به کدام نوع کلایمر نیاز دارم؟

اولویت استانداردهای ساختمانی و بهترین روش در درجه اول برای کلایمر مسافری است. با این حال، بسته به محدودیت ها و الزامات ساختمان، ممکن است ساختمان شما نیاز به اجاره کلایمر پلت فرم داشته باشد.

در اینجا خلاصه ای کوچک از تفاوت های کلیدی و جزئیات کمی بیشتر در مورد مزایای هر نوع آورده شده است.

نوع محصول کلایمر مسافربری کلایمر پلت فرم
مسافرت رفتن تا 40 متر تا 12 متر
سرعت > 0.15 متر در ثانیه <= 0.15 متر در ثانیه
تعداد مردم از 3 تا 33 نفر از یک کاربر ویلچر تا حداکثر 5 نفر
مقررات مربوطه مقررات کلایمر 2016 مقررات تامین ماشین آلات (ایمنی) 2008
برنامه های کاربردی بهترین برای ساختمان هایی که در آن

کلایمر به دلیل اندازه / کاربری ساختمان مورد استفاده گسترده قرار می گیرد
یا از کلایمر به عنوان وسیله اولیه رفت و آمد بین طبقات استفاده می شود

بهترین برای ساختمان هایی که در آن

ممنوعیت های ساختمانی یا هزینه ای برای نصب کلایمر مسافربری هستند
مشکل دسترسی غیر فعال وجود دارد

خلاصه

کلایمر های مسافری در جایی که سرعت، جریان ترافیک و ظرفیت ملاحظات اصلی هستند، مورد علاقه است. به طور معمول، کلایمر های پلت فرم برای کاربرد در ساختمان‌های کم ارتفاع که در آن افراد احتمالاً از پله‌ها یا ساختمان‌هایی استفاده می‌کنند که به راحتی برای معلولان قابل دسترسی نیستند، مناسب هستند. مورد انتخاب کلایمر مسافری را می توان به وضوح در یک بیانیه دسترسی مشخص کرد.

نگاهی به محدوده محصولات ما بیندازی

کلایمر پلت فرم – انتخاب ها و تفاوت ها

05 فوریه 2021 / ارسال شده در جابجایی افراد ، مشاوره برای مالکان ، کلایمر های پلت فرم

کلایمر های پلت فرم در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. در این وبلاگ، انواع موجود و تفاوت‌های بین آن‌ها را با شما آشنا می‌کنیم و مزایای هر کدام و محیط‌هایی را که در آن مناسب‌تر هستند، بیان می‌کنیم.

 

وقتی صحبت از کلایمر های پلت فرم عمودی به میان می آید، گزینه ها می توانند بی پایان (و گیج کننده!) باشند، اما این نوع کلایمر ها را می توان در پنج دسته کلی دسته بندی کرد. ما جزئیات بیشتری در مورد انتخاب ها و تفاوت ها در زیر آورده ایم…

انواع کلایمر پلت فرم

انواع شرح

کلایمر های کم سرعت کلایمر های کم گودال نیز نامیده می‌شوند، این کلایمر های دیواری یا سازه‌ای هستند که ظاهر و حس یک کلایمر مسافربری سنتی را دارند ، با درها، کابین و عملکرد یکسان، اما با سرعت کم حرکت می‌کنند.
کلایمر کابین این کلایمر ها در یک ساختار ساخته شده‌اند و مسافران در کابینی با دیوارها، کف و سقف سفر می‌کنند تا حس محصورتر شدن آن را با عملیات کلایمر یک‌لمسی به آن بدهد.

کلایمر پلت فرم محصور این کلایمر ها در سازه ای با سکوی متحرک و تابلوی کنترل در داخل سازه به سمت بالا حرکت می کنند. عملیات کلایمر مورد استفاده در اینجا فشار ثابت است.

کلایمر های سکوی باز این کلایمر ها معمولاً در طول سفرهای کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند، کاربر (ها) را به صورت عمودی روی یک سکوی محافظت شده از یک سطح به سطح دیگر حرکت می دهند.

کلایمر پله های سکوی ویلچر این کلایمر ها که به آن کلایمر های سکوی شیبدار نیز می گویند دارای سکویی هستند که از منحنی پله ها پیروی می کند و فقط برای یک کاربر مناسب است.

همه این کلایمر های دسترسی، دسترسی معلولان را در ساختمان‌های کم ارتفاعی که کلایمر مسافربری در دسترس نیست (یا نصب آن غیرعملی است) فراهم می‌کنند و بر اساس تعداد افرادی که می‌خواهید به آنها حرکت کنید و مسافت سفر هستند. از این کلایمر ها می توان برای مسافرانی که دارای کالسکه و چمدان هستند نیز با رعایت محدودیت وزنی استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقررات ساختمان و تفاوت های بین پلت فرم و کلایمر مسافری ، به وبلاگ “مقررات ساختمانی – آیا به کلایمر نیاز دارم” نگاهی بیندازید .

ما کمی بیشتر در مورد هر نوع کلایمر دسترسی در زیر پوشش داده ایم…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید