زندگی روزمره اکنون سریعتر شده است و روز به روز بیشتر و بیشتر هماهنگ می شود. میلیون ها نفر دارای میلیاردها داده متشکل از تریلیون ها بایت هستند. ما باید این حجم عظیم داده را به درستی مدیریت کنیم و همچنین باید فوراً در دسترس باشد. از این رو، اینجا سرور می آید.
پیشنهاد ما:خرید هاست لینوکس

خوب، با تشکر از همه سرورهایی که این همه کار پیچیده را برای مدیریت داده ها، ذخیره داده ها و ارسال آن از طریق کاربران مختلف انجام می دهند.

سرور چیست؟
سرور یک نرم افزار کامپیوتری یا یک برنامه است. این شامل کدهای معمولی است که فضای کاری یا فضای ذخیره سازی داده را در اختیار ما قرار می دهد. این به ویژه داده ها را از طریق اینترنت یا یک شبکه محلی به رایانه دیگری ارسال می کند.

یکی از انواع شناخته شده سرور، وب سرور است. یک وب سرور که صفحات وب را از طریق اینترنت با کمک یک کلاینت مانند یک مرورگر وب مرتبط می کند.

پیشنهاد ما:خرید هاست لینوکس

به طور خلاصه، یک سرور به عنوان یک خدمتکار کار می کند که داده ها را نگهداری و مدیریت می کند. که طبق دستورالعمل کاربر قابل انتقال یا به روز رسانی است و داده ها به راحتی قابل انتقال هستند.

سرورها در یک شبکه کامپیوتری چه می کنند؟
اکثر شبکه های کامپیوتری از یک یا چند سرور پشتیبانی می کنند که برخی از وظایف تخصصی را انجام می دهند. این ممکن است ذخیره داده های بازی، ذخیره داده های وب سایت یا شاید ذخیره برخی از داده های محلی نیز باشد.

سرورها به راحتی می توانند کارایی رایانه را با ارائه یک رسانه بین چندین دستگاه که انتقال آسان داده ها را فراهم می کند، افزایش دهند.

پیشنهاد ما: خرید سرور

این سرورها فقط ماشین‌های رایانه‌ای غول‌پیکر هستند که عموماً داده‌ها را از طریق اینترنت از یک آدرس IP به آدرس دیگر منتقل می‌کنند.

سرور چگونه کار می کند؟
یک سرور مانند سروری کار می کند که موارد لازم را به آدرس درست ارائه می دهد. حالتی را تصویر کنید که در آن داده ها یا اطلاعاتی ذخیره شده است و داده های خاصی را می خواهید. فقط در این صورت به آدرس شما، آن اطلاعات داده، جستجوی آن داده و همچنین دادن آن در مدت زمان قابل توجهی نیاز دارد.

سرورها همه آنها را فقط با دریافت آدرس IP شما و اطلاعاتی مانند داده هایی که می خواهید از رایانه خود دریافت یا آپلود کنید انجام می دهند و همه آنها را مدیریت می کنند مانند اینکه در حال خواندن این مقاله هستید که از وب سرور این وب سایت ارائه شده است و ارائه شده است. به آدرس IP شما برای دسترسی به آن.

پیشنهاد ما: خرید سرور

سرور بسیاری از وظایف فردی را انجام می دهد که بخش بسیار مهم و حیاتی زیرساخت فناوری اطلاعات هر سازمان است.

سرورها ساختارهای پیچیده زیادی دارند و کدهای اصلی آنها معمولی است. این به این دلیل است که آنها مسئولیت مدیریت و مدیریت داده ها را بدون از دست دادن آنها دارند.

عکس آپلود شده شما در فیس بوک سال ها پیش هنوز در همان مکان و شکل اصلی موجود است. مدیریت صحیح داده ها بسیار مهم است.

پیشنهاد ما: خرید سرور

عملکرد یک سرور
عملکرد اصلی یک سرور دریافت اطلاعات از یک پورت برای درخواست شبکه ورودی است. برای مثال، تعامل بین وب سرورها و مرورگر وب شما.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید