آغاز به‌کار نمایشگاه سراسری “صنعت ساختمان” در کرمانشاه

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز به کار دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در کرمانشاه خبر داد.

حامد وفاپور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز (۱۳ دی) در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد پذیرای بازدیدکنندگان است، افزود: نمایشگاه تا ۱۶ دی ماه برقرار خواهد بود.

وی ساعت بازدید از نمایشگاه را نیز هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از شهرهای کرمانشاه، همدان، اصفهان، تبریز، تهران و اراک حضور دارند.

وفاپور یادآور شد: در این نمایشگاه انواع شیرآلات، آسانسور، آجرنما، اجرسفال، تزیینات داخلی، هود، گاز و سینک، درب و پنجره UPVC، ایزوگام، دیوارپلاست، لوله و اتصالات و … عرضه می‌شود.

به گفته مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، این نمایشگاه در فضای ۱۴۰۰ متر مربع و در قالب ۳۰ غرفه دایر شده است.

رونمایی از اولین تلویزیون بی‌سیم جهان

نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ میزبان تلویزیون هوشمندی خواهد بود که به صورت بی‌سیم کار می‌کند و با یک فشار ساده به دیوار می‌چسبد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، تلویزیونی بی‌سیم را تصور کنید. ما در مورد پنل‌های هوشمند معمولی صحبت نمی‌کنیم. «Displace» یک استارت‌آپ لوازم سرگرمی خانگی است که قرار است اولین تلویزیون بی‌سیم جهان را در نمایشگاه فناوری ۲۰۲۳ CES در مرکز همایش‌های لاس وگاس به نمایش بگذارد. این تلویزیون OLED، دارای دوربین ۴K و وای‌فای ۶E بوده و ابعاد آن ۵۵ اینچ است.

تلویزیون‌های جدید این شرکت دارای یک سیستم باتری اختصاصی با قابلیت تعویض هستند و وزن آنها کمتر از ۲۰ پوند(۹ کیلوگرم) است. علاوه بر این بر اساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت، سیستم آنها از فناوری اختصاصی خلاء حلقه فعال(active-loop vacuum) استفاده می‌کند، که آن را قادر می‌سازد تا قابل حمل باشد و به راحتی بر روی هر سطحی بدون نیاز به نصب، بچسبد.

چندین باتری قابل شارژ که می‌توانند به صورت جداگانه خارج شوند، تلویزیون‌های «Displace» را تغذیه می‌کنند. تلویزیون‌ها طوری طراحی شده‌اند که وقتی مجموعه‌ای از باتری‌ها برای شارژ خارج می‌شوند، تلویزیون به فعالیت خود ادامه دهد. طول عمر باتری هر تلویزیون به طور متوسط حدود یک ماه با مصرف متوسط شش ساعت در روز است.

فناوری خلاء حلقه فعال این اطمینان را می‌دهد که تلویزیون‌ها می‌توانند با فشاری جزئی به دیوار نصب شوند و سیستم با استفاده از قفل خلاء روی سطح می‌چسبد.

تلویزیون‌های «Displace» از رابط‌های لمسی و صوتی نیز پشتیبانی می‌کنند.

این تلویزیون‌ها همچنین از فناوری تشخیص چهره و بینایی رایانه‌ای استفاده می‌کنند تا زمانی که فرد در حال جابه‌جا شدن بین اتاق‌ها است، محتوای در حال پخش از یک تلویزیون به تلویزیون دیگر منتقل شود. یک سوئیچ در بالای تلویزیون‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت عدم نیاز برای حفظ حریم شخصی، این قابلیت را خاموش کنند. یک واحد پایه، که باید به پریز برق وصل شود، تمام این تلویزیون‌ها را به صورت بی‌سیم در یک ساختمان به هم متصل می‌کند تا از اتصال یکپارچه اطمینان حاصل شود.

مدل‌های ۵۵ اینچی را می‌توان به‌عنوان یک نمایشگر واحد یک خانه استفاده کرد، یا دو مورد از این صفحه‌نمایش‌ها را برای ایجاد نمایشگرهایی با اندازه‌های مختلف، برای مثال ایجاد یک تلویزیون ۱۱۰ اینچی با یکدیگر ادغام کرد.

منبع:ایسنا

.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید