نکن تبلیغات می تواند توجه بازدیدکنندگان را از محتوای اصلی منحرف کند و طراحی را تضعیف کند.
8. موسیقی پس زمینه یا پخش خودکار ویدیوها با موسیقی را انجام ندهید

در حالی که موسیقی پس‌زمینه ممکن است در موارد خاصی مانند یک وب‌سایت تبلیغاتی کار کند، طراحی سایت در اصفهان  اما برای اکثر وب‌سایت‌ها ایده بدی است. موسیقی یا صدای غیرمنتظره می‌تواند آزاردهنده باشد و به طور بالقوه مشکلاتی ایجاد کند – ممکن است افرادی در محل کار، مکان‌های عمومی یا نزدیک شخصی که خواب است از سایت شما بازدید کنند و موسیقی غیرمنتظره می‌تواند این بازدیدکنندگان را در یک لحظه دور کند.

مشابه موسیقی پس‌زمینه، پخش خودکار ویدیوهای گنجانده شده در یک بلوک محتوا نیز کاربران را آزار می‌دهد. آنها باید به مقدار کم و فقط در مواقع مناسب و مورد انتظار استفاده شوند.

نکته عملی: کنترل را در اختیار کاربران قرار دهید. موسیقی را به‌طور پیش‌فرض برای بی‌صدا کردن تنظیم کنید، اما اگر روی دکمه‌های پخش/مکث برای محتوای صوتی شما کلیک کردند، به آنها اجازه دهید آن را روشن کنند.
ویدیوهای فیس بوک روی پخش خودکار تنظیم شده اند، اما هیچ صدایی پخش نمی شود مگر اینکه کاربران نشان دهند که در حال تماشای ویدیو هستند ━ یعنی با تعامل با ویدیو.
انجام دادن. ویدیوهای فیس بوک روی پخش خودکار تنظیم شده اند، اما هیچ صدایی پخش نمی شود مگر اینکه کاربران نشان دهند که در حال تماشای ویدیو هستند ━ یعنی با تعامل با ویدیو.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید