مقالات بازاریابی دیجیتال | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

تبلیغات گسترده اینستاگرامیتبلیغات گسترده اینستاگرامی

اینستاگرام با 800 میلیون کاربر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان شناخته می‌شود. جذابیت و سادگی این پلتفرم، باعث شده است که افراد زیادی از هر نوع قشر و سنی در این شبکۀ اجتماعی فعالیت کنند. این میزان از فراوانی کاربران، اینستاگرام را نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی بسیار ارزشمندتر کرده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نیاز کسب‌وکارها به شناخته شدن در میان مردم و افزایش فروش خدمات یا کالا، شکل تبلیغات و بازاریابی تغییر قابل‌توجهی کرده است. اینستاگرام نیز نتیجۀ پیشرفت تکنولوژی است که امروزه توجه زیادی از کسب‌وکارها را به خود جلب کرده است. همین اعداد و ارقام و تعاریف ثابت می‌کند یکی از روش‌هایی که می‌توان برای معرفی خدمات و محصولات در آن هزینه کرد، تبلیغات گسترده در اینستاگرام است. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در اینستاگرام را دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های یکتانت آگاهی یابید)

تبلیغات گسترده اینستاگرامی چیست؟

فرض کنید شما صاحب یک کسب‌وکار هستید و محصولی برای فروش دارید. آیا تمایل داشتید به جای اینکه فقط در یک مغازه محصولات خود را در معرض عموم قرار دهید، می‌توانستید هم‌زمان در چند مغازه یا فروشگاه محصولات خود را به فروش برسانید؟ مسلماً جواب شما مثبت است؛ ولی آیا این کار امکان‌پذیر است؟ اگر هم باشد اجارۀ چندین مغازه به طور هم‌زمان، هزینۀ بسیار زیادی برای شما خواهد داشت.

در گذشتهٔ دورتر، اگر کسب‌وکاری قصد داشت به‌صورت یکپارچه خدمات یا محصولات خود را معرفی کند، تنها فضایی که موجود بود، روزنامه، مجلات و بیلبوردهای خیابانی بودند. بعد از آن با اختراع رادیو و تلویزیون، به تعداد پلتفرم‌های تبلیغات افزوده و صنعت تبلیغات پیشرفته‌تر شد. حالا برویم سراغ اصل مطلب.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام، به تبلیغاتی می‌گویند که کسب‌و‌کارتان را به‌صورت یکپارچه در فضای اینستاگرام معرفی می‌کند. این نوع تبلیغات، اگر دقیق برنامه‌ریزی و اجرا شوند، تأثیر بسیار زیادی خواهند داشت؛ به همین خاطر، در این چند سال اخیر، علاقمندان زیادی جذب این نوع تبلیغات شده‌اند.

تبلیغات گسترده اینستاگرامی به دو صورت پست و استوری انجام می‌شوند. این دیگر بستگی به سلیقه و نوع بیزینس شما دارد تا تبلیغاتی که سفارش داده‌اید به چه صورت در اینستاگرام نمایش داده شود. محتوای تبلیغاتی شما می‌تواند عکس یا ویدیو باشد؛ اما مهم‌ترین نکته‌ای که باید خیلی به آن توجه کنید، کیفیت محتوای شما است؛ زیرا تا حد بسیار زیادی در موفقیت یا عدم موفقیت تبلیغات اینستاگرامی تأثیرگذار خواهد بود.

اجازه دهید این مسئله را با یک مثال ساده توضیح دهیم. شما می‌خواهید برای معرفی محصول جدیدتان در اینستاگرام، تبلیغات انجام دهید. مسلماً با چندین پیج که می‌توانند برای شما تبلیغات انجام دهند صحبت می‌کنید. از آن‌ها شرایط را می‌پرسید و بعد از توافق، تبلیغ شما در چندین پیج در اینستاگرام به‌صورت پست یا استوری نمایش داده می‌شود. این کار را می‌توانید خودتان شخصاً انجام دهید یا به آژانس‌های تبلیغاتی برون‌سپاری کنید که هر کدام مزایا و معایبی دارد.

ما در این مقاله به شما یک دید کلی دربارۀ شرایط و نحوۀ اجرای تبلیغات گسترده اینستاگرامی، هزینۀ تبلیغات گستردۀ اینستاگرامی و هر آنچه که به این تبلیغات مربوط است، می‌دهیم تا بتوانید در اینستاگرام دیده شوید.

انواع روش‌های تبلیغات گسترده در اینستاگرام

تبلیغات در فضای اینستاگرام شاید به‌ظاهر ساده باشد؛ ولی اگر اصول و نکات مهم آن را رعایت نکنید، نه‌تنها از تبلیغ سودی عاید شما نمی‌شود بلکه تمام هزینۀ تبلیغات را هدر خواهید داد. به همین خاطر، توصیه می‌شود حتماً قبل از سفارش تبلیغات گسترده در اینستاگرام، با آژانس‌های تبلیغاتی مشورت و همکاری داشته باشید. به این دلیل که آن‌ها در این کار تجربه زیادی دارند و می‌توانند به شما کمک فراوانی کنند. چند نمونه از سؤالات مهم:

  1. بهترین زمان اجرای تبلیغات بازدیدی اینستاگرام برای کسب‌وکارتان چه موقعی از سال است؟
  2. این میزان هزینه تبلیغات گسترده اینستاگرامی در شرایط فعلی منطقی است یا خیر؟

در تبلیغات بازدیدی اینستاگرام، محتوای درخواستی شما توسط پیج‌های پربازدید منتشر می‌شود و شما تنها به اندازه‌ای که محتوایتان در این رسانه‌ها بازدید داشته باشند، هزینه پرداخت می‌کنید. مزیت این روش این است که شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته‌اید هزینه کنید، نه بیشتر. در واقع تبلیغ شما در پست و استوری پیج‌های پربازدید اینستاگرامی نمایش داده می‌شود و شما تنها به ازای هر هزار بازدید هزینه پرداخت خواهید کرد، نـه به ازای مدت‌زمـان انتشار تبلیغات.

جریان پلتفرم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است. این پلتفرم تبلیغاتی را می‌توان به پلی تشبیه کرد که دسترسی شما را به اینفلوئنسرها و بلاگرهای اینستاگرام و ادمین‌های کانال‌های مطرح تلگرامی آسان می‌کند. جریان در حال حاضر با بیش از ۲۴۹۸ پیج اینستاگرامی همکاری می‌کند، در ۸۱۳ کانال تلگرامی تبلیغ نمایش می‌دهد و با ۷۷۴ اینفلوئنسر در ارتباط است تا تبلیغات شما را در پیج یا کانال خود نمایش دهند.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام به دو صورت پست و استوری در پلتفرم جریان انجام می‌شود که در ادامه هر یک را مفصل توضیح خواهیم داد.

۱. تبلیغات بازدیدی اینستاگرام به‌صورت پست

تبلیغ به‌صورت عکس یا ویدیو در قالب پست، از اولین مواردی است که افراد برای شروع تبلیغات گستردهٔ کسب‌وکارشان در اینستاگرام انجام می‌دهند. در این روش باید عکسی مناسب، جهت معرفی فعالیت خود آماده کنید تا به‌صورت پست در پیج تبلیغ کننده منتشر شود.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام به صورت پست

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام به صورت پست

اشتراک‌گذاری پست به‌همراه کپشن مناسب و تصاویر تأثیرگذار، به افزایش فالوور اینستاگرام و بالا رفتن بازدید از صفحهٔ مورد نظرتان کمک شایانی می‌کند. انتشار تبلیغ به‌صورت تصاویر ساده یا ویدیوهای یک دقیقه‌ای، معمولاً بهترین نوع محتوا برای تبلیغ از نوع پست است. به این دلیل که باعث جلب توجه کاربران در حین اسکرول کردن پست ها می‌شود.

نکته‌ای که بسیار اهمیت دارد دسته‌بندی کسب‌وکار و هدف از ایجاد کمپین‌تان است. شما می‌توانید با توجه به نوع بودجه‌ای که در اختیار دارید، محدودهٔ درخواستی بازدید را مشخص کنید. با استفاده از پلتفرم جریان، تبلیغتان ابتدا برای پیج‌هایی ارسال می‌شود که بیشترین بازخورد را داشته باشند.

نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر شما به‌تنهایی با پیج‌های پربازدید اینستاگرامی وارد مذاکره شوید، احتمال بروز مشکلاتی وجود دارد. کار با اینفلوئنسرها و ادمین‌های پیج‌های مختلف، گاهی بسیار دشوار خواهد بود. برخی از این پیج‌ها نحوۀ پاسخ‌دهی مناسبی ندارند، در زمان مقرر به قول خود عمل نمی‌کنند و هزار مشکل دیگر. اصلاً ممکن است پیجی که برای تبلیغات در نظر گرفته‌اید با اینکه پر مخاطب است؛ ولی مناسب کسب‌وکار شما نباشد. خوشبختانه در پلتفرم جریان تمام این مراحل توسط کارشناسان بررسی می‌شود و شما نگران هیچ‌گونه مسئله‌ای نخواهید بود.

۲. تبلیغات بازدیدی اینستاگرام به‌صورت استوری

انجام تبلیغات به‌صورت استوری روش بسیار موثری برای کسب‌وکارهای کوچک است. مطالعات نشان داده‌اند، نرخ بازدید از استوری‌ها و مشارکت و تعامل با آن‌ها، به‌مراتب بیشتر از پست‌ها است. استفاده از تصاویر جذاب یا ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای، از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند در جذب مخاطبان مؤثر باشد.

شما همچنین اگر برای تبلیغاتتان یک لینک در استوری قرار دهید، می‌تواند تا حد بسیار زیادی به افزایش بازدید وب‌سایتتان کمک کند. از دیگر مزایای تبلیغات بازدیدی اینستاگرام در استوری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرخ بالای بازدید؛
  • نرخ بالای مشارکت و تعامل؛
  • امکان دسترسی برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان؛
  • امکان استفاده از قابلیت تگ کردن برای هدایت آن‌ها به پیجتان

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام به صورت استوری

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام به صورت استوری

مزایای تبلیغات گسترده در اینستاگرام

تبلیغات گستردۀ اینستاگرامی به‌طور کلی باعث شناخته شدن کسب‌وکارتان و همچنین افزایش فروش و در نهایت باعث بازگشت سرمایه‌ای می‌شود که شما برای تبلیغات در این شبکۀ اجتماعی هزینه کرده‌اید.

بعضی از افراد هنوز به قدرت اینستاگرام ایمان ندارند و از تأثیرگذاری آن بی‌خبرند. اگر شما محتوای با کیفیت داشته باشید، روی افراد درست، در زمان مناسب نیز سرمایه‌گذاری کنید، تبلیغات در اینستاگرام وسیله‌ای قدرتمند برای معرفی کسب‌وکار شما خواهد شد. فرض کنید این کار را یک آژانس تبلیغات برای شما انجام دهد. بیایید ببینیم مزایای تبلیغات گسترده توسط یک پلتفرم حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

1- صرفه جویی در زمان

اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، کاری بسیار زمان‌بر خواهد بود. شما در ابتدا باید لیست پیج‌های پربازدید اینستاگرام را پیدا کنید. سپس به آن‌ها دایرکت دهید و وارد مذاکره شوید. همان طور که می‌دانید برخی از صاحبان این پیج‌ها نحوهٔ پاسخ‌دهی مناسبی ندارند و ممکن است برای سفارش یک تبلیغ ساده، زمان بسیار زیادی را از شما هدر دهند.

با اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام با آژانس‌های تبلیغاتی مانند جریان، صفر تا صد این پروسه، به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود و شما فقط کافی است محتوای مدنظرتان را در پنل بارگذاری کنید.

2- امکان اندازه گیری میزان اثربخشی انواع تبلیغات در اینستاگرام

بررسی آمار و ارقام بعد از اجرای تبلیغات گسترده در اینستاگرام، یکی از مراحل مهم کمپین‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود؛ به این دلیل که شما باید بررسی کنید که چه میزان بازدید، کاربر و… از طریق اجرای این تبلیغات جذب پیج یا کسب‌وکارتان شده است.

در تبلیغات بازدیدی اینستاگرام نه‌تنها می‌توانید بودجۀ خود را به بهترین شکل هزینه کنید و بازدید موثر داشته باشید، بلکه می‌توانید در هر لحظه از اجرای کمپینتان، گزارش کاملی را مشاهده کنید و از درستی اجرای آن مطمئن شوید.

اندازه گیری میزان اثربخشی تبلیغات

اندازه گیری میزان اثربخشی تبلیغات

3- مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی

برخی از افراد تصور می‌کنند برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بهتر است تبلیغات را به صورت تکی در فواصل مختلف انجام دهند. شما اگر بخواهید به صورت تکی در پیج‌های پربازدید تبلیغات انجام دهید، باید هزینه‌های زیادی پرداخت کنید؛ ولی هزینهٔ تبلیغات گسترده اینستاگرامی به مراتب ارزان‌تر از تبلیغات به‌صورت تکی و جداگانه است.

همچنین این روش برای کسب‌وکارهایی که بودجۀ آن‌چنانی برای تبلیغات ندارند و می‌خواهند در ابتدای کار کمی دست به عصا شروع کنند، بسیار مناسب است؛ زیرا با این روش، مطمئن خواهید بود، هر ریال هزینه، به یک بازدید تبدیل می‌شود و بودجه‌تان هدر نمی‌رود.

4- دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان را به مشتریان هدفتان معرفی کنید، اینستاگرام می‌تواند بهترین مکان برای شما باشد؛ زیرا مخاطبان ایرانی بسیاری شبانه‌روز در این شبکهٔ اجتماعی فعالیت می‌کنند. از افراد کم سن و سال گرفته تا مدیران و افراد مهم جامعه. از انسان کم سواد تا آدم تحصیل کرده، همه و همه در اینستاگرام فعال هستند.

5- وجود گزینه‌های متنوع برای تولید محتوا و انتخاب پیج‌ها

اگر وارد پلتفرم جریان شوید، با انبوهی از پیج‌های پربازدید مواجه خواهید شد. پیج‌های ورزشی، هنری، طنز و… . شما می‌توانید با توجه به سلیقه و موضوع پیجتان، پیجی را برای تبلیغات انتخاب کنید که محتوای آن مرتبط با کسب‌وکارتان باشد؛ به این دلیل که هر چقدر فالوورهای آن پیج، با موضوع کسب‌وکارتان مرتبط باشد، تأثیرگذاری تبلیغاتتان بیشتر خواهد بود.

نحوه اجرای کمپین تبلیغات گسترده در اینستاگرام

عده‌ای تصور می‌کنند اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام کاری بسیار ساده است؛ ولی این‌گونه نیست. مدیریت هزینه‌ها و پیدا کردن پیج‌های پربازدید و مصاحبه با آن‌ها، کاری بسیار مهم و حیاتی است که می‌تواند آیندۀ کسب‌و‌کار شما را تحت‌تأثیر قرار دهد؛ به همین دلیل باید به خوبی از نحوهٔ اجرای این کمپین اطمینان حاصل کنید.

۱. هدف بازاریابی خود را تنظیم کنید

در ابتدا هدف کمپین تبلیغاتی خود در اینستاگرام را مشخص کنید. اگر نیاز به ترافیک بیشتر دارید، هدفتان را جذب ترافیک قرار دهید. اگر به دنبال افزایش شناخت بیشتر مخاطبان از برندتان هستید، هدف را افزایش و شناخت بیشتر برند خود قرار دهید. یکی از نکته‌هایی که باید بدانید این است که اگر هدف خود را از اجرای تبلیغات در اینستاگرام مشخص نکنید و فقط بخواهید دیده شوید، نتیجۀ مطلوبی از این تبلیغات نخواهید گرفت.

  • آگاهی از برند

زمانی که کسب‌وکاری تصمیم به فعالیت در اینستاگرام می‌گیرد، معمولاً اولین هدفش را شناخت بیشتر مخاطب از برند خود تعیین می‌کند؛ به این خاطر که جمعیت قابل توجهی از افراد در این شبکۀ اجتماعی فعالیت می‌کنند و موقعیت بسیار خوبی برای آن‌ها به شمار می‌رود.

  • نصب اپلیکیشن

اگر در ابتدای راه هستید و اپلیکیشنتان خیلی شناخته شده نیست، می‌توانید با درست کردن ویدیوهای جذاب و انجام تبلیغات گستردهٔ اینستاگرامی، اپلیکیشن خود را به مخاطبانتان معرفی کنید. سپس بعد از شناخت اپلیکیشن، کم‌کم شاهد افزایش میزان نصب خواهید بود.

  • فروش محصول

تبدیل کردن لید به مشتری وفادار، مسلماً بزرگ‌ترین هدف اجرای تبلیغات گستردۀ اینستاگرامی هر کسب‌وکار است. این پروسۀ تبدیل، بسته به دسته‌بندی کسب‌و‌کارتان می‌تواند متفاوت باشد. در واقع، زمانی که شما تبلیغات گسترده در اینستاگرام انجام می‌دهید، می‌خواهید بازدید‌کننده‌ها را تبدیل به فالوور، فالوورها را تبدیل به مشتری و کاربران وب‌سایت یا اپلیکیشن خود کنید.

  • جمع‌آوری لید

لید به معنای کاربر یا افرادی است که به هر شکل ممکن با برند، محصولات و خدمات ما آشنا شده و ترغیب می‌شوند که به ما سر بزنند تا ارتباط‌مان شکل بگیرد و در پی کسب اطلاعات بیشتری هستند. در واقع لید یا سرنخ، مخاطبانی هستند که به هر روشی شانس فروش محصولات و خدمات‌ را به آن‌ها داریم و می‌توانیم آن‌ها را ترغیب کنیم تا به مشتری تبدیل شوند.

۲. با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای همکاری کنید

چرا باید سراغ آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ برویم؟ مزیت‌های همکاری با این نوع شرکت‌ها چیست؟ آیا به‌تنهایی نمی‌توانیم یک کمپین تبلیغاتی را به‌خوبی اجرا کنیم؟ اگر جواب منفی است پس چه کاری باید انجام دهیم؟ معمولاً کسب‌وکارهایی سراغ برون‌سپاری تبلیغات می‌روند که می‌خواهند بیشترین بازدهی را در کمترین زمان کسب کنند؛ ولی آیا می‌شود با هر آژانس تبلیغاتی همکاری کرد؟

بهترین زمان اجرای تبلیغات بازدیدی اینستاگرام، زمانی است که شما از هر جهت آمادگی و توانایی اجرای تبلیغات بازدیدی اینستاگرام را داشته باشید. این آمادگی می‌تواند شامل آماده بودن پیج، کسب‌وکارتان، توانایی مدیریت کاربران بیشتر و موارد دیگر باشد.

اگر شما به دنبال تیمی هستید که سفارش تبلیغات گسترده در اینستاگرام را به آن‌ها واگذار کنید، باید قبل از بستن قرارداد به‌خوبی تحقیقات خود را انجام دهید. باید بدانید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در قبال هزینه‌ای که دریافت می‌کند، باید چه خدماتی را به شما ارائه کند. سابقۀ این شرکت چیست؟ با چه پیج و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی همکاری می‌کند و تابه‌حال چه پروژه‌هایی را با موفقیت به پایان رسانده است.

نحوه اجرای کمپین تبلیغات گسترده در جریان چگونه است؟

پلتفرم جریان با سابقۀ همکاری خیلی خوب در زمینۀ تبلیغات گستردۀ اینستاگرامی، می‌تواند به شما در جهت این نوع تبلیغات کمک شایانی کند؛ همچنین با هوشمندی کامل و آگاهی از روند تبلیغات در اینستاگرام، این مسیر را برای کسب‌وکار شما سهل‌تر خواهد کرد.

به‌عنوان مثال یکی از خدماتی که این پلتفرم به آن توجه دارد، اعتبارسنجی پیج‌های اینستاگرامی است. جریان پیج‌های منتشر کنندهٔ تبلیغات را مورد بررسی قرار می‌دهد تا فالوور فیک نداشته باشند. اگر قصد دارید که در سطح اینستاگرام بیشتر دیده شوید و کمپینتان را از طریق پلتفرم جریان اجرا کنید، این مراحل را به ترتیب زیر پیش بروید.

۱. ثبت نام در سایت جریان

شما باید قبل از هر کاری در سایت جریان ثبت‌نام کنید تا بتوانید از این پلتفرم بهره ببرید. به سایت جریان مراجعه کنید و روی گزینهٔ «ثبت‌نام» در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

ثبت نام در سایت جریان

ثبت نام در سایت جریان

در مرحلهٔ بعدی، اطلاعات خود را کامل کنید و سپس گزینهٔ ثبت‌نام را انتخاب کنید. جریان شرایطی را فراهم کرده است که شما بتوانید از جی‌میل خود برای ثبت‌نام استفاده کنید. کافی است روی «ثبت‌نام با گوگل» کلیک کنید و وارد مرحلهٔ بعد شوید.

ثبت‌نام در سایت جریان

ثبت‌نام در سایت جریان

۲. ساخت کمپین و انتخاب تبلیغات بازدیدی

در مرحلهٔ دوم، شما باید نوع کمپین خودتان را مشخص کنید. در حال حاضر، شما می‌توانید دو نوع کمپین بازدیدی و اینفلوئنسری را با کمک جریان اجرا کنید. کمپین بازدیدی را انتخاب کنید و به مرحلهٔ بعد بروید.

ساخت کمپین در جریان

ساخت کمپین در جریان

۳. مشخص کردن تعداد بازدید و تعیین بودجه

در این مرحله، شما باید بودجهٔ مورد نظرتان را اعلام کنید. تعداد بازدیدها بر اساس میزان بودجه محاسبه و به شما اعلام می‌شود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که ۱ میلیون تومان به‌طور تخمینی ۱۱۰ هزار بازدید را به دنبال داشته باشد.

تعیین بودجه تبلیغات

تعیین بودجه تبلیغات

۴. مشاهده لیست و بلک لیست پیج‌های منتخب

جریان به شما اجازه می‌دهد تعدادی از نمایش‌دهندگان را راهی لیست سیاه کنید. این بدان معنا است که تبلیغات شما در این اکانت‌ها نمایش داده نمی‌شوند. در این بخش، نرخ تعامل احتمالی و تعداد نمایش‌دهندگان به شما گفته می‌شود. شما می‌توانید لیست نمایش‌دهندگان را در این مرحله مشخص کنید. کافی است تیک هر نمایش‌دهنده را غیرفعال کنید تا از لیست شما حذف شود.

مشاهده لیست و بلک لیست پیج‌های منتخب

مشاهده لیست و بلک لیست پیج‌های منتخب

۵. تعیین مشخصات کمپین و محتوا

در مرحلهٔ آخر، شما باید محتوای خودتان را مشخص کنید؛ بنابراین عکس یا ویدیویی را آپلود کنید و کپشن خود را در کادری که برای این کار مشخص شده است، وارد کنید. تصمیم‌گیری دربارهٔ این موضوع که کامنت‌ها باز یا بسته باشند، به عهدهٔ شما است. از طرفی، این شرایط فراهم شده است که سایر اکانت‌ها را هم در تبلیغتان تگ کنید.

تبریک می‌گوییم! کمپین شما آماده است. حال دیگر باید عملکرد کمپینتان را تجزیه‌وتحلیل کنید تا مطمئن شوید اوضاع بر وفق مراد است.

تعیین مشخصات کمپین

تعیین مشخصات کمپین

سخن آخر

شما با ثبت‌نام در پلتفرم تبلیغاتی جریان، می‌توانید در ابتدا نوع کسب‌وکار و هدف کمپینتان را مشخص کنید. اگر تبلیغاتی که انجام می‌دهید با نوع کسب‌وکار و هدفتان در یک جهت نباشند نتیجه مطلوبی نصیبتان نخواهد شد.

جریـان بـا بیـش از ۸۰۰ اینفلوئنسر در ارتبـاط است. لیست اینفلوئنسرهای اینستاگرام، به همراه قیمـت پست و اسـتوری در اختیارتان قرار گرفته است. پـس از مشاهدۀ ایـن اطلاعات، می‌توانید بـه‌درسـتی تصمیم‌گیری کنید و تبلیغاتتان را بـه پیج‌های مورد نظرتان بسپارید.

در حین اجرای کمپین نیز می‌توانید از تمام آمارهای مرتبط با کمپین خود مطلع شوید. همکاری با پیج‌های بزرگ و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در زمینه‌های مختلف، دست شما را برای انتخاب پیج هدف بسیار باز می‌گذارد . همچنین اگر نیاز به هرگونه مشاوره، جهت اجرای هرچه بهتر کمپین خود دارید، پشتیبانان پلتفرم جریان آمادۀ پاسخ‌گویی به سؤالات شما عزیزان هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ تحریریه یکتانت

ارسال نظر کنسل کردن پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی* ایمیل* متن نظر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید