مقالات دیجیتال مارکتینگ | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاکنمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک

از قدیم‌الایام تا همین امروز، بازاریابی پیامکی عصای دست مشاوران املاک بوده است؛ زیرا آن‌ها می‌توانند مخاطبان زیادی را در سریع‌ترین زمان ممکن و با‌ کمترین هزینه هدف بگیرند و نظر آن‌ها را جلب کنند. با این حال، این نوع بازاریابی زمانی یار و یاور شما است که بدانید از چه متنی برای دستیابی به چه هدفی بهره ببرید؛ بنابراین بررسی چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک امری ضروری و حیاتی است.

شما می‌توانید از پیامک برای مقاصد مختلفی مانند تعیین قرار ملاقات با مشتری، تبلیغ خدماتی که ارائه می‌دهید، ارسال آخرین اخبار و اطلاعات روز دربارهٔ قیمت‌ها، ارائهٔ پیشنهادهای وسوسه‌کننده مانند خانه‌های زیر قیمت منطقه و کارهایی از این دست استفاده کنید.

در این مقاله، به اهمیت استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی در حوزهٔ املاک نگاهی می‌اندازیم. پس از آن، ۱۵ نمونه متن اس ام اس تبلیغات املاک را با یکدیگر بررسی می‌کنیم و در انتها، دربارهٔ ویژگی‌های متن پیامک‌های تبلیغاتی موثر برای املاک با شما صحبت می‌کنیم. در ادامه با یکتانت همراه شوید.

اهمیت استفاده از پیامک تبلیغاتی برای املاک

رقابت شدیدی میان مشاوران در بازار املاک و مستغلات وجود دارد. به همین خاطر، ارسال سریع و بدون وقفهٔ تبلیغات بسیار اهمیت دارد. ارسال پیامک نه‌تنها خرج زیادی روی دست مشاوران املاک نمی‌گذارد، بلکه ساده و راحت است؛ بنابراین شما می‌توانید پیشنهادتان را خیلی سریع به دست مخاطبانتان برسانید و چند قدم از آن‌ها جلو بیفتید.

از طرفی، پیامک باعث می‌شود که یک فضای گفت‌وگو میان شما و مخاطبانتان شکل بگیرد. این مسئله در حوزهٔ املاک و مستغلات، می‌تواند زمین بازی را تغییر دهد؛ زیرا مشتری می‌تواند بلافاصله پس از دیدن پیام، دربارهٔ پیشنهادتان با خود شما صحبت کند و اطلاعات بیشتری کسب کند. چنین فضایی می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری رابطه میان شما و مخاطبانتان و به‌تبع آن، احتمال جذب و تبدیل آن‌ها ایفا کند.

آخرین آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که به‌طور متوسط، ۹۰ ثانیه طول می‌کشد که هر فرد پیامک را باز کند و آن را بخواند؛ همچنین ۹۸ درصد پیامک‌ها باز می‌شوند. علاوه بر این، نرخ کلیک پیامک‌های تبلیغاتی حدود ۹ درصد است که از هر کانال دیجیتال دیگری بیشتر است.

کمتر کسی به پیامک‌های تبلیغاتی به چشم اسپم و مزاحم نگاه می‌کند؛ ولی کسب‌وکارهای اندکی کمپین‌های بازاریابی پیامکی می‌روند. از این رو، با ارسال پیامک تبلیغاتی این شانس را خواهید داشت که در میانهٔ میدان نبرد بدرخشید! برای شروع، بیایید چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک را با یکدیگر بررسی کنیم.

۱۵ نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای املاک

برای اجرای کمپین بازاریابی پیامکی به دانش و مهارت زیادی نیاز ندارید. شما می‌توانید با کمک سرویس تبلیغات پیامکی نجوا (یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت)، کمپین‌های خودتان را اجرا کنید. کافی است همین حالا ثبت‌نام کنید، لیست مخاطبان خود را بارگذاری کنید و سپس پیامک خود را ارسال کنید.

شما در این سرویس علاوه بر بارگذاری لیست شخصی خودتان، می‌توانید از بانک شماره‌های آماده هم استفاده کنید. اگر کار خودتان را به‌تازگی شروع کرده‌اید، این یک فرصت عالی است تا در سریع‌ترین زمان ممکن، به تعداد زیادی از مخاطبان دست پیدا کنید.

از طرفی، گزارش کاملی از کمپین بازاریابی پیامکی در اختیار شما گذاشته می‌شود؛ بنابراین شما دیگر می‌دانید چند درصد از پیامک‌هایتان باز شده‌اند و چه تعدادی روی لینکتان کلیک کرده‌اند. مشاوران ما از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهند بود و به شما کمک می‌کنند بازدهی کمپینتان را افزایش دهید.

با این حال، متن اس ام اس تبلیغات املاک نقش زیادی در جذب و تبدیل مشتریان بالقوه ایفا می‌کند؛ بنابراین ۱۵ نمونه متن پیامک تبلیغاتی را در این بخش بررسی می‌کنیم تا بدانید چگونه به اهدافتان نزدیک شوید.

۱. جذب مشتری

برای جذب مشتری، شما باید به تخصص خود و خدماتی که ارائه می‌کنید، در متن پیامک تبلیغاتی خود اشاره کنید. با چنین پیامک‌هایی می‌توانید دو هدف را نشانه بگیرید؛ جذب مشتری و مالک. به عبارتی، شما نه‌تنها تخصص خود را در اجاره و فروش ملک به متقاضیان نشان می‌دهید، بلکه می‌توانید توجه فروشندگان را جلب کنید و فایل‌های بیشتری به دست بیاورید.

نمونه متن اس ام اس برای جذب مشترینمونه متن اس ام اس برای جذب مشتری

۲. حفظ مشتریان فعلی

شما نباید مشتریان فعلی خود را از دست بدهید. می‌توانید با ارسال یک پیامک، آن‌ها را دوباره به سمت خود بکشانید. فراموش نکنید که آن‌ها طعم معامله با شما را چشیده‌اند و با یک تلنگر کوچک، می‌توانید آن‌ها را برگردانید. در متن این پیامک، باید به نام مشتری اشاره کنید. از طرفی، شما نیاز و دغدغه‌های این مشتریان را می‌دانید؛ بنابراین پیشنهادی ارائه کنید که آن‌ها می‌خواهند. به ۲ نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک در این زمینه دقت کنید:

نمونه متن اس ام اس برای حفظ مشترینمونه متن اس ام اس برای حفظ مشتری

۳. متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک

موفقیت مشاوران املاک به تعداد فایل‌های آن‌ها و همچنین رابطهٔ آن‌ها با فروشندگان و صاحب‌خانه‌ها گره خورده است. از طرفی، آن‌ها با مشتریان زیادی سروکار داشته‌اند و شاید بخواهند آن‌ها را دوباره هدف بگیرند. ارسال پیامک یکی از راه‌هایی است که آن‌ها می‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

متن پیامک تبلیغاتی مشاور املاک باید به‌گونه‌ای باشد که تجربهٔ قبلی مشتری یا تخصص و مهارت مشاور برجسته شود. ۲ نمونه‌ای را که در تصویر زیر آورده شده است، بررسی کنید تا متوجه شوید چگونه می‌توانید از ارسال پیامک بیشترین بهره را ببرید.

نمونه متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک نمونه متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک 

۴. معرفی برند

بازاریابی پیامکی یکی از راه‌های مقرون‌به‌صرفه برای معرفی و افزایش آگاهی از برند است. در واقع، شما می‌توانید دربارهٔ خدماتی که ارائه می‌دهید و سابقهٔ خود در پیامک‌هایتان صحبت کنید. هنگام معرفی املاک، از زیاده‌گویی پرهیز کنید؛ تنها دربارهٔ خدمات و سابقهٔ خود صحبت کنید و سپس راه ارتباطی را با مخاطب در میان بگذارید. به ۳ نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک زیر توجه کنید:

متن پیامک برای معرفی املاکمتن پیامک برای معرفی املاک

۵. تبلیغات

شما می‌توانید از پیامک برای تبلیغات موقعیت‌ها و فرصت‌های وسوسه‌کننده استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با چنین پیامک‌هایی، چند نمونه متن آگهی تبلیغاتی املاک را در تصویر زیر بررسی کنید:

نمونه متن آگهی تبلیغاتی املاکنمونه متن آگهی تبلیغاتی املاک

حال که با اهمیت بازاریابی پیامکی در حوزهٔ املاک و مستغلات آشنا شدید و ۱۵ نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک را هم بررسی کرده‌اید، وقت آن شده است که به ویژگی‌های متن پیامک تبلیغاتی اثربخش برای املاک نگاهی بیندازیم.

ویژگی‌های متن پیامک تبلیغاتی مناسب برای املاک

در بازاریابی پیامکی برخلاف سایر انواع بازاریابی دست شما تا حدودی بسته است. به عبارتی، شما نمی‌توانید از محتواهای بصری خیره‌کننده برای جلب توجه مشتریان بالقوه بهره ببرید. متن پیامک تنها سلاحی است که در اختیارتان است؛ بنابراین باید هنگام نوشتن آن وسواس زیادی به خرج دهید. به‌طور کلی، پیشنهاد می‌کنیم ۳ اصل زیر را هنگام نوشتن پیامک‌های تبلیغاتی املاک رعایت کنید:

  • متن پیامک باید کوتاه باشد: کوتاه‌بودن متن پیام بسیار اهمیت دارد؛ زیرا مخاطب می‌تواند تمام متن را با یک نگاه بررسی کند و قبل از اینکه حواسش پرت شود، به آن واکنش نشان دهد؛
  • متن اس ام اس باید شفاف باشد: پیچیده ننویسید؛ زیرا مخاطب نباید سردرگم شود. مطمئن شوید که متن پیامک راحت خوانده می‌شود و مخاطب برای درک آن به مشکل نمی‌خورد؛
  • متن پیامک باید بر اساس ویژگی‌ها و نیازهای مخاطب نوشته شود: شخصی‌سازی متن پیامک یکی دیگر از اصول مهمی است که باید رعایت کنید. از نام مخاطب، منطقهٔ مورد علاقهٔ او یا سایر موارد مشابه استفاده کنید تا مخاطب احساس کند این پیام برای او نوشته شده است.

از بازاریابی پیامکی برای جذب مشتریان بالقوه بهره ببرید

برای اینکه بتوانید در بازار املاک و مستغلات زنده بمانید، باید تعداد فایل‌های خود را افزایش دهید تا بتوانید مشتریان بیشتری را به‌سمتِ خود بکشانید. در واقع، شما نه‌تنها باید برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی وقت بگذارید، بلکه باید سعی کنید توجه صاحب‌خانه‌ها را هم جلب کنید.

ما دربارهٔ اهمیت استفاده از پیامک تبلیغاتی در حوزهٔ املاک و ویژگی‌های متن پیامک‌های مناسب برای تبلیغات در این مقاله صحبت کردیم. از طرفی، چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک را بررسی کردیم تا بدانید چه نوع پیامکی برای رسیدن به چه هدفی مناسب است. برای شروع، یک پیامک تبلیغاتی بنویسید و آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در این پیامک، مشتریانی را هدف بگیرید که قصد دارند در حوزهٔ املاک سرمایه‌گذاری کنند. (چنانچه قصد استفاده از پنل اس ام اس را دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های یکتانت آگاهی یابید!)

5/5 – (1 امتیاز) رضا سپه‌وندی | 

نه تنها به نوشتن بلکه به خواندن، شنیدن و دیدن هم علاقه دارم؛ معتقدم که انسان باید تشنه یادگیری باشد.

برچسب ها: بازاریابی پیامکی

ارسال نظر کنسل کردن پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی* ایمیل* متن نظر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید