بهترین مقاصد خارجی برای رزرو هتل در نوروز

ایرانی‌ها علاقه خاصی به سفر خارجی در تعطیلات نوروز دارند. اگر شما هم قصد سفر دارید و نمی‌دانید کدام شهرها در تور اروپا آب‌وهوا و امکانات تفریحی مناسبی دارند این مطلب را بخوانید تا بهترین مقاصد خارجی برای رزرو هتل در نوروز ۱۴۰۲ را بشناسید.

نوروز برای ما ایرانی‌ها فرصت ایدئالی است تا تعطیلاتی رویایی‌ را تجربه کنیم. در این بازه زمانی، تورهای خارجی بسیار پرفروش می‌شوند؛ به همین دلیل قیمت هتل‌ها نیز افزایش می‌یابد. اگر در هفته دوم تعطیلات عید سفر کنید، می‌توانید هزینه کمتری برای هتل بپردازید.

یکی از بهترین مقاصد خارجی برای رزرو هتل در نوروز ۱۴۰۲، ترکیه است. ترکیه به چند دلیل برای توریست‌های ایرانی مقصد محبوب و جذابی است. اول این که ایرانی‌ها برای سفر به ترکیه به ویزا نیازی ندارند و می‌توانند تا ۹۰ روز در این شهر بدون ویزا اقامت کنند. دلیل دوم فاصله کم این کشور با ایران است. ایرانی‌ها می‌توانند به‌صورت زمینی و حتی با ماشین شخصی‌ به ترکیه بروند. سومین دلیل محبوبیت ترکیه برای ایرانی‌ها جشن‌ها، کنسرت‌ها و برنامه‌های نوروزی است که در این کشور برگزار می‌شود. با توجه به محبوبیت زیاد ترکیه، در این مطلب سه تا از شهرهای ایدئال این کشور برای سفر نوروزی را معرفی می‌کنیم.

یکی دیگر از مقاصد خارجی مناسب و البته محبوب برای رزرو هتل در نوروز، دبی است. دبی با شاهکارهای معماری، تفریحات ساحلی و پارک‌های متعدد می‌تواند برای توریست‌های ایرانی بسیار جذاب باشد. بنابراین در این مطلب شرایط دبی برای تعطیلات نوروزی را هم بررسی می‌کنیم.

رزرو هتل های استانبول در عید ۱۴۰۲

استانبول به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر ترکیه و بزرگ‌‌ترین کلان‌شهر اروپا، یک مقصد توریستی معروف است. جاذبه‌های گردشگری استانبول، بسیار متنوع هستند. این شهر با تاریخی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله، مکان‌های تاریخی و باستانی فراوانی دارد؛ برای مثال می‌توان به بناهای دوران امپراتوری روم، مساجد عثمانی و قدیمی‌ترین بازار سرپوشیده جهان اشاره کرد.

تفریحات ساحلی استانبول هم محبوبیت خاصی برای گردشگران دارند. این شهر ۸۳ ساحل دارد که به دریای مرمر، دریای سیاه و تنگه بسفر تعلق دارند. به‌علاوه استانبول از لحاظ مناطق طبیعی هم غنی است و جنگل‌ها و پارک‌های سرسبز متعددی دارد. با وجود همه این امکانات در استانبول تعطیلات نوروزی هیجان‌انگیزی خواهید داشت.

سفر به استانبول در ایام نوروز مزایای زیادی دارد. اول این که در این ایام آب‌وهوای استانبول برای گشت‌وگذار مناسب است؛ البته باید برای باران‌های احتمالی آماده باشید. دوم این که در این سفر به هیچ وجه احساس غریبی نمی‌کنید؛ زیرا مردم استانبول هم نوروز را با روشن کردن آتش، رقص و آواز محلی جشن می‌گیرند. و سوم این که در این ایام غیر از جشن نوروز، چند جشن و فستیوال دیگر هم در استانبول برگزار می‌شود. با رزرو هتل‌های استانبول در عید ۱۴۰۲ می‌توانید در جشنواره فیلم استانبول، فستیوال گل‌های لاله و فستیوال‌های کتاب شرکت کنید.

رزرو هتل های دبی در سفر نوروزی ۱۴۰۲

دبی بزرگ‌ترین شهرِ کشور امارات متحده عربی است. این شهر به‌خاطر آسمان‌خراش‌ها و معماری مدرن و باشکوهش شهرت دارد. بلندترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه، بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال جهان یعنی فواره دبی و چند تا از مرتفع‌ترین هتل‌های دنیا در این شهر ساخته شده‌اند. از شاهکارهای معماری این شهر که بگذریم، دبی مشهورترین شهر خاورمیانه برای خرید است.
منبع:لینا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید