۵ نکته برای استراتژی اینستاگرام یک تجارت کوچک

اینستاگرام دیگر فقط برای عکس نیست. می‌توانید ویدیوها و داستان‌های چندرسانه‌ای ایجاد کنید تا محصولات و خدمات خود را بیشتر به نمایش بگذارید. — گتی ایماژ/روان جردن
اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر جهانی ، منبعی باورنکردنی برای کسب‌وکارهای کوچک است تا برند خود را رشد دهند و آگاهی و درآمدشان را افزایش دهند. به گفته Omnicore، ۷۰ درصد از خریداران از اینستاگرام برای کشف محصولات جدید استفاده می‌کنند، که آن را به مکانی عالی برای خرده‌فروشان، رستوران‌ها و سایر مشاغل با پیشنهادات بسیار بصری تبدیل می‌کند. اما کسب‌وکارهای مبتنی بر خدمات می‌توانند با ارائه توصیه‌های مفید و محتوای آموزشی به مخاطبان خود از این پلتفرم محبوب برای رشد نیز استفاده کنند.
چه صرفاً روی حضور خود در اینستاگرام سرمایه‌گذاری کنید یا به دنبال افزایش فالوورهای موجود باشید، در اینجا کسب‌وکار دماوند پنج نکته برای ایجاد یک استراتژی مؤثر برای کسب‌وکار کوچک در اینستاگرام آورده است.
با اینفلوئنسرها کار کنید اینفلوئنسر کاربری در اینستاگرام است که دارای فالوورهای بسیار فعال است و برای افزایش مخاطبان خود با برندها همکاری می‌کند. در ب..

0 0
Read Time:4 Minute, 18 Second

اینستاگرام دیگر فقط برای عکس نیست. می‌توانید ویدیوها و داستان‌های چندرسانه‌ای ایجاد کنید تا محصولات و خدمات خود را بیشتر به نمایش بگذارید. — گتی ایماژ/روان جردن

اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر جهانی ، منبعی باورنکردنی برای کسب‌وکارهای کوچک است تا برند خود را رشد دهند و آگاهی و درآمدشان را افزایش دهند. به گفته Omnicore، ۷۰ درصد از خریداران از اینستاگرام برای کشف محصولات جدید استفاده می‌کنند، که آن را به مکانی عالی برای خرده‌فروشان، رستوران‌ها و سایر مشاغل با پیشنهادات بسیار بصری تبدیل می‌کند. اما کسب‌وکارهای مبتنی بر خدمات می‌توانند با ارائه توصیه‌های مفید و محتوای آموزشی به مخاطبان خود از این پلتفرم محبوب برای رشد نیز استفاده کنند.

چه صرفاً روی حضور خود در اینستاگرام سرمایه‌گذاری کنید یا به دنبال افزایش فالوورهای موجود باشید، در اینجا کسب‌وکار دماوند پنج نکته برای ایجاد یک استراتژی مؤثر برای کسب‌وکار کوچک در اینستاگرام آورده است.

  • با اینفلوئنسرها کار کنید

اینفلوئنسر کاربری در اینستاگرام است که دارای فالوورهای بسیار فعال است و برای افزایش مخاطبان خود با برندها همکاری می‌کند. در بیشتر موارد، یک اینفلوئنسر عکس یا ویدیویی از خود با استفاده از محصول یا خدمات یک شرکت ارسال می‌کند و درباره تجربه استفاده از آن صحبت می‌کند. اینفلوئنسر مارکتینگ شبیه به تائید افراد مشهور است، کسانی که محصول را تائید می‌کنند کسانی هستند که در رسانه‌های اجتماعی مشهور هستند.

زمانی که با یک اینفلوئنسر اینستاگرام کار می‌کنید، بهتر است این را د نظر بگیرید با شخصی که دسترسی مستقیم به مخاطبان هدف شما دارد، شریک شوید تا باکسی که تعداد فالوورهای زیادی دارد. کاربران اینفلوئنسرهایی را دنبال می‌کنند که شخصاً با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، بنابراین شما باید کار با فردی را هدف قرار دهید که در فضای بازار یا صنعت شما تأثیرگذار است.

  • به دنبال کنندگان پاسخ دهید

همچنین بخوانید: آزمون تبلیغات مد

هنگامی‌که در مورد یک پست جدید اینستاگرام، Reel یا Story نظر دریافت می‌کنید، به دنبال کنندگان خودپاسخ دهید و گفتگو را شروع کنید. همین امر در مورد زمانی که فالوورها برای شما پیام مستقیم (DM) ارسال می‌کنند نیز صدق می‌کند. اگر مردم علاقه‌مند به تعامل با شما هستند، به این معنی است که به آنچه شما پست می‌کنید و برند شما اهمیت می‌دهند. این‌یک راه عالی برای ایجاد وفاداری در بین مشتریان و ایجاد روابط پایدار با آنها است.

تعامل با مخاطبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا الگوریتم فید و استوری اینستاگرام در تعامل با کاربر هنگام تعیین نحوه اولویت‌بندی محتوا در فیدهای کاربر تأثیرگذار است. این به این معنی است که کاربران محتوای حساب‌هایی را که مرتباً با آن‌ها در ارتباط هستند، بیشتر مشاهده خواهند کرد.

  • حلقه را ایجاد کنید

کاربران اغلب با محتوای ویدیویی روی عکس یا متن درگیر می‌شوند، بنابراین مهم است که کسب‌وکار کوچک شما خروجی محتوای خود را تغییر دهد. ویژگی Reels اینستاگرام به کاربران این فرصت را می‌دهد تا ویدیوهای جذاب کوتاهی برای دنبال کنندگان ایجاد کنند که می‌توانند در فید اصلی یا استوری پست شوند. قرقره‌ها می‌توانند تا ۶۰ ثانیه طول داشته باشند، و شما می‌توانید برای مشاهده و تعامل بیشتر، آنها را به‌طور دائم در نمایه خود قرار دهید.

ارسال این کلیپ‌های ویدیویی کوتاه و سرگرم‌کننده، راهی عالی برای یک برند است تا جنبه شخصیت محور کسب‌وکار خود را به نمایش بگذارد. Reelها می‌توانند توسط کسب‌وکارهای کوچک به روش‌های مختلف ازجمله نمایش محصولات یا ویژگی‌های جدید، ایجاد محتوای آموزشی در مورد کسب‌وکار شما یا صرفاً دادن نگاهی پشت‌صحنه به فرهنگ شرکتتان به دنبال کنندگانتان استفاده شوند. بسیاری از کسانی که TikToks می‌سازند به‌عنوان reel در اینستاگرام پست می‌گذارند.

  • محتوای استوری مکرر ارسال کنید

همچنین بخوانید: داستان موفقیت کارآفرینی ایزی جت

ویژگی استوری اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس، ویدیو یا پست کاربر دیگری را به مدت ۲۴ ساعت در فید استوری خود به اشتراک بگذارند. پس‌ازآن ۲۴ ساعت، داستان به‌طور خودکار ناپدید می‌شود مگر اینکه به‌عنوان هایلایت به نمایه شما اضافه شود.

استوری ها راهی عالی برای کسب‌وکارهای کوچک برای تعامل با فالوورهای خود بدون نیاز به تولید محتوای جدید هستند. کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند میم های خنده‌دار یا محتوای پشت‌صحنه را ارسال کنند یا اخبار و اطلاعات مرتبط با صنعت خود را به اشتراک بگذارند.

استوری ها همچنین راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فالوورهایتان هستند. شما می‌توانید نظرسنجی ایجاد کنید، سؤالات باز یا چندگزینه‌ای بپرسید و کاربران را به پست‌ها یا پیوندهای خاصی از استوری‌های خود هدایت کنید تا تعامل غنی‌تر و بینش عمیق‌تری نسبت مشتری داشته باشید.

  • محتوای تولیدشده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

مشتریان شما بخش بزرگی از برند شما هستند و نشان دادن وفاداری آنها نه‌تنها باعث رضایت آنها می‌شود بلکه مشتریان جدید بیشتری را جذب می‌کند. از دنبال کنندگان خود بخواهید تصاویر و ویدیوهای مربوط به محصولات شما (یا خدمات) را به اشتراک بگذارند. اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط کاربر نشان می‌دهد که برای پشتیبانی مشتری ارزش قائل هستید.

انتهای مطلب/

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سبد خرید شما اضافه شده است

مشاهده سبد خرید
X