چطور سهم بازار واحدهای صنعتی را افزایش دهیم؟
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5]افزایش سهم بازار برای شرکت ها و واحدهای صنعتی چطور امکان پذیر می شود؟ با افزایش استفاده از فضای دیجیتال، به منظور افزایش آگاهی از برند و محصول، واحدهای صنعتی برای بهره مندی از این بازار می بایست فعالیت های جدی تری را آغاز کنند. این یک امر حیاتی برای هر واحد صنعتی است که رویکرد بازاریابی و فروش خود را به سمت دیجیتالی شدن تغییر دهد.
در سال های اخیر شاهد شکست بسیاری از واحد های تولیدی به دلیل از دست رفتن سهم بازار در کمتر از چند سال بوده ایم. همچنین واحد های صنعتی دیده شده اند که در کمترین زمان ممکن سهم زیادی از بازار را برای خود ایجاد کرده اند. اما سوال اینجاست که چطور این اتفاق افتاده است؟
در اکثر صنایع، حضور موثر و قوی در برند سازی و فضای دیجیتال به صورت جدی مورد استفاده قرار نگرفته است. اکثر کارخانجات و واحد های تولیدی یا دارای بستر های مناسب (مانند سایت و شبکه های اجتماعی پویا) نیستند و یا در صورت دارا بودن این بسترها، از استانداردهای لازم برای نمایش صحیح پتانسیل های برند برخوردار نیستند. برخی صاحبان صنایع فکر می کنند انجام فعل .. ... ادامه مطلب
معرفی ۵ افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس
مقالات دیجیتال مارکتینگ | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
استفاده از افزونه ثبت نام با شماره موبایل بیش از پیش رواج پیدا کرده است؛ زیرا به شما اجازه میدهد مسیری ساده و دو مرحلهای را پیش روی مشتریان بالقوهٔ خود بگذارید. هنگام ثبتنام، هرقدر کاربر مسیر کوتاهتر و آسانتری را طی کند، شانس بیشتری برای جذب او خواهید داشت؛ بنابراین شما باید راههای مختلفی مثل ورود پیامکی را هم در نظر بگیرید و جمعآوری اطلاعاتی مانند نام و ایمیل را به بعد موکول کنید.
در این مقاله، نه تنها اهمیت و کاربرد افزونه ورود با پیامک را با شما در میان میگذاریم، بلکه ۵ پنج افزونهٔ قدرتمند را هم به شما معرفی میکنیم تا بتوانید تعداد ثبتنامیهای خود را افزایش دهید. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه قصد استفاده از پنل ارسال پیامک را دارید، میتوانید از شرایط و تعرفههای یکتانت اطلاعات کسب نمائید)
کاربرد افزونه ثبت نام با شماره موبایل فرض کنید کاربری به وبسایت شما مراجعه کرده است و پس از بررسیهای لازم، به این نتیجه رسیده است که در سایت شما ثبتن.. ... ادامه مطلب
هزینه تورهای تابستانی استانبول چقدر شده ؟
تور استانبول در تعطیلات نوروز و تابستان یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی مرکز مسافران ایرانیان می باشد که همیشه قسمت ... ادامه مطلب
برندسازی چیست و چرا برای کسبوکار شما مهم است؟
فرهنگ لغت کمبریج برندسازی را اینگونه تعریف میکند: «عمل دادن طرح یا نماد خاص به یک شرکت بهمنظور تبلیغ محصولات و خدماتش». چندی پیش، این توصیف بسیار دقیقی از برندسازی بود – حداقل، آنچه در آن زمان اتفاقنظر عمومی برایش وجود داشت.
نام تجاری با تقلیل به مؤلفه زیباییشناختی آن
برای بسیاری، چه متخصصان و چه غیر متخصصان، برندسازی هنوز فقط به هویت بصری مربوط میشود – نام، لوگو، طراحی، بستهبندی و غیره. حتی بیشتر از این، درحالیکه مفهوم نام تجاری و درک آن در طول سالها بهشدت تکاملیافته است، همان دیدگاه قدیمی. برندسازی حتی توسط بازاریابان سطح بالا تبلیغ میشود.
“برندها اساساً الگوهایی از آشنایی، معنا، علاقه و اطمینان هستند که در ذهن مردم وجود دارد.” – تام گودوین
نام تجاری مهم است زیرا نهتنها چیزی است که تأثیر بهیادماندنی را در مصرفکنندگان ایجاد میکند، بلکه به مشتریان شما اجازه میدهد تا بدانند از شرکت شما چه انتظاری باید داشته باشند. این راهی است برای متمایزکردن خود از رقبا و روشنکردن آنچه شما را انتخاب بهتری میکند. نام تجاری شما بهگونهای ساخته شده است که نشاندهنده شخصیت واقعی شما به.. ... ادامه مطلب
گزارش وضعیت فناوری مد در سال ۲۰۲۲
با شتاب گرفتن نوآوری های تکنولوژیکی، شرکت های مد این فرصت را دارند که به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهند و در عین حال کسب و کاری کارآمدتر، پاسخگوتر و مسئولیت پذیرتر ایجاد کنند. با کسب و کار دماوند همراه شوید تا به بررسی وضعیت فناوری مد در سال ۲۰۲۲ بپردازیم؛
در سال ۲۰۲۱، شرکت های مد بین ۱.۶ تا ۱.۸ درصد از درآمد خود را در فناوری سرمایه گذاری کردند. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۳۰ این رقم بین ۳.۰ تا ۳.۵ درصد افزایش یابد. پشت این افزایش پیشبینیشده، اعتقاد بسیاری وجود دارد که فناوری میتواند مزیت رقابتی ایجاد کند – در فعالیتهای رویارویی با مشتری، جایی که شرکتها تا به امروز بیشتر تمرکز کردهاند، و به طور فزایندهتری، در عملیات. فن آوری هایی مانند روباتیک، تجزیه و تحلیل پیشرفته، و برنامه های کاربردی در فروشگاه ممکن است به ساده سازی فرآیندها و پشتیبانی از پایداری و همچنین ایجاد یک تجربه استثنایی مشتری (نمایشگاه) کمک کنند.
تعامل دیجیتالی مصرفکننده در طول همهگیری کووید-۱۹، در نتیجه ساعتهای بیشتر آنلاین، عادات خرید جدید و افزایش علاقه به بازی و دنیای مجازی به شدت افزایش یافت. در سال ۲۰۲۱، مردم .. ... ادامه مطلب
جلوگیری از کلیک فیک در گوگل ادز با 3 راهکار عملی
مقالات دیجیتال مارکتینگ | رضا سپهوندی | تاریخ بروزرسانی : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
آشنایی با کلیک فیک در گوگل ادز بسیار اهمیت دارد؛ زیرا چنین کلیکهایی میتوانند تمام تلاشهایتان را بر باد دهند. شما باید آگاه باشید که ممکن است برخی از بازیکنهای زمین بازی از راههای غیرمعمول و ناجوانمردانه برای برندهشدن استفاده کنند. کلیکهای جعلی یکی از این روشها است که با کمک آن جیب رقبا را خالی میکنند.
فرض کنید کمپین بینقصی طراحی و اجرا کردهاید؛ ولی پس از اجرای تبلیغات، متوجه شوید که کاربران بدون اینکه هیچ قصدی برای خرید داشته باشند، بارها و بارها روی تبلیغتان کلیک کردهاند. در چنین شرایطی، باید به خودتان بگویید که یک جای کار میلنگد و ممکن است یکی از رقبا میخواهد که من را از میدان به در کند.
در این مقاله، ابتدا نگاهی به انواع کلیکهای جعلی و بهدرد نخور میاندازیم و سپس راههای شناسایی و جلوگیری از کلیک فیک در گوگل ادز را با شما در میان میگذاریم. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه تمایل به اجرای تبلیغات در صفحه اول گوگل دارید، میتوانید از تعرف.. ... ادامه مطلب
نحوه ارزیابی عملکرد برند – آیا برند موفقی دارید ؟
چگونه عملکرد برند را ارزیابی نماییم ؟
در این پست ابتدا توضیح می دهیم که عملکرد برند چیست و سپس نحوه اجرای آن را توضیح می دهیم تا بتوانید در عملیات برندینگ خود استفاده نمایید.
عملکرد برند چیست؟ عملکرد برندBrand Performance نشان دهنده مطلوبیت و سودآوری برند است. این مجموعه عظیمی از اقداماتی است که برای اطمینان از آگاهی برند بالا، درک مثبت از برند، و یادآوری قوی برند در میان مخاطبان هدف دنبال است – که در نهایت منجر به فروش بیشتر میشود.
ارزیابی عملکرد برند چیست؟ ارزیابی عملکرد برند فرآیند اندازه گیری نتایج حاصل از تلاش های برندسازی است. شرکت ها با ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد مانند برداشت ذهنی (نگرش)، ترافیک و تعامل و مقایسه آنها با اهداف عملکرد برند خود، می توانند نقاط قوت و ضعف برند خود را تعیین کنند.
نحوه ارزیابی عملکرد برند عملکرد برند، یا بهتر است بگوییم اثبات عملکرد برند، یکی از وظایف مدیر بازاریابی یا مدیریت برند است که تعیین آن نیاز دانش و مهارت کافی دارد. هر مدیر برند و مدیر بازاریابی میداند که وظیفه آنها این است که در مورد برند خود گفتگو کنند و مردم را وادار کنند نه تنها .. ... ادامه مطلب