تاکتیک‌های بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک

در دسامبر ۲۰۱۵، شرکت فناوری اتوماسیون بازاریابی Infusionsoft، همراه با LeadPages، سازنده نرم‌افزار صفحه فرود، یک نظرسنجی تاکتیک‌های بازاریابی را از بیش از ۱۰۰۰ کسب‌وکار کوچک در سراسر ایالات‌متحده در رابطه با استفاده از بازاریابی دیجیتال انجام دادند و یافته‌ها را در «۲۰۱۶ Small» منتشر کردند. گزارش روندهای بازاریابی کسب‌وکار گزارش ایجادشده از بررسی تاکتیک‌های بازاریابی پنج حوزه اصلی را پوشش می‌دهد: اهداف و اولویت‌ها. آنچه صاحبان مشاغل کوچک امیدوارند با بازاریابی خود به آن دست یابند.چالش‌ها. آنچه صاحبان مشاغل کوچک با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و به دنبال بهبود آن هستند.تاکتیک. صاحبان مشاغل کوچک چه ابزارها و تکنیک‌هایی را در حین حرکت به سمت اهداف بازاریابی خود امتحان می‌کنند (و موفق می‌شوند).فرصت‌ها. صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند از چه مزایایی استفاده کنند که به آنها کمک می‌کند به اهداف خود برسند و از رقبا پیشی بگیرند.روندها و پیش بینی ها. روندهایی که Infusionsoft و LeadPages پیش بینی می کنند در خط مقدم بازاریابی مشاغل کوچک قرار خواهند گرفت.جیک جانسون، سردبیر Infusionsoft، در یک مصاحبه تلفنی ب.. ... ادامه مطلب

چگونه یک طرح کسب‌وکار بنویسیم؟

کسب‌وکارهای کوچک چه به دنبال منابع مالی باشند و چه به دنبال فرصت‌های رشد جدید باشند، نیاز به یک طرح کسب‌وکار قوی دارند. یک الگوی طرح کسب‌وکار می‌تواند در اینجا مفید باشد و به کارآفرینان در برنامه‌ریزی کسب‌وکارشان کمک کند. چه چیزی را باید در طرح کسب‌وکار خود بگنجانید؟ همه مشاغل زمان زیادی را برای ایجاد یک برنامه جامع در مرحله اولیه سرمایه‌گذاری نمی‌کنند؛ اما اکثر صاحبان کسب‌وکار برداشتن یک گام به عقب، تعریف ایده کسب‌وکار و بازار هدف، شناسایی نقطه تمایز خود و ارائه استراتژی موفقیت را مفید می‌دانند. یک قالب طرح کسب‌وکار از عناصر مختلفی تشکیل‌شده است. چه یک طرح کسب‌وکار سالن باشد یا یک طرح تجاری مزرعه، پرداختن به این عناصر مختلف مهم است؛ و درحالی‌که گنجاندن همه عناصر ضروری نیست، برای ایجاد یک طرح کسب‌وکار موفق، دقیق بودن مفید است. بیایید همراه کسب‌وکار دماوند نگاهی دقیق‌تر به این بخش‌ها بیندازیم. خلاصه اجرایی یک خلاصه اجرایی پایه و اساس طرح کسب‌وکار شمارا تشکیل می‌دهد. این‌یک نمای کلی از کسب‌وکار، محصولات، تمایزات و پیش‌بینی‌های مالی شمارا ارائه می‌دهد. اکثر سرمایه‌گذاران حداکثر زمان را صر.. ... ادامه مطلب

استراتژی بازاریابی برای جذب مشتریان بین‌المللی

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید، به‌احتمال‌زیاد در نظر گرفته‌اید که پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید تا مشتریان بین‌المللی را نیز شامل شود. اینترنت دنیا را بسیار کوچک‌تر کرده است و فرصت‌هایی را برای کمپین‌های بازاریابی جهانی بازکرده است. هنگام تلاش برای جذب مشتریان بین‌المللی با استراتژی بازاریابی خود، ملاحظات زیادی وجود دارد، اما اگر به‌درستی انجام شود، می‌تواند خوشحال‌کننده باشد. کسب‌وکار دماوند در این مقاله به بررسی نکات کلیدی در مورد چگونگی جذب مشتریان جدید از خارج از کشور با خلاقیت و نوآوری می‌پردازد. در بازاریابی دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید یکی از بهترین راه‌ها برای رساندن پیام بازاریابی به مشتریان بالقوه بین‌المللی، از طریق کانال‌های دیجیتال است. این شامل بهینه‌سازی موتورهای جستجو، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی است. بازاریابی آنلاین در کره در سال‌های اخیر با رشد کاربران اینترنت بسیار محبوب شده است. بسیاری از شرکت‌ها راه‌هایی برای دستیابی به مشتریان مناسب با کمترین هزینه ممکن پیدا می‌کنند. اگر شما یک فرد تجاری هستید که در کره جنوبی زندگی می‌کنید، بسیار خوش‌شانس هستید که ا.. ... ادامه مطلب

ایجاد یک برنامه بازاریابی که کار می‌کند

بازاریابی ورودی طبیعی، پایدار است و ROI قابل‌اندازه‌گیری (بازده سرمایه‌گذاری) تولید می‌کند. به‌عنوان یک استارتاپ با سرمایه‌گذاران یا یک کسب‌وکار کوچک با سرمایه محدود، بازاریابی درون‌گرا منطقی است. بااین‌حال، حرف از ایجاد یک استراتژی قابل‌اجرا که نتایج موردنیاز شرکت شمارا ایجاد کند، آسان‌تر از انجام آن است. جایی که کسب‌وکارهای کوچک با بازاریابی درون‌گرا اشتباه می‌کنند کسب‌وکارهای کوچک معمولاً از رویکرد نیمه به داخل و نیمه بیرون به بازاریابی می‌پردازند. آن‌ها می‌دانند که نیاز به حضور آنلاین قوی دارند، اما ممکن است زمان یا منابع لازم برای ایجاد یک برنامه بازاریابی درون‌گرا را نداشته باشند. بااین‌حال، شما رقبایی دارید و نباید پا پس بکشید که درنتیجه ممکن است برایتان هزینه‌هایی داشته باشد. چه مشاوری استخدام کنید، چه آژانس بازاریابی خارجی را انتخاب کنید که در سال جاری DIY را انجام دهید، دیگر نمی‌توانید استراتژی بازاریابی آنلاین خود را پشت گوش بیندازید. ایجاد یک برنامه بازاریابی ورودی که قانع‌کننده است در هر کسب‌وکاری، یک استراتژی بازاریابی باید بهترین بازده ممکن را با کمترین سرمایه ممکن ایجاد.. ... ادامه مطلب

۱۰ راه برای اطمینان از موفقیت بلندمدت کسب‌وکار

با توجه به اداره آمار، کار ۴۵ درصد از مشاغل در پنج سال اول تأسیس با شکست مواجه می‌شوند؛ و ۶۵٪ در طول دهه اول. این‌یک روند نگران‌کننده است. در محیط پویای کسب‌وکار امروز، صاحبان کسب‌وکار باید هوشمندانه درزمینهٔ هایی سرمایه‌گذاری کنند که ایده‌های آنها را قادر می‌سازد تا مشتریان بیشتری را جذب کرده و درآمدزایی کنند. برخی از استراتژی‌های کلیدی کسب‌وکار که برای موفقیت درازمدت کسب‌وکار به آنها نیاز دارید چیست؟ امروز در کسب‌وکار دماوند به این سؤال پاسخ می‌دهیم. از رسانه‌های اجتماعی برای افزایش تعامل مشتری استفاده کنید رسانه‌های اجتماعی ابزار بازاریابی قدرتمندی هستند که هر صاحب کسب‌وکاری باید از آن‌ها استفاده کند. امروزه مردم بیشتر از تماشای تلویزیون در شبکه‌های اجتماعی وقت می‌گذرانند. استفاده از قدرت رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌های بیشتری تولید کنید و آنها را به مشتریان پولی تبدیل کنید. درک و سازگاری با تغییر ترجیحات مشتری ترجیحات مشتری دائماً در حال تغییر است و این روند باگذشت زمان ادامه خواهد داشت. صاحبان مشاغل باید از این موضوع آگاه باشند و اقدامات لازم.. ... ادامه مطلب

۵ ایده خلاقانه کمپین تبلیغاتی برای افزایش درآمد شما

زمان طلایی حالا است. خریداران در جنون خرید هستند – تا شب سال نو. از این زمان برای برنامه‌ریزی استراتژی‌های کمپین تبلیغاتی برای افزایش فروش و تنظیم کسب‌وکار خود برای سالی موفق استفاده کنید. در این مقاله، ایده‌های مختلف پیشبرد فروش را برای جذب مشتریان بالقوه و افزایش درآمد به شما نشان می‌دهیم. فروش فصلیفروش فلشیکی بخر دو تا ببرکوپن یا تخفیففروش مکرر۱. فروش فصلی پایان سال پر از فرصت برای کمپین‌های فروش فصلی است. به آنچه ترند است نگاهی بیندازید! تبلیغات فروش وحشتناک برای هالووین ایجاد کنید هالووین فرصتی عالی برای کسب درآمد برای همه خرده‌فروشان آنلاین است. می‌توانید با به‌روزرسانی پس‌زمینه‌ها و بنرهای صفحه اصلی، در وب‌سایت خود به شکلی شبح آور جشن بگیرید. مشتریان از کمی شخصیت قدردانی می‌کنند، بنابراین آنها را با یک پاپ آپ سرگرم‌کننده به سبک هالووین که فروش شما را تبلیغ می‌کند، خوشحال کنید. از جمعه سیاه حداکثر استفاده را ببرید؛ بلک فرایدی آغاز فصل خرید سالانه کریسمس است. خریداران شما معمولاً عجله دارند و به دنبال کسب بهترین تبلیغات فروش در سال هستند. اکثر آنها در حین کار یا در فروشگاه مواد غذ.. ... ادامه مطلب

افزایش سرنخ و فروش با دیجیتال مارکتینگ

با همه به‌هم‌ریختگی و حواس‌پرتی دنیای دیجیتال، جلب‌توجه مخاطبان شما یک کار دشوار است. محتوا، ویدئو و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی همگی تاکتیک‌های دیجیتالی ارزشمندی هستند – اما یک‌چیز مشترک دارند: زمان می‌برند تا ارزش خود را به مخاطبان ارائه دهند و فروش سریعی ایجاد نمی‌کنند. بااین‌حال، کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال که به‌درستی مدیریت می‌شوند، راهی سریع و کارآمد برای هدایت مشتریان و فروش جدید به سمت کسب‌وکار شما هستند. برای اینکه به شما نشان دهیم از کدام استراتژی‌های تبلیغات دیجیتال استفاده کنید – و چه زمانی از آنها استفاده کنید با کسب‌وکار دماوند همراه شوید. مرحله ۱: معیارهای جستجوی مناسب را شناسایی کنید یکی از مزیت‌های بزرگ بازاریابان دسترسی به حجم بی‌سابقه‌ای از داده‌ها در مورد مشتریان (یا حداقل گروه‌هایی که مشتریان به آن تعلق دارند) است. کلید استفاده از این داده‌ها برای شناسایی، معیارهای جستجوی مناسب برای کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال است. جزئیاتی مانند موقعیت مکانی، سن، علایق و فعالیت اینترنتی، بینش ارزشمندی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا تبلیغات خود را بهتر هدف‌گذاری کنند. بسیاری .. ... ادامه مطلب

تبلیغات رستوارن ها، پیش بسوی افزایش جذب مشتری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: ۱۳ میانگین: ۴.۴]چگونه رستوران خود را تبلیغ کنیم؟ چه ایده هایی را برای افزایش جذب مشتری برای رستوران خود بکار ببریم؟ چطور رستوران خود را در مکان های مختلف معرفی کنیم؟ چه استراتژی هایی برای ایجاد تمایز با سایر رستوران ها لحاض کنیم؟ چکار کنیم که رستوران ما از نظر مشتریان یک رستوران نمونه باشد؟ جواب تمام این سوال ها و خیلی از سوالات دیگر را می توانید در این مقاله دنبال کنید. شما اگر بهترین معمار شهر از نظر تجربه و تخصص باشید اما تبلیغ نکنید کم کم فراموش می شوید و دیگر کسی شما را نخواهد شناخت! در اکثر کسب و کارها این مثال صادق است. در این مدت از فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی که داشته ایم مدیران و صاحبان رستوران ها و فست فود های زیادی با ما تماس گرفتند و بدنبال راهکارهایی برای افزایش مشتری و فروش بودند. با توجه به اینکه مکتب رستوران گردی در ایران بین افراد جامعه همه گیر شده تبلیغات در این زمینه می تواند به افزایش فروش و جذب مشتری کمک کند. اما فقط تبلیغات خالی نمی تواند راه گشا باشد. وجود انتخاب های گسترده پیش روی افراد به دلیل ترافیک بالای وجود رستوران.. ... ادامه مطلب

آموزش نحوه گذاشتن لینک واتساپ در اینستاگرام

مقالات شبکه‌ های اجتماعی | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در دنیای تکنولوژی امروز، تمام کسب‌ و کارهای جهان سعی می‌کنند تا با ورود به فضای دیجیتال، محصولات یا خدمات خود را با استفاده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه دهند، شبکه کاری خود را توسعه ببخشند و روز به روز مشتری‌های بیشتری جذب کنند. محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های آنلاین برای کسب و کارها، اینستاگرام، واتساپ و تلگرام هستند. به همین خاطر صاحبان کسب‌وکارها به دنبال راه‌هایی می‌گردند که ارتباط بین آن‌ها و مشتریان را بالا برده یا ساده‌تر کنند. یکی از این راه‌ها، گذاشتن لینک واتساپ در اینستاگرام است. در ادامه نحوه به دست آوردن لینک واتساپ و قرار دادن آن در بیوی اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد. روش‌های به دست آوردن لینک واتساپ اگر شما از کاربران همیشگی واتساپ هستید، احتمالا می‌دانید که برای افزودن مخاطب جدید به فهرست مخاطبین واتساپ خود به روش عادی، نیاز به وارد کردن مستقیم شماره آن‌ها در گوشی خود دارید. اما مشکل این روش و سایر روش‌های معمول این است که شامل چندین مرحله مجزا .. ... ادامه مطلب