اینفلوئنسر مارکتینگ و تایید سلبریتی ها اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. اما، این دو استراتژی تبلیغاتی در خدمت اهداف متمایز هستند. در این جا تمایزهای کلیدی بین دو روش بازاریابی قدرتمند و نحوه کمک به برندها در ایجاد آگاهی از برند، افزایش فروش و افزایش تبدیل را باز خواهیم کرد. در سال‌های اخیر، اینفلوئنسر اسپانکن تأثیر عمیقی بر صنعت تبلیغات داشته است. پس چرا شرکت‌ها ترجیح می‌دهند در آن به جای تأیید سلبریتی‌های سنتی سرمایه‌گذاری کنند؟

همانند سلبریتی ها، اینفلوئنسرها افراد عمومی قابل اعتمادی هستند که فالوورهای وفادار دارند. با این حال، اینفلوئنسرها در جوامع خاص فعالیت می کنند. یک اینفلوئنسر می‌تواند از علاقه‌اش به موضوعی مانند شراب استفاده کند و از مهارت‌های تولید محتوا برای تشویق دنبال‌کنندگان برای خرید مارک‌هایی که تبلیغ می‌کنند استفاده کند، در حالی که در ازای آن محصولات رایگان دریافت می‌کند.

اینفلوئنسرها اغلب به عنوان تولیدکنندگان محتوا برای خود کار می کنند، با برندها همکاری می کنند و به طور مستقل محتوای موثر تولید می کنند. هر چه اینفلوئنسر بهتر باشد، فالوورهای بیشتری جمع می‌کند و ارزش پولی بیشتری برای شرکای خود فراهم می‌کند. فرآیند خلاقانه یک اینفلوئنسر به پست‌های آن‌ها اجازه می‌دهد تا احساس معتبری داشته باشند، و دنبال‌کنندگان خود را ترغیب می‌کنند که به‌جای دور کردن آن‌ها با برچسب‌های تبلیغاتی جعلی، به آن‌ها گوش دهند.

از آنجایی که اینفلوئنسرها برای امرار معاش با جامعه خود درگیر می شوند، پیروان آنها پیوند فرا اجتماعی قوی با آنها ایجاد می کنند. این کار اینفلوئنسرها را قادر می‌سازد تا مانند یک دوست، اعتماد فالوورهای خود را به دست آورند و کسب اعتماد مصرف‌کننده را برای شرکت‌ها از طریق پروکسی رابطه‌شان با اینفلوئنسر آسان می‌کند.

همچنین بخوانید: چگونه می توان تأییدیه سلبریتی ها را دریافت کرد، حتی اگر برند بزرگی نباشید

تایید سلبریتی ها
بر کسی پوشیده نیست که جامعه ما، سلبریتی ها را روی یک پایه قرار می دهد. قدرت سلبریتی به قدری محسوس است که یک فرد مشهور به سادگی در یک تبلیغات ظاهر می شود، می تواند تأثیر فوق العاده ای بر فروش یک برند داشته باشد..

فقط به نایک نگاه کنید. برند تناسب اندام قهرمان حاکم حمایت از سلبریتی ها است و یک برند کامل را حول مشارکت های ورزشی ایجاد کرده است. اما در حالی که نایک مطمئناً در لیگ های بزرگ حمایت می شود، استراتژی بازاریابی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. برای مثال، شرکت‌های کوچک‌تر، مانند طراحان جواهرات، اغلب محصولات خود را به صورت رایگان برای ستاره‌ها می‌فرستند، به این امید که در پیاده‌روی روزانه‌شان فرسوده شوند.

در پایان تایید سلبریتی ها و اینفلوئنسر مارکتینگ ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توانید هنگام تلاش برای انسانی کردن برند خود از آنها استفاده کنید.

انتهای مطلب/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید