چگونه برای وب‌سایت کسب‌وکار خود محتوای عالی بنویسیم؟

محتوای وب‌سایت چیزی بیش از کلمات در یک صفحه است – این فرصتی است برای تعامل با مشتریان، ارائه محصولات و ایجاد یک نسخه آنلاین از نام تجاری.
وب‌سایت‌ها بهترین تبلیغات هستند. اگر به‌خوبی انجام شود، آنها می‌توانند مکانی عالی برای نمایش محصولات شما و جذب مشتریان جدید و بازگشتی باشند.
بااین‌حال، بیشتر بینندگان بازه توجه کوتاهی دارند. شما حداکثر ۱۵ ثانیه فرصت دارید تا توجه بازدیدکننده را جلب کنید؛ بنابراین، جمله‌بندی، یا محتوا، مهم است که به‌درستی دریافت شود. در ادامه کسب‌وکار دماوند چند نکته آورده است که به شما کمک می‌کند محتوای عالی برای وب‌سایت خود بنویسید و مطمئن شوید که مخاطبان شما در صفحه‌تان باقی می‌مانند.
به دنبال الهام باشید اگرچه لزوماً بودجه لازم برای استخدام یک تیم خلاق یا یک کپی‌رایتر حرفه‌ای را ندارید، می‌توانید ایده‌های عالی را از سایر وب‌سایت‌های برنده جایزه دریافت کنید. این صفحات اصلی دارای عناوین ساده و قابل اسکن، فضای سفید زیاد، حداقل تصاویر و یک فراخوان برای اقدام واضح (CTA) هستند که فرد را به مرحله بعدی هدایت می‌کند.
از بالا شروع کنید با در نظر گرفتن مثال اپل، به محتوا..

0 0
Read Time:3 Minute, 47 Second

محتوای وب‌سایت چیزی بیش از کلمات در یک صفحه است – این فرصتی است برای تعامل با مشتریان، ارائه محصولات و ایجاد یک نسخه آنلاین از نام تجاری.

وب‌سایت‌ها بهترین تبلیغات هستند. اگر به‌خوبی انجام شود، آنها می‌توانند مکانی عالی برای نمایش محصولات شما و جذب مشتریان جدید و بازگشتی باشند.

بااین‌حال، بیشتر بینندگان بازه توجه کوتاهی دارند. شما حداکثر ۱۵ ثانیه فرصت دارید تا توجه بازدیدکننده را جلب کنید؛ بنابراین، جمله‌بندی، یا محتوا، مهم است که به‌درستی دریافت شود. در ادامه کسب‌وکار دماوند چند نکته آورده است که به شما کمک می‌کند محتوای عالی برای وب‌سایت خود بنویسید و مطمئن شوید که مخاطبان شما در صفحه‌تان باقی می‌مانند.

  • به دنبال الهام باشید

اگرچه لزوماً بودجه لازم برای استخدام یک تیم خلاق یا یک کپی‌رایتر حرفه‌ای را ندارید، می‌توانید ایده‌های عالی را از سایر وب‌سایت‌های برنده جایزه دریافت کنید. این صفحات اصلی دارای عناوین ساده و قابل اسکن، فضای سفید زیاد، حداقل تصاویر و یک فراخوان برای اقدام واضح (CTA) هستند که فرد را به مرحله بعدی هدایت می‌کند.

  • از بالا شروع کنید

با در نظر گرفتن مثال اپل، به محتوای صفحه اصلی خود فکر کنید. آن بخش اول، به نام ” above the fold” – تقریباً به طول یک اسکرول پایین صفحه – قابل‌مشاهده‌ترین ناحیه وب‌سایت شما است. هنگام ایجاد محتوا برای این فضا، سؤالات زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا می‌توانید کارهایی را که انجام می‌دهید در یک جمله یا بهتر است بگوییم دو تا سه کلمه خلاصه کنید؟
  • آیا تصویری وجود دارد که خدمات یا یکی از محصولات شمارا به تصویر بکشد؟
  • آیا می‌توانید پیام خود را در پنج ثانیه یا کمتر منتقل کنید؟

همچنین بخوانید: افزایش تماس‌های ورودی با بازاریابی دیجیتال

این تمرین می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، به‌خصوص اگر محصول یا خدمات مفهومی یا پیچیده‌ای دارید. سعی کنید روی یکی از عناصر کسب‌وکار خود تمرکز کنید که بازدیدکننده را ترغیب می‌کند تا بیشتر در وب‌سایت یا تبلیغاتی که در حال اجرا هستید کاوش کند.

  • برای کلاس چهارم بنویسید

همان‌طور که در صفحات دیگر فرومی‌روید و محتوای بیشتری برای سایت خود می‌نویسید، سعی کنید مطالب خود را در ساده‌ترین سطح بیان کنید. برخلاف کاغذ سفید یا مقاله، وب‌سایت‌ها اغلب اسکن می‌شوند، نه خوانده. کلمات باید ساده و جملات کوتاه شوند. وب‌سایت خود را از طریق یک تست خوانایی مانند ابزارهای ارائه‌شده توسط WebFX یا Yoast امتحان کنید تا بررسی کنید که آیا نسخه شما برای یک خواننده معمولی بسیار پیچیده است یا خیر.

  • کلمات کلیدی را اضافه کنید

بازدیدکنندگان وب‌سایت ممکن است شمارا پیدا کنند زیرا یک الگوریتم پرس‌وجو جستجوی آنها را با محتوای وب‌سایت شما مطابقت داده است. نوشتن طبیعی در مورد محصول خود، با اصطلاحات یا کلمات کلیدی رایج، بهترین راه برای جذب بازدیدکننده است.

مطمئن نیستید که افراد از چه عباراتی برای جستجو استفاده می‌کنند؟ یک ابزار SEO یا انتهای جستجوی گوگل، عبارات مرتبط یا طولانی را به شما نشان می‌دهد. ادغام تعدادی از این موارد در صفحه اصلی خود یا در وبلاگی که در آن محتوای اضافی ارائه می‌دهید می‌تواند به افزایش دید شما کمک کند.

  • فروش: توضیحات محصول

توضیح واضح محصولات یا خدمات شما نیز نکته مرکزی برای نوشتن محتوا است. همان‌طور که در مورد هر محصول می‌نویسید، به ارزش پیشنهادی خود یا دلیل منحصربه‌فردی که چرا این محصول در برابر رقبا می‌درخشد فکر کنید. نمونه‌های خوب و تصاویر محصول به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا خود را در حال استفاده از محصول شما تجسم کنند. هر جزئیات باید به این سؤال پاسخ دهد: “چرا آن ویژگی/جزئیات برای مشتری مهم است؟”

  • یک «درباره ما» جذاب بنویسید

همچنین بخوانید: برنامه‌ریزی استفاده از خبرنامه‌ها در کسب‌وکار

مردم محصولاتی را می‌خرند، اما به این موضوع هم اهمیت می‌دهند که از چه کسی خرید می‌کنند. هرروز بیشتر و بیشتر مصرف‌کنندگان به تأثیر خریدهایشان توجه می‌کنند و مشاغل کوچک را به خرده‌فروشان بزرگ ترجیح می‌دهند. یک صفحه “درباره ما ” بنویسید که همه‌چیز در موردعلاقه شما، تاریخچه شرکت و بیانیه مأموریت شما بیان کند.

  • فراموش نکنید که املا را بررسی کنید

هیچ‌چیز آزاردهنده‌تر از یک غلط املایی، لینک شکسته یا واقعیت نادرست نیست. حتماً وب‌سایت خود را با استفاده از ابزاری ازنظر این‌گونه خطاها بررسی کنید؛ و به یاد داشته باشید که محتوای خود را اغلب به‌روز کنید تا بازدیدکنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند.

انتهای مطلب/

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به سبد خرید شما اضافه شده است

مشاهده سبد خرید
X