جاذبه‌های دیدنی و معروف 3 کشور اسپانیا، ایتالیا و اتریش

تابستان است و وقت سفر! یکی از بهترین مقاصد برای سفر در تابستان اروپاست. سواحل خیره کننده، تور اروپا مناظر شگفت انگیز، شهرهای باورنکردنی و … همه آنها شما را در سفر به این قاره سبز شگفت زده خواهد کرد.

اگر در حال برنامه ریزی سفر در تابستان هستید پس این مقاله برای شما بسیار مفید است زیرا قصد داریم جاذبه‌های توریستی 3 کشور اسپانیا، ایتالیا و اتریش را به شما نشان دهیم.
جاذبه‌های توریستی و دیدنی اسپانیا

یکی از دیدنی‌ترین کشورهای قاره اروپا، اسپانیاست. دنبال یک ساحل برای آفتاب گرفتن هستید یا یک جاذبه‌ی هنری و تاریخی از فرهنگ آن کشور؟ در هرصورت اسپانیا میزبانی هیجان انگیز برای همه گردشگران است و همه سلایق را پوشش می‌دهد. با شرکت در تور اسپانیا، این جاذبه‌ها را از نزدیک ببینید و لذت ببرید. در اینجا 5 مورد از جاذبه‌های توریستی اسپانیا را برای شما می‌گوییم.

1.پارک گوئل: این پارک که در بارسلون قرار دارد، یکی از شگفت انگیزترین و زیباترین پارک‌های جهان برای گردشگران از سراسر دنیاست. این پارک نقش بسیار مهمی در صنعت گردشگری اسپانیا دارد. جالب است بدانید این پارک به علت سازه‌ها و طرح‌هایی که از منابع طبیعی الهام گرفته شده، معروف شده است.

2.جزایر قناری: کمتر کسی است که اسم این مجموعه جزایر ا نشنیده باشد. قطعا نام جزایر قناری را باید در لیست بهترین جاذبه‌های توریستی اسپانیا قرار داد. از دیدن سواحل و بناهای تاریخی و سفر به کوه‌های آتشفشانی نهایت لذت را از سفر به این جزایر ببرید.

3.کلیسای ساگردا فامیلیا: کلیسایی باشکوه و ناتمام در شهر بارسلون اسپانیا که یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی آن کشور شناخته می‌شود. ساخت این کلیسا از سال 1883 میلادی آغاز شده و قرار بر این است که در سال 2026 تمام شود.

4. قصر الحمراء: شیفته مکان‌های سلطنتی هستید؟ پس احتمالا این قصر برای شما جذاب و شگفت انگیز باشد. این قصر واقع در گرانادای اسپانیا است. الحمرا به زیبایی هر چه تمام‌تر معماری اسلامی را نشان می‌دهد. در این قصر فواره‌هایی از جنس موزاییک و سنگ است که زیبایی این کاخ باشکوه را دوچندان کرده است.

5.میدان پلازا مایور: این میدان در قلب شهر مادرید قرار دارد. این میدان به دستور شاه فیلیپ دوم ساخته شده تا مکانی باشد برای برگزاری رویدادهای تشریفاتی و مراسم‌های مهم عمومی.
جاذبه‌های توریستی ایتالیا

لقب کشور زیبا مختص کشور ایتالیاست. این کشور میزبان بیشترین مکان‌های ثبت شده در یونسکو است. همه ما از یکسری از جاذبه‌های توریستی معروف مثل برج کج پیزا، آمفی تئاتر کولوسئوم، آبنمای تروی، معبد پانتئون و .. را می‌شناسیم. پس در اینجا پا را فراتر گذاشته و 5 مورد از جاذبه‌های دیدنی و توریستی کشور ایتالیا را به شما می‌گوییم. اگر برنامه دارید که در تور ایتالیا شرکت کنید، حتما بازدید از این مناطق را در لیست خود قرار دهید.

1.پیتزا ناپولتانا: بله درست متوجه خواندید! یکی از مواردی که در لیست جاذبه‌های توریستی ایتالیا قرار دارد، پیتزاهای ناپل ایتالیاست. پیتزا اولین بار در شهر ناپل درست شد و سپس به سراسر جهان منتقل شد و امروزه یکی از محبوب‌ترین غذاها در دنیاست. حتما خوردن پیتزای ناپل را در لیست خود قرار دهید.

2.پورتوفینو: یکی از زیباترین شهر‌ها و بندر ایتالیا، پورتوفینوست. این شهر ساحلی در فاصله بسیار کم از جنوا قرار دارد. در این شهر ساحلی زیبا آثار تاریخی زیادی مانند قلعه کاستلو براون وجود دارد. اگر نیاز به آرامش دارید، سفر به این شهر زیبا پیشنهاد ما به شماست.

3.کلیسای سنت پیتر: سنت پیتر یک کلیسای باشکوه در رم است. گنبد این کلیسا را میک آنژ شخصا خودش رنگ آمیزی کرده است. این کلیسا در قرن 16 ساخته شده و نقاشی‌ها و مجسمه‌های میکل آنژ و برنینی در آن وجود دارد.

4.پوزیتانو(آمالفی): پوسیتانو یکی از شهرهای کوچک واقعا در ساحل آمالفی است. این شهر زیبا در قرن 20ام به کمک نویسنده مشهور جان اشتاین بک به یک مکان توریستی زیبا و محبوب در ایتالیا تبدیل شد.

5.کانال بزرگ ونیز: ونیز با فضای رمانتیکی که دارد، یکی از جاذبه‌های توریستی محبوب در ایتالیاست. شهر ونیز دارای لقب تاج جواهر نشان شهرهای آبی در دنیاست. کانال بزرگ ونیز، یک گذرگاه آبی است که از میان تالاب‌ها و آبگیر سنت مارک می‌گذرد.
جاذبه‌های توریستی اتریش

با اینکه اتریش یکی از کوچترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود اما یکی از پربازدیدترین کشورهاست. این کشور یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای مسافران است. وجود رشته کوه‌های آلپ زیبایی این کشور را دوچندان کرده است. با شرکت در تور اتریش از جاذبه‌های دیدنی اتریش که در ادامه می‌گوییم، دیدن کنید.

1.کاخ شونبرون: یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اتریش، کاخ شونبرون است. این کاخ از لحاظ زیبایی با کاخ ورسای در فرانسه رقابت می‌کند. این کاخ 1441 اتاق دارد و به دستور امپراطور لئوپولد اول ساخته شده است. این کاخ پر از جاذبه‌های دیدنی مانند باغ پریوی و یک هزارتو و … است.

2.روستای هالشتات: این روستای کوچ و زیبا در ناحیه زالتسکامرگوت قرار دارد و به خاطر تولید نمک بسیار معروف است. روستای هالشتات مهد تمدن اتریش است. اگر قصد سفر به اتریش را دارید، حتما از این روستای زیبا دیدن کنید.

3.اپرای ملی وین: ساختمان اپرای ملی وین، یک ساختمان خیره کننده در قلب پایتخت اتریش است. ارکستر این مرکز، شناخته شده‌ترین ارکستر در جهان است.

4.قلعه سالزبورگ: یکی از بزرگترین قلعه قرون وسطایی، قلعه سالزبورگ است. این قلعه در بالای کوه festungsburg قرار دارد. قلعه سالزبورگ یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی اتریش شناخته می‌شود.

5.کاخ سلطنتی هافبورگ: این کاخ به عنوان اقامتگاه دائمی رئیس جمهور اتریش محسوب می‌شود. از سال 1428، این قلعه، مکانی برای سلطنت امپراطورها و امپراتریس‌های امپراطوری مقدس رم بود.

منبع:ایلنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید