تور‌ استانبول در تعطیلات نوروز و تابستان یکی از پرطرفدارترین تور‌های‌ داخلی مرکز مسافران ایرانیان می باشد که همیشه‌ قسمت پرفروش ترین تورهای ترکیه بشمار می رود‌. شما علاقه مندان با خرید تور مسافرتی استانبول و اطلاعات کافی از قیمت تور‌ استانبول تابستان فرصتی بسیار خوب برای نخست سفری بی دغدغه و عجیب نصیبتان خواهد شد . وجود شگفتی‌های‌ بیشمار این شهرستان در جانب تاریخ غنی و پرماجرای استانبول و میراثی که از آن به جایگاه الباقی ، احوال و هوای دوست داشتنی اش ، خوراک های خوشمزه ، زندگی شب‌هنگام شور انگیزش ، مراکز خرید و تفریحی متنوع و تنوع تولیدات و البته جذابیت‌ جادویی استانبول ، تور استانبول را زیادتر از ما قبل موقعیت دقت قرار داده خواهد بود

استانبول در روزها تابستان همیشه تاریخ های پر شور‌ و شلوغی‌ را تجربه می کند . به گونه‌ ای که این روزها به نوعی “های سیزن ” استانبول هم محسوب میشود ، یعنی در این ایام قیمت بلیط هواپیما استانبول مقداری گران می شود . در نتیجه اغلب مسافرانی که برای گذراندن تعطیلات این بازه زمانی به این مقصد مسافرت می ‌کنند ، به دنبال تور‌ ارزان‌ و مناسبی هستند . عالی در تابستانی که گذشت ، ویروس کرونا تنها توریست جخان می باشد و توانست مرزها را ببندد و کامل نرم افزار های مسافران را خراب کرد . بنابراین تابستان ماند و تاثر که برای سفرهای تابستانه بر دلمان ماند . اما خوشبختانه امسال با کاهش‌ شیوع این عارضه در تابستان 1401 و با بازشدن مرز ترکیه ، شاید استانبول به یکی از شلوغ ترین مقاصد گردشگری تابستان تبدیل خواهد شد . زیرا استانبول مقصدی جذاب برای تورهای تابستانی به حساب‌ می آید و از آنجاییکه تابستان به صورت کلی ایام توریستی بشمار می رود‌، گرانی این فصل به همین دلیل می بوده است .

موضوع مهمی که بایستی بدانید این است که اختلاف نرخ تور‌ تابستان استانبول به دوران سفر‌ شما بستگی دارد ! در صورتی که بازه موقعی سفر شما در استانبول نمایشگاه یا فستیوالی برگزار تبدیل شده باشد ، هزینه تور‌ استانبول شما نسبت به دیگر روزگار ها زیادتر خواهد شد . اما اگر در زمان سفر پیشامد خاصی در استانبول نباشد ، مظنه تور‌ استانبول تابستان شما از تورهای استانبول در دیگر تایم‌ها کمتر همه خواهد شد . هرچند که در در این نوبت قیمت تور استانبول بالاتر می رود‌اما همه چیز به شرایط هتل ‌ها و ایرلاین‌ها بستگی خواهد داشت . در حالت کلی نحوه تعیین‌ قیمت تور‌های‌ تابستانه استانبول به این صورت است که هزینه تورها هم به بها بلیط رفت و برگشت هواپیما ارتباط دارد و هم به قیمت مسافرخانه جایگاه سکونت شما . قیمت بلیت تله استانبول در تابستان از حدود 5 میلیون تومان به بالا برآورد می گردد . هم هتل‌ محل سکنا شما هم هر چقدر به میانه ناحیه نزدیک‌ ‌تر و ستارههای آن افزون‌تر باشد ، هزینه بیشتری برای اقامت الزاماً باید بپردازید و هرچه از مرکز شهر دورتر بود ، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود . تور استانبول از نظر قیمت تنوع بسیار زاید دارد و می انرژی با دقت به اعتبار ، برای یک سفر مناسب یا لوکس به استانبول به آسایش برنامه ‌ریزی شود . البته به سبب نوسانات قیمت پول در ایران ، انواع‌ تور‌ استانبول نرخ ثابتی نخواهد داشت و دائماً در حالا تغییرات ارزی است؛ اما به صورت کلی تور استانبول تناسب به سایر تورهای ظاهری جزو مقاصد گران شمار نمی ‌شود .

شما در مجموعه مسافرتی بنام سیر می ‌توانید متنوع ترین لیست نرخ اقسام تور‌ استانبول با شرایط و خدمات مختلف را مشاهده کنید و با مقایسه بها ها ، بهترین تور را با توجه به وضعیت و پیمانه های خودشان انتخاب نمایید و در نهایت ، برای فروش با آژانس ارتباط حاصل‌ نمایید .

قیمت تور استانبول تابستان چگونه محاسبه می گردد ؟

مظنه تور‌ استانبول به عوامل گوناگونی از جمله رزرو‌ بهترین و مناسب ترین هتلهای همراه با وعدههای غذایی ، بلیط هواپیما استانبول (رفت و برگشت) ، نوع خدماتی که ارائه میشود ، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و عودت ، بیمه مسافرتی ، تله لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی ، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و… بستگی دارا است . علاوه بر اینها نمونه هر تور مسافرتی دیگری ، نرخ دام استانبول به مواردی همچون کمپانی هواپیمایی ، کلاس پروازی ، ساعت پرید ، زمان سکنا تور ، مسکن اقامت و تاریخ سفر شما ائتلاف داراست . در روزها پرمسافر مانند بهار و تابستان یا تعطیلات سال نو میلادی و . . . ، تورها در بالاترین قیمت خود قرار می گیرند و نیز از طرفی در فصول خنک سال همچون برگریزان و اول زمستان ، در پی کاهش تقاضای سفر ، نرخ تور‌ استانبول همچنین به حداقل‌ خود می ‌رسد . حالا تور استانبول را چطور ارزان تر بخریم ؟ برای این که بتوانید این تور را کم‌قیمت تر رزرو کنید بایست از عوامل مهم‌ و موثر‌ بر قیمت آن اطلاعات بسنده داشته باشید عواملی که در بالا به آنها گفته کردیم از جمله وقت سفر‌ ، نوع هتل ، خدمات تور ، نوع ایرلاین و پایه پروازی ، نحوه خرید تور (حضوری یا آنلاین ) هم بر قیمت تور شما بستگی مستقیم خواهد داشت که قادر خواهید بود با مدیریت این عوامل به طورمثال با کاهش تعداد روزهای سفر خرج جمعاً شده تور خورد را به قدرت کاهش دهید .

با نکته به اینکه در دوران تابستان امتحانات دبستان‌ها تمام شده و همچنین ایام تعطیلات مخصوصا برای خیلی از کشورها است ، استانبول با سامان انبوهی از گردشگران ایرانی و بیرونی مواجه می گردد و همین موضوع می تواند دلیلی باشد که تور استانبول ویژه تابستان ، افزایش ارزش نسبت به غیر فصول سال داشته باشد اما اینکه آیا هزینه جال تابستان 1400 این نیت خیلی بالاتر شد یا نه ؟ در پاسخ به این سوالتان باید بگوییم که درصورتی‌که در آن زمان جشنواره و فستیوالی برگزار گردد طبعا قیمت بالاتر می رود‌اما درصورتی‌که جز تاریخ های معمولی بود این افزایش قیمت آنچنان برایتان محسوس نخواهد شد . تابستان امسال شما می تواند از 2 روش زمینی و سماوی رهسپار استانبول شوید ، ولی خوب اگر اهل هجرت های طولانی نیستید یا هنگام بس برای این طرح مهاجرت کردن ندارید ، بهتر است یکی از انواع تور هوایی استانبول را انتخاب کنید؛ فاصله تهران تا استانبول با هواپیما حدود 3 ساعت می بود و به دلیل تقاضای بالای تور استانبول هوایی ، بسیاری از کمپانی ‌های هواپیمایی ایرانی و ترکیه ‌ای ، در طول هفته پرش های راست به ترکیه را برگزار می‌ کنند . از خوب ترین ایرلاینها برای پرواز راست به استانبول می ‌توان به ایران ایر ، ماهان و ترکیش اشاره کرد . در صورت تمایل به خرید بلیط هواپیما دیگر ایرلاینهای خارجی مانند هواپیمایی قطر ایرویز یا امارات ، زمان سفر به پایه‌ها طولانی‌ ‌تری همراه با درنگ پیش رو خواهید داشت ، بنابراین انتخاب ایرلاین مناسب از گزینههای اصلی شما محسوب خواهد بود . شما می ‌توانید قیمت بلیت هواپیما‌ استانبول را از فروشنده ‌های گوناگون و در تاریخچه های متعدد در نامی گردش مقایسه و خریداری نمایید .

تور ارزان استانبول

اگر تابستان و یا در هر زمانی از سال که سفر‌ می‌ کنید ، همواره به یاد داشته باشید که برای خرید تور مناسب استانبول خوب است وقت های میانه هفته را برای شروع تور‌ خودتان گزینش کنید . عموما در روزهای آخری هفته نرخ بلیط‌ هواپیما‌ کمی بالاتر می رود‌و همچنین پروازهایی که در ساعات سرآغاز زمان به استانبول حرکت دارند و در ساعات پایانی روز از استانبول برون می ‌شوند ، غالبا نرخ بالاتری نسبت به سایر پروازها دارند .

ولی در ادامه شما با فروش تورهای لحظه آخری استانبول در تابستان قادر خواهید بود سفری ارزان و مقرون به ثرفه تری را تجربه نمائید . تنها کافیست برای خرید این تورها چمدانتان قفل و آماده به سفر‌ باشید ! به چه دلیل که تور لحظه اخری به آن دسته از جال هایی انتساب می‌ شود که مسافت هنگامی اندکی تا زمان اجرای تور دارند و با کاهش های اضافی به فروش می ‌رسند . هنگامی وظیفه های رزرو تبدیل شده توسط آژانس برگزار کننده تور (مثل بلیط هواپیما چارتر یا اتاق هتل) در زمان پیش ‌بینی شده به فروش نرسد ، آژانسهای هواپیمایی چوب‌ حراج بر تور‌های‌ خود‌ می ‌زند تا از زیانمندی و زیان بیشتر جلوگیری نمایند . این زمان فراغت مناسبی برای خرید تور دقیقه آخری و مربوط به سفر کم‌ارزش به استانبول در تابستان بشمار می رود؛ اما از آنجایی که این تورها برنامه زمانی فروش مشخصی ندارند ، برای مطلع شدن از آن ‌ها لازم خواهد شد روزانه سایتهای فروش جال را چک کنید و با شعبه تماس بگیرید تا احتمال بیشتری برای خریداری تور‌ ارزان استانبول را داشته باشید . توجه داشته باشید که در خرید جال های لحظه آخری ، وافراً انتخاب پرواز و هتل پسند شاید نیست و مسافران با محدودیت گزینه رویارو خواهند بود .

در نهایت اگر تصمیمتان حتمی است که تور‌ استانبول را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب دهید ، باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با گلچین تور‌های‌ استانبول تابستان 1401 از سمت‌ مجموعه نامی تفریح که شامل تورهای متنوع مانند تور آنتالیا و همراه به نفع است ، کیفیت و آرامش را در بالاترین مقدار را تجربه کنید . بی‌تردید ناگفته نماند که افرادی که علاقه‌ مند به شرکت در این تور‌های‌ تابستانی هستند ، می توانند جمع بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت و یا با تعداد تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398 -021 هم تماس‌ بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تور ترکیه تابستان ما با کارشناسان با تجربه‌ مجموعه‌ مطرح‌ کنند و مژده اینکه شما می‌توانید‌ در ساحل تور‌ مسافرتی خود‌ از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر‌ آژانس‌ نامی گشت بهره‌مند‌ شوید و سفری لذت‌بخش‌ را تجربه‌ کنید‌ .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید