کالیبر تولید خودکار معروف HUB1280 Unico که عملکرد فلایبک-کرنوگراف و ذخیره انرژی سه روزه را ارائه می دهد، خرید ساعت  در داخل مشخص می شود. تعلیق حرکت در چهار گوشه از جلو و عقب قابل مشاهده است. طول کناری ساعت 43 میلی متر و ارتفاع آن 14.5 میلی متر است.

علاوه بر اجرای تصویر بالا در آلیاژ رز طلای اصلی Hublot با نام King Gold، که با و بدون قاب سرامیکی در دسترس است، نسخه‌های تیتانیوم و آل بلک نیز وجود خواهد داشت. ساعت‌ها به یک بند لاستیکی جدید مجهز شده‌اند که با الگوی وافل متمایز می‌شود و می‌توان آن‌ها را با بند‌های لاستیکی یا چرمی دیگر از طریق یک سیستم تعویض سریع جایگزین کرد. Hublot Square Bang Unico in King Gold با قیمت 39900 دلار به فروش می رسد.

Yacht-Master که در سال 1992 به نمایش درآمد، در آن زمان، مانند اکنون، دیدگاه رولکس از یک ساعت دریایی است. آخرین محصول اضافه شده در سال 2019 در قاب طلای سفید جدید 42 میلی متری معرفی شد. اکنون یک اعدام طلای زرد به ناوگان ملحق شده است.

نسخه جدید، مانند مدل اصلی، با یک قاب قابل چرخش دو جهته مجهز به درج 60 دقیقه‌ای سراکروم در سرامیک مشکی مات متمایز می‌شود. درجه بندی ها و اعداد برجسته آن در سرامیک قالب گیری شده و سپس صیقل داده می شود. 15 دقیقه اول مهم به صورت جداگانه درجه بندی می شود تا بتوان فواصل زمانی را با دقت زیاد خواند.

صفحه از صفحه نمایش Chromalight بهینه بهره می برد. نشانگرهای ساعت و عقربه ها با خرید ساعت اصلی  یک ماده درخشان جدید پر شده یا پوشیده شده اند که درخشش شدید طولانی تری را تضمین می کند. در نور روز، این عناصر رنگ سفید روشن تری نیز دارند. نسخه جدید Yacht-Master 42 در یک جعبه صدف 42 میلی متری که تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است حرکت می کند. قسمت میانی آن از یک بلوک جامد از طلای زرد 18 عیار ساخته شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید