۱. مطالعه موردی Unilever توسط Accenture بازاریابی خدمات مشاوره بدون مطالعه موردی ناقص است. مشاوره یکی از آن حرفه‌هایی است که در آن با نتایجی که به دست می‌آورید مورد قضاوت قرار می‌گیرید. ظاهراً Accenture این را به‌خوبی می‌داند و به همین دلیل است که یک کمپین تبلیغاتی چاپی برای تبلیغ مطالعه موردی خود ایجاد کرده است. این آگهی مشاوره، زن جوانی را با موهای بلند نشا.. ... ادامه مطلب

ویژگی‌ تبلیغات متقاعدکننده یا موثر

تبلیغات متقاعدکننده در یک بازار شلوغ برجسته می‌شوند. اثربخشی و متقاعدکننده بودن تبلیغات ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. درحالی‌که شما اغلب اهداف متفاوتی از تبلیغات دارید، هدف کلی هرکدام این است که مشتریان را متقاعد کنید که به روشی خاص نسبت به برند شما فکر، احساس یا عمل کنند. با درنظرگرفتن این موضوع، تبلیغات موثر و متقاعدکننده چندین ویژگی مشترک دارند. توسل به احساسات متقاعدسازی معمولاً مستلزم این است که در موقعیت خرید باانگیزه‌های منطقی یا احساسی یک نفر ارتباط برقرار کنید. در بسیاری از موارد، استفاده از جذابیت‌های عاطفی تأثیر بیشتری دارد. تبلیغات موثر معمولاً بر تحقیقات بازار قوی تکیه می‌کنند تا بفهمند چه چیزی باعث می‌شود مشتریان هدف تیک بزنند، یا چه مزایا و محتوای پیامی موردنظر آنها است. تأکید بر مزایایی که بیشتر برای مخاطب هدف جذاب است، به‌نحوی‌که تأثیر احساسی داشته باشد، یک عنصر کلیدی است. به‌عنوان‌مثال، مرتبط ساختن یک عطر با یک احساس خاص می‌تواند برای یک مشتری بالقوه جذاب باشد. استفاده از ظرافت به‌یادماندنی‌ترین و پرطنین‌ترین تبلیغات معمولاً مرز باریکی بین وضوح و ظرافت را طی می‌کنند. ش.. ... ادامه مطلب

طراحی سازمان چیست؟

طراحی سازمان، تنظیم کردن چگونگی به انجام رساندن آرمان و راهبرد یک کسب و کار و دست یافتن به اهداف آن است. از این رو پیرامون ” تنظیم کردن” که سازمان را در محیط عملیاتی انطباق پذیر می کند، انتخاب ها و تصمیم گیری هایی می شود. شش اصل، شالوده طراحی کارآمد و اندیشمندانه سازمان را می سازند: • طراحی سازمان از راهبرد کسب و کار و محیط عملیاتی نیرو می گیرد (نه از یک سامانه فناوری اطلاعات نو، یا رهبر تازه ای که می خواهد تاثیر گذار باشد، یا هر دلیل غیر کسب و کاری دیگری). • طراحی سازمانی یعنی اندیشه کل نگر درباره سازمان، سامانه ها، ساختارها، آدم ها، سنجه های عملکرد، فرایندها و فرهنگ آن و عملکرد همه در این محیط. • طراحی برای آینده ، بهتر از طراحی برای امروز است. • طراحی سازمان بیشتر از راه کنش و واکنش های اجتماعی و گفتگوها در هنگام برنامه ریزی رخ می دهد. • طراحی سازمان قرار نیست دست کم گرفته شود : به منابع حساس است حتی هنگامی که درست پیش می رود. • طراحی سازمان فرایندی بنیادین و مستمر است نه کاری تعمیراتی. پنج قانون برای طراحی سازمان زمانی طراحی کنید که دلیل متقاعد کننده ای داشته باشید بدون دلیل متقا.. ... ادامه مطلب

اصول مشاوره کسب و کار چیست؟

مشاوره کسب و کار دقیقاً شامل چه چیزی است؟ هدف اصلی در دنیای شرکت ها کمک به افزایش سودآوری و رساندن آن به اوج بازی است تا نتایج بیشتر نشان دهد که همکاری با متخصصان و مشاوران به شما کمک می کند تا سریعتر و کارآمدتر به اهداف تجاری خود برسید. شرکت مشاوره کسب و کار به یک کسب و کار کمک می کند تا استراتژی ها و تکنیک های خود را پیاده سازی و بهبود بخشد و همچنین به کارکنان خود آموزش هایی ارائه می دهد. مشاوران کسب و کار فقط در دنیای تجارت متخصص نیستند، بلکه در زمینه های تحصیلی خود نیز متخصص هستند که شامل امور مالی، رفتار سازمانی و بازاریابی می شود. مشاور کسب‌وکار می‌تواند با ارائه اطلاعاتی در مورد چگونگی توسعه کسب‌وکار خود برای سودآوری بیشتر، یافتن مشکلاتی که مانع رشد کسب‌وکار می‌شوند و چگونگی یافتن راه‌حل، به رشد مؤثرتر کسب‌وکار کمک کند. وقتی کسب و کار شکوفا می شود، سود آن افزایش می یابد، و زمانی که دست و پا می زند، مشاوره آن را دوباره به راه می اندازد و به آن کمک می کند تا به مسیر خود بازگردد. انواع مختلفی از خدمات مشاوره کسب و کار وجود دارد که کسب و کار می تواند از آنها بهره مند شود، از جمله بر.. ... ادامه مطلب

مدل پنج بعدی رهبری موثر – رهبر مدل خوب و مثال زدنی

یک رهبر موثر ، نمونه و خوب باید چه الگوی رفتاری داشته باشد ؟ مدل پنج بعدی رهبری موثر – پنج الگوی رهبری برای تبدیل شدن به رهبری مثال زدنی و عالی و موثر Five Practices of Exemplary Leadership Model رهبری در مورد خصوصیات شخصیتی نیست. بلکه در مورد رفتار است – رهبری مجموعه ای قابل مشاهده از مهارت ها و توانایی ها است. جیم کوزز و بری پوسنر، برای اولین بار تصمیم گرفتند تا در خصوص ویژگیهای رهبری تحقیق نمایند تا دریابند که رهبران موثر در بهترین حالت خود چه می کنند، هزاران داستان از مردم عادی جمع آوری کردند. علیرغم تفاوت در فرهنگ، جنسیت، سن و سایر متغیرها، این داستان ها، الگوهای رفتاری مشابهی را بین رهبران نشان دادند. این دو محقق کشف کردند که وقتی رهبران را شایسته یا مثال زدنی مینمامیم، پنج شیوه یا الگوی اصلی را نشان می‌دهند: این رهبران : راهی را ترسیم میکنند. چشم انداز مشترک را القا می‌کنند. فرآیندهای کنونی را به چالش می‌کشند. شرایط عمل دیگران را محیا میسازند تا عمل کنند. دیگران را تشویق می‌کنند. جیم و بری این رفتارها را پنج شیوه رهبری مثال زدنی ( مدل پنج بعدی رهبری موثر ) نامیدند. ابعاد .. ... ادامه مطلب

برنامه ریزی کسب و کار یکپارچه چیست ؟

برنامه ریزی کسب و کار یکپارچه (IBP) فرآیندی است برای تبدیل نتایج مطلوب کسب‌وکار به منابع مالی و عملیاتی مورد نیاز، با هدف کلی حداکثر کردن سود و/یا جریان نقدی و در عین حال به حداقل رساندن ریسک. منظور از برنامه ریزی کسب و کار یکپارچه کسب و کار چیست؟ برنامه ریزی کسب و کار یکپارچه Integrated Business Planning : IBP یک استراتژی برای اتصال عملکردهای برنامه ریزی هر بخش در یک سازمان به منظور همسویی عملیات و استراتژی با عملکرد مالی سازمان است. بر روی کاغذ، IBP فرآیندی برای همسوسازی اهداف تجاری یک شرکت با امور مالی، زنجیره تامین، توسعه محصول، بازاریابی و سایر عملکردهای عملیاتی آن است. به تامین کنندگان قطعاتی فکر کنید که با خودروسازان کار می کنند و به طور مداوم نیاز به تجهیزات مجدد دارند تا با تغییرات طراحی سازگار شوند، یا تولیدکنندگان مواد غذایی که با حاشیه های بسیار کم کار می کنند و باید زنجیره تامین نامشخص و سلیقه مشتری را مدیریت کنند. عقب افتادن، و یک رقیب ایستاده است تا آن تجارت را تصاحب کند. به سرعت اما به شیوه ای ناپیوسته حرکت کنید و ممکن است مشتریان خود را حفظ کنید، اما به قیمت هزینه ب.. ... ادامه مطلب

چگونه به شکایات مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی رسیدگی کنیم؟

پاسخ به شکایات مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی آیا برند شما سوالات و شکایات زیادی در رسانه های اجتماعی دریافت می کند؟ آیا ردیابی و نظارت بر همه شکایات وارد شده از طریق رسانه های رسانه های اجتماعی برای نمایندگان شما دشوار است؟ نگران نباشید ما شما را در مقاله راهنمایی میکنیم. مشتریان از رسانه های اجتماعی برای تعامل با شرکت ها، پرسیدن سؤال یا ارائه بازخورد انتقادی در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند. از این رو، رسیدگی به شکایات رسانه‌های اجتماعی از پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی برای شرکت‌ها برای حفظ ارتباط با مشتریان و جلب اعتماد آنها بسیار مهم است. گروه سنی استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارائه بازخورد به برندها چگونه به شکایات شبکه های اجتماعی رسیدگی کنیم؟ نتیجه تحقیقات Bain نشان داده است که ، مشتریانی که از طریق رسانه های اجتماعی با شرکت ها در ارتباط هستند، 20 تا 40٪ بیشتر از سایر مشتریان، برای دریافت خدمات و محصولاتش آن شرکت ها پول پرداخت میکنند. همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم که “خبرهای بد سریعتر می روند”. دقیقاً به همین ترتیب، نظرات منفی که مشتریان می گذارند، تأ.. ... ادامه مطلب

انواع شکایت چیست ؟ آستانه شکایت کجاست؟

انواع شکایت چیست و چگونه انها را بشناسیم . آستانه شکایت کجاست ؟ شکایت کجاست ؟ یکی از لذت های بزرگ من در زندگی، شنیدن دیگران است. به عنوان یک مشاور بازاریابی، مدت‌هاست که به مردم علاقه‌مند بوده‌ام – به آنچه که فکر می‌کنند، احساس می‌کنند و چگونه رفتار می‌کنند. من از تماشای حالات چهره افراد، گوش دادن به انتخاب کلمات آنها و پیگیری لحن احساسی آنها لذت می برم. یکی از مکان های مورد علاقه من برای تماشای مردم فرودگاه است. برخلاف رستوران‌ها یا سالن‌های سینما، فرودگاه‌ها مکان‌هایی هستند که مردم نزدیک به هم هستند و من هیچ کاری بهتر از گوش دادن به حرفهای دیگران ندارم. متأسفانه بسیاری از چیزهایی که می شنوم شکایت است. من می شنوم که مردم از تاخیر پروازها و صندلی های ناراحت کننده گلایه می کنند. من به مدیرانی گوش می دهم که با تلفن با همکاران صحبت و رقبای خود خراب می کنند. من شاهد انبوهی از مشکلات هستم: آب و هوای بد، جنگ، عملکرد ضعیف اقتصادی، فضول زندگی زن و شوهر ، استخوان های شکسته. فکر میکنی دنیا داره تموم میشه روانشناسی شکایت اگر شکایت بسیار وحشتناک است، چرا این همه رایج است؟ به نظر می رسد که شکا.. ... ادامه مطلب