زمان طلایی حالا است. خریداران در جنون خرید هستند – تا شب سال نو. از این زمان برای برنامه‌ریزی استراتژی‌های کمپین تبلیغاتی برای افزایش فروش و تنظیم کسب‌وکار خود برای سالی موفق استفاده کنید.

در این مقاله، ایده‌های مختلف پیشبرد فروش را برای جذب مشتریان بالقوه و افزایش درآمد به شما نشان می‌دهیم.

  • فروش فصلی
  • فروش فلش
  • یکی بخر دو تا ببر
  • کوپن یا تخفیف
  • فروش مکرر

۱. فروش فصلی

پایان سال پر از فرصت برای کمپین‌های فروش فصلی است. به آنچه ترند است نگاهی بیندازید!

تبلیغات فروش وحشتناک برای هالووین ایجاد کنید هالووین فرصتی عالی برای کسب درآمد برای همه خرده‌فروشان آنلاین است. می‌توانید با به‌روزرسانی پس‌زمینه‌ها و بنرهای صفحه اصلی، در وب‌سایت خود به شکلی شبح آور جشن بگیرید. مشتریان از کمی شخصیت قدردانی می‌کنند، بنابراین آنها را با یک پاپ آپ سرگرم‌کننده به سبک هالووین که فروش شما را تبلیغ می‌کند، خوشحال کنید.

از جمعه سیاه حداکثر استفاده را ببرید؛ بلک فرایدی آغاز فصل خرید سالانه کریسمس است. خریداران شما معمولاً عجله دارند و به دنبال کسب بهترین تبلیغات فروش در سال هستند. اکثر آنها در حین کار یا در فروشگاه مواد غذایی از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند. درحالی‌که برخی از خریداران ممکن است چندین کسب‌وکار را هم‌زمان باهم مقایسه کنند.

بنابراین، مهم است که فرض کنیم آنها زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد معاملات شما نخواهند کرد. برای اینکه فوراً توجه آنها را جلب کنید، یک پنجره بازشو ایجاد کنید تا به بازدیدکنندگان سایت در مورد معاملاتی که دارید بگویید. آنها را مستقیماً به صفحه تبلیغات فروش جمعه سیاه خود هدایت کنید.

همچنین بخوانید: اصول تبلیغ برای میخکوب کردن مشتریان

۲. فروش فلش

فروش فلش معمولاً برای مدت کوتاهی – از ۲۴ ساعت تا چند روز – ادامه دارد؛ و به‌طور متوسط ۳۵ درصد افزایش در نرخ تراکنش ایجاد می‌کند.

فروش فلش موفق باعث ایجاد حس فوریت و تبلیغات می‌شود. با کمپین‌های بازاریابی مناسب، حجم زیادی از ترافیک را به سایت خود هدایت خواهید کرد؛ و شما بازدیدکنندگان خود را تشویق می‌کنید تا محصولات غیرقابل فروش را نیز خریداری کنند.

برای اینکه به فروش فلش خود احساسی خاص بدهید، به خریداران یک کد تخفیف منحصربه‌فرد ارائه دهید که می‌توانند از آن برای صرفه‌جویی در هزینه استفاده کنند. همچنین، تخفیف خود را در کمپین‌های بازاریابی ایمیلی خود تبلیغ کنید تا مشتریانتان آن را از دست ندهند.

۳. یکی بخر دو تا ببر

مردم همیشه دوست دارند با کمترین هزینه بیشترین دریافتی را داشته باشند. این باعث می‌شود آنها احساس کنند که در حال یک معامله عالی هستند؛ و آنها را به خرید بیشتر سوق می‌دهد که درنتیجه فروش شما را افزایش می‌دهد.

۴. کوپن یا تخفیف

کوپن‌ها و تخفیف‌ها محبوب‌ترین نوع کمپین‌های فروش هستند. آنها برای کسانی که سبد خرید را رها می‌کنند یا بازدیدکنندگانی که هنوز در مورد خرید مطمئن نیستند عالی هستند. این امر به‌ویژه در فصل خرید تعطیلات، زمانی که مردم از سایتی به سایت دیگر می‌پرند و سعی می‌کنند هدیه‌ای عالی را با بهترین قیمت پیدا کنند، مهم است.

کدهای تخفیف و کدهای کوپن احساس فوریت را ایجاد می‌کنند.

بازدیدکنندگان احساس خواهند کرد که فقط زمان محدودی برای بستن یک معامله عالی در مورد یک کالای مطلوب دارند. این می‌تواند آنها را از دیوانگی و عدم اطمینان که می‌تواند مشخصه عادات خرید ما در آستانه سال نو باشد، رها کند.

همچنین بخوانید: تعیین روزی به نام روز قدردانی از مشتریان

شما باید کدهای تخفیف و کوپن‌ها را به یکی از ویژگی‌های معمول تبلیغات بازاریابی خود برای سال آینده نیز تبدیل کنید.

۹۳ درصد از خریداران اعتراف می‌کنند که در طول سال از کد تخفیف یا کوپن استفاده کرده‌اند.

بهترین راه برای افزایش فروش در حال حاضر و در طول سال؟ آنها را در پنجره‌های بازشو باهدف خروج نشان دهید، درست زمانی که شخصی می‌خواهد سایت شما را ترک کند. بسیاری از مردم مقاومت در برابر آنها را بسیار سخت خواهند یافت و به صندوق پرداخت می‌روند!

۵. فروش مکرر

برندهایی مانند Gymshark با ارائه فروش تنها دو بار در سال جایگاه خوبی را ایجاد کرده‌اند. این‌یک عنصر انحصاری را اضافه می‌کند که باعث می‌شود نام تجاری آنها برای مخاطبان هدفشان بسیار مطلوب باشد. علاوه بر این، فروش مکرر انتظارات سرخورده ایجاد می‌کند؛ بنابراین وقتی این موضوع پیش می‌آید، مردم آماده خرج کردن هستند.

آیا می‌خواهید این را خودتان امتحان کنید؟ چرا آن را آزمایش نکنید تا ببینید در مقایسه با برنامه فروش عادی شما در سال آینده چگونه عمل می‌کند.

کمپین‌های فروش برای افزایش تبلیغات پایان سال شما

به‌عنوان صاحب یک فروشگاه تجارت الکترونیک، احتمالاً از قبل از درآمد و پتانسیل رشد زمان طلایی مطلع هستید.

کلید افزایش فروش شما در جزئیات است. یک پیشنهاد فروش خوب نوشته‌شده و خلاقانه باعث می‌شود مشتریان بالقوه بیشتر آن محصول را بخواهند و احساس فوریت زیادی برای شما ایجاد می‌کند تا آنچه را که به این سرعت نیاز دارند تهیه کنید!

اما احساس استرس و غرق شدن در تلاش برای کشف اینکه کدام استراتژی‌های بازاریابی برای به حداکثر رساندن فروش شما بهتر عمل می‌کنند، طبیعی است.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید