۱۰ راه برای کاهش هزینه های بازاریابی
یکی از مهمترین جنبه های اداره یک کسب و کار موفق، نیاز به بازاریابی مستمر است. بدون بازاریابی مستمر و موثر، هیچ کس وجود شما را متوجه نخواهد شد. اما بازاریابی صرفاً به خاطر بازاریابی نیز فایده ای نخواهد داشت. شما باید این کار را به طور موثر انجام دهید. تلاشهای بازاریابی شما باید تعادلی بین انجام هزینههای کافی ایجاد کند و در عین حال پول نقد مورد نیاز خود را فدای سایر نیازها نکنید. در زیر چندین استراتژی برای کاهش هزینه های بازاریابی بدون از بین بردن کیفیت کمپین های بازاریابی موجود ارائه شده است. این امکان وجود دارد که به نتایج بازاریابی خیره کننده ای دست پیدا کنید و در عین حال بودجه خود را کاهش دهید.
۱.یک ممیزی بازاریابی انجام دهید
اولین جایی که باید شروع کنید، بررسی بودجه بازاریابی و هر داده مرتبط است. هدف ممیزی بازاریابی این است که متوجه شوید چقدر برای فعالیت های مرتبط با بازاریابی هزینه می کنید. این هزینه ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:
تولید و تبلیغ محتواتبلیغات رسانه های اجتماعی که اجرا می کنید و مدیریت آنهابرای ایمیل هایی که ارسال می کنید کپی کنیداشکال اضافی تبلیغات، از جمله رسانه.. ... ادامه مطلب