بازاریابی محتوا راهی برای ماندن در مقابل چشم‌انداز کسب‌وکارهای کوچک و به نمایش گذاشتن تخصص است. توصیه‌های زیادی در مورد نحوه انجام این کار وجود دارد که کاملاً اشتباه هستند. به‌عنوان‌مثال، در ادامه همراه کسب‌وکار دماوند هفت قانون بازاریابی محتوا را مرور می‌کنیم که برای شکسته شدن نوشته شدند:

قانون ۱: یک خبرنامه ماهانه ارسال کنید تا به مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی در مورد موضوعات متعددی که ممکن است به آنها علاقه‌مند باشند اطلاع بدهید.

چگونه قانون را زیر پا بگذاریم: ایمیل‌های تک‌موضوعی برای برجسته کردن یک توصیه مرتبط ارسال کنید. به‌این‌ترتیب مشتری آن را به‌سرعت می‌خواند و شرکت به تقویت برند موردنظر خود دست می‌یابد. اکنون ۲۱ یادآوری برند لازم است تا مشتری بالقوه برند را به خاطر بسپارد.

قانون ۲: پیام‌های آموزشی را با پیام‌های فروش مخلوط نکنید. بازاریابان محتوا به شرکت توصیه می‌کنند که این دو نوع پیام را تقسیم کنند.

چگونه قانون را زیر پا بگذاریم: همیشه در حال فروش باشید. به مخاطبان اجازه دهید که همیشه در حین آموزش منتظر پیشنهادات شرکت باشند. این امر باعث فروش بیشتر سالانه خواهد شد.

قانون ۳: همیشه بخشی از گفتگوی آنلاین رسانه‌های اجتماعی در حوزه تخصصی شرکت باشید.

چگونه قانون را زیر پا بگذاریم: فقط زمانی شرکت کنید که سازمان چیز مفیدی برای گفتن داشته باشد و بتواند به گفتگو کمک کند. درحالی‌که این باید ثابت باشد، لازم نیست یک شرکت بخشی از هر مکالمه در هر پلت فرم و وب‌سایت باشد. این منجر به مولد بودن می‌شود، نه‌فقط مشغول بودن.

قانون ۴: پست‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنید تا به‌طور سیستماتیک در طول روز ظاهر شوند.

همچنین بخوانید: ده فاجعه بزرگ برندسازی در جهان­

چگونه قانون را بشکنیم: این می‌تواند خطرناک باشد زیرا یک شرکت می‌تواند پست‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده‌ای در مورد زنگ‌زدگی ماشین داشته باشد و خبر روز این باشد که یکی از شرکت‌های بزرگ خودرو اعلام ورشکستگی کرده است. به همین خاطر سعی کنید بخشی ازآنچه مرتبط است باشید.

قانون ۵: نتیجه را اندازه نگیرید زیرا این نوع بازاریابی زمان زیادی می‌برد.

چگونه قانون را زیر پا بگذاریم: تمام بازاریابی باید برای نتایج اندازه‌گیری شود. اگر نتیجه‌ای حاصل نشد، روی آن سرمایه‌گذاری نکنید. قبل از شروع استراتژی بازاریابی محتوا به این فکر کنید که موفقیت برایتان چگونه است.

قانون ۶: فرآیند بررسی را به مشتریان بسپارید تا پست کنند.

چگونه قانون را زیر پا بگذاریم: برخی از مجموعه‌های مشتریان به‌طور طبیعی نظرات خود را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی ارسال می‌کنند. سایر مشتریان باید توسط شرکت تشویق شوند تا نظرات و مراجع را تشویق کنند. از اینکه فقط بپرسید نترسید.

قانون ۷: تک سایز بودن. یک قطعه از محتوا را می‌توان به شکل یکسان در چندین سایت و پلتفرم به اشتراک گذاشت.

نحوه شکستن قانون: محتوا را متناسب با سایت سفارشی کنید. در توییتر بر توصیه‌های سریع یا شوخ‌طبعی تأکید کنید. از تصاویر یا ویدیوها در فیس‌بوک استفاده کنید. آن را در یک سری عکس در پینترست نشان دهید.

انتهای مطلب/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید