اجرای استراتژیها و تاکتیکهای بازاریابی مناسب برای کسبوکار شما کار سادهای نیست! شاید شما یک تیم داخلی عالی از بازاریابان داشته باشید که میتوانند آنچه از آنها خواسته میشود را اجرا کنند، اما آنها کاملاً تجربه ایجاد استراتژیهای بازاریابی سالانه، فصلی یا حتی ماهانه برای آینده کسبوکار شما را ندارند و این لزوماً تقصیر آنها نیست. ایجاد استراتژیهای کامل برای یک شرکت به سالها تجربه در بازاریابی نیاز دارد؛ بنابراین ممکن است فکر کنید، شاید من باید بازاریابهای باتجربه را استخدام کنم. متأسفانه، استخدام یک گروه باتجربه برای تیم داخلی شما میتواند بسیار گران باشد. پس گزینه دیگر شما چیست؟ شما میتوانید با شرکتهای مشاوره بازاریابی نخبه شریک شوید!
شرکتها بازاریابهای خبرهای دارند که در سنگرها تلاش کردهاند. آنها دقیقاً میدانند که برای کمک به موفقیت شرکت شما در کوتاهمدت و بلندمدت چه چیزی لازم است. با استفاده از راهنماییها و تکنیکهای بازاریابی آنها، شما بهخوبی در راه رسیدن به گامهای بزرگ در کسبوکار خود در کمترین زمان خواهید بود.
حال در اینجا همراه کسبوکار دماوند لیستی از ۳۱ شرکت برتر مشاوره بازاریابی در دنیا در سال ۲۰۲۲ را بررسی میکنیم:
۱. آژانس NoGood
توضیحات: آنها برای رقابت شما خوب نیستند! NoGood دارای یک گروه نخبه از بازاریابان رشد، مهندسان martech، دانشمندان داده و خلاقانی است که در بسیاری از صنایع از جمله نرمافزار، خردهفروشی، مراقبتهای بهداشتی، فینتک، داروسازی و بازار کارکردهاند. ترکیبی از تجربه بازاریابی، مهارتها و اجرای کلی آنها، آنها را از بسیاری دیگر از شرکتهای مشاوره بازاریابی در منطقه برتری میدهد. آنها برخی از موفقترین برندهای جهان از جمله نایک، پیاند جی، مایکروسافت و تیک تاک را مشاوره و پشتیبانی میکنند.
سال تأسیس: ۲۰۱۷
مکان: شهر نیویورک، لسآنجلس – ایالات متحده
اندازه تیم: ۳۰-۴۰ کارمند
خدمات: بازاریابی رشد، بازاریابی عملکرد، اعتبارسنجی ایده، راهاندازی محصول، بازاریابی درونگرا
مشتریان: Fratelli Carli، Ghostery، P&G
۲. مشاوران بازاریابی IKON
توضیحات: این شرکت یکی از شرکتهای مشاوره بازاریابی پیشرو در هند است و دلیل خوبی دارد. IKON راهحلهای بازاریابی تخصصی را در خودروسازی، مراقبتهای بهداشتی، خردهفروشی و تعدادی از صنایع دیگر ارائه میدهد. IKON بهترین فرصتهای بازار را شناسایی میکند، استراتژیهای قوی ایجاد میکند و حتی میتواند از پیادهسازی پشتیبانی کند.
سال تأسیس: ۲۰۰۱
محل: احمدآباد، گجرات
اندازه تیم: ۱۰-۲۰ کارمند
خدمات: ارزیابی بازاریابی، برندسازی، استراتژی، بازاریابی دیجیتال
مشتریان: کوکاکولا، هیلدون، ترینگ می
۳. Equibrand
توضیحات: مشاوره Equibrand در تیمهای کوچک برای اجرا برای شرکتها و برندها کار میکند. فرایندهای مشاوره آنها برای ایجاد بهترین راهحلها برای مشتریان خود پیادهسازی و ساده شده است. این شرکت به روشهای مختلف کار میکند و اکثریت آن مبتنی بر پروژه است که به آنها امکان انعطافپذیری میدهد.
سال تأسیس: ۱۹۹۹
مکان: موراگا، کالیفرنیا
اندازه تیم: ۱-۱۰ کارمند
خدمات: استراتژی بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، استراتژی برند
مشتریان: Acura، Abbott، Dixie
۴.Seedx
توضیحات: Seedx کمک میکند تا استراتژیهای بازاریابی را از ابتدا بسازید یا رویکرد خود را اصلاح کنید و شما را در این مسیر راهنمایی کنید. این شرکت با بسیاری از شرکتهای مختلف بزرگ و کوچک کارکرده است و به تلاشهای بازاریابی آنها از جمله سازماندهی، بودجهبندی و برنامهریزی استراتژیک کمک کرده است.
سال تأسیس: ۲۰۱۵
مکان: لسآنجلس، کالیفرنیا
اندازه تیم: ۱۰-۲۰ کارمند
خدمات: سئو، طراحی وب، رسانههای اجتماعی، تولید محتوا
مشتریان: اتحاد هزاره، تدارکات قدرت، موزههای درخواستی
۵. Berma & Co
توضیحات: Berma & Co گروهی از بازاریابهای متخصص رشد است که تجربه اعتبارسنجی و مقیاسبندی ۷ رقم + مارکها را دارند. در سه سال گذشته، آنها تخصص خود را برای کمک به ارائه خدمات استثنایی به استارتآپهای با رشد سریع و ۵۰۰ شرکت ثروتمند ترکیب کردهاند. توانایی آنها در تمرکز بر اثبات کشش اولیه، تولید نتایج واضح و ایجاد ROI بازاریابی، آنها را از سایر شرکتهای مشاوره جدا میکند.
سال تأسیس: 2017
مکان: نیویورک
اندازه تیم: ۳۰-۴۰ کارمند
خدمات: اعتبارسنجی محصول، سئو، بازاریابی محتوا
مشتریان: مایکروسافت، آمازون، نایک
۶. Bain & Company
توضیحات: Bain & Company یکی از بزرگترین شرکتهای جهان است. آنها بیش از ۱۳۰۰۰ کارمند و دفتر در ۳۷ کشور جهان دارند. این شرکت شاید برای شرکتها و کسبوکارهای در مراحل اولیه بسیار بزرگ باشد، اما آنها خدمات مشاورهای را در تعدادی از صنایع ارائه میکنند و اکوسیستم نوآوران دیجیتالی آنها نتایج سریعتر و متناسبتری را ارائه میدهند.
سال تأسیس: ۱۹۷۳
مکان: بوستون، ماساچوست
اندازه تیم: ۱۴۰۰۰+ کارمند
خدمات: استراتژی بازاریابی، استراتژی کسبوکار، فناوری سازمانی
۷. برولیک
توضیحات: این شرکت دارای یک گروه بااستعداد از استراتژیستها، توسعهدهندگان و طراحان است که در بسیاری از زمینهها مشورت میکنند و سعی میکنند چشمانداز و نیازهای مشتری را درک کنند. رویکرد یکپارچه آنها به آنها کمک میکند تا فرصتهای دستیابی به مشتریان مناسب و افزایش تعامل را شناسایی کنند.
سال تأسیس: ۲۰۰۴
مکان: فیلادلفیا، پنسیلوانیا
اندازه تیم: ۲۰-۳۰ کارمند
خدمات: دیجیتال مارکتینگ، استراتژی بازاریابی، طراحی وب
مشتریان: انجمن بازیکنان M LS، Comcast، Penn Law
۸. McKinsey Digital
توضیحات: McKinsey Digital بهعنوان شعبه خدمات فناوری اطلاعات برای شرکت معروف McKinsey & Company شروع به کار کرد. با این حال، بهسرعت به یک آزمایشگاه دیجیتال تبدیل شد که مشاوره در بسیاری از خدمات دیجیتالی مختلف از جمله نرمافزار، تجزیه و تحلیل و طراحی ارائه میدهد. این شرکت مشاوره دارای متخصصانی است که در بیش از ۶۵ کشور و مشتریان در بخشهای مختلف از جمله خصوصی، دولتی و اجتماعی حضور دارند.
سال تأسیس: 2013
مکان: نیویورک
اندازه تیم: ۱۰۰۰۰+ کارمند
خدمات: استراتژی دیجیتال، عملیات فناوری اطلاعات، فناوری سازمانی
۹.SmartSites
توضیحات: SmartSites یک شرکت مشاوره با خدمات کامل است که روی بیش از ۷۰۰ پروژه کار کرده است. تیم متنوعی از استراتژیستها و طراحان از نزدیک با مشتریان کار میکنند و به کوچکترین جزئیات توجه میکنند تا مطمئن شوند که پروژه ها از استاندارد خاصی برخوردار هستند.
سال تأسیس: ۲۰۱۱
مکان: پاراموس، نیوجرسی
اندازه تیم: ۶۰-۷۰ کارمند
خدمات: دیجیتال مارکتینگ، مشاوره بازاریابی PPC، مشاوره سئو
مشتریان: قطعات کامیون AGA، Harlem Grown
۱۰. بازاریابی منصفانه
توضیحات: بازاریابی منصفانه با مشاغل سازمانی همکاری میکند تا به آنها کمک کند دید آنلاین را افزایش دهند و پایگاه مشتریان خود را گسترش دهند. این شرکت دارای استراتژیستهایی است که کمپین های مشتری را در طول مشارکت مشاوره و مدیریت میکنند.
سال تأسیس: ۲۰۰۵
مکان: اسپرینگ، تگزاس
اندازه تیم: ۲۰-۳۰ کارمند
خدمات: بازاریابی محتوا، مدیریت رسانههای اجتماعی، بازاریابی ایمیلی
مشتریان: SafeLink Wireless، PB Talent، Mercedes-Benz
۱۱. Legnd
توضیحات: تیم پویا از استعداد آنها در تمام زمینههای بازاریابی اینترنتی گسترش یافته است. Legnd میخواهد با ارائه استراتژیهای بازاریابی هدفمند که اثبات شدهاند، به مشتریان خود نتایج استثنایی بدهد. Legnd بر این باور است که توانایی تیم آنها در اجرا چیزی است که آنها را متمایز میکند.
سال تأسیس: ۲۰۰۱
مکان: هیوستون، تگزاس
اندازه تیم: ۱۰-۲۰ کارمند
خدمات: مدیریت SEO PPC، بازاریابی و استراتژی
مشتریان: Team Roofing، Bayou Cajun، The Salad Station
۱۲. خدمات دیجیتال V
توضیحات: این شرکت مشاوره بازاریابی اینترنتی به طراحی استراتژیهای بازاریابی قوی برای مشاغل در هر اندازه کمک میکند. ارائه ارزش مناسب با بهترین بازگشت سرمایه برای شرکتها آسان نیست، اما V Digital Services برای اجرای آن برای همه مشتریان خود سخت کار میکند.
سال تأسیس: ۲۰۱۳
مکان: فینیکس، آریزونا
اندازه تیم: ۷۰-۸۰ کارمند
خدمات: استراتژی سئو، استراتژی بازاریابی
۱۳. L7 Creative
توضیحات: L7 Creative برای پیشبرد رشد با مشتریان شریک میشود. این شرکت برنامههای سفارشی را تنظیم میکند و تیم با کارگاههای مشترک با کسبوکارها مشورت میکند. آنها مشورت میکنند، اجرا میکنند و استراتژیهای برنده را ارائه میدهند.
سال تأسیس: ۲۰۰۱
مکان: کارلزباد، کالیفرنیا
اندازه تیم: ۲۰-۳۰ کارمند
خدمات: استراتژی برندسازی، دیجیتال مارکتینگ
مشتریان: ISC Resources، True North، E3 Housing Solutions
۱۴.Spinx Digital
توضیحات: Spinx Digital یک تیم مجرب دارد که دامنه کامل بازاریابی آنلاین را درک میکند. آنها پس از ارزیابی بازارها و مخاطبانی که مختص مشتریانشان هستند، استراتژیهای بازاریابی را ایجاد میکنند. آنها با برخی از بزرگترین برندهای جهان از جمله آمازون، جنرال الکتریک، NBC و بسیاری دیگر کارکردهاند.
سال تأسیس: ۲۰۰۵
مکان: لسآنجلس، کالیفرنیا
اندازه تیم: ۶۰-۷۰ کارمند
خدمات: تعیین موقعیت و استراتژی آنلاین، توسعه برند، طراحی وب
مشتریان: APC Packaging، Lavi، Splat
۱۵. گروه بازاریابی ناپیر
توضیحات: گروه بازاریابی ناپیر مشاوره استراتژیک را ارائه میدهد که در هر پلت فرم دیجیتال ترجمه میشود. آنها در صنایع مختلف کار میکنند و مجموعهٔ فوقالعادهای از تخصصها را برای کمک به شما در تمام مراحل بازاریابی به ارمغان میآورد.
سال تأسیس: ۱۹۹۸
مکان: مینیاپولیس، مینهسوتا
اندازه تیم: ۱-۱۰ کارمند
خدمات: برندسازی، استراتژی بازاریابی، مشاوره کسبوکار
مشتریان: تبلیغات برنامهریزیشده مبلمان، فروشگاه خانگی اشلی، سیمونز
۱۶.Deloitte
توضیحات: دیلویت دیجیتال سالهاست که یکی از اصلیترین محصولات در دنیای مشاوره بوده است. این شرکت با برخی از بزرگترین برندهای جهان کار کرده است و در ارائه خدمات با تمرکز بر سه حوزه خاص تحول، سرآمد است. این شامل رشد و بازاریابی، تجزیهوتحلیل بازاریابی و عملیات، و در نهایت تجربه مشتری است.
همچنین بخوانید: 3 روش برای تعیین بودجه در بازاریابی اجتماعی
سال تأسیس: 2017
مکان: نیویورک، نیویورک
اندازه تیم: ۳۰۰۰۰۰+ کارمند
خدمات: استراتژی، تجربه مشتری، برندسازی
مشتریان: Metlife، Morgan Stanley، GM
۱۷. مشاوره دیجیتال فوروارد
توضیحات: این شرکت مشاوره بازاریابی در تعدادی از خدمات مختلف فعالیت میکند. همه آنها در مورد اجرای استراتژی هستند. چه آنلاین باشد، چه رسانههای اجتماعی، یا سایر اشکال تبلیغات آنلاین، Forward Digital Consultancy به توسعه و ایجاد استراتژیهای بازاریابی آنلاین اثبات شده کمک میکند.
سال تأسیس: ۲۰۱۶
مکان: پاکستان
اندازه تیم: ۱-۱۰ کارمند
خدمات: تبلیغات آنلاین، بازاریابی شبکههای اجتماعی
مشتریان: Tuition Highway، Aryoop، EFU Life
۱۸. برافتون
توضیحات: خدمات مشاوره بازاریابی برافتون میتواند به شما در دستیابی به بهترین نتایج کمک کند. آنها درک میکنند که بازاریابی به تلاش مداوم نیاز دارد و همگامی با آخرین شیوهها برای کمک به موفقیت شرکتها کلید خواهد بود.
سال تأسیس: ۱۹۹۸
مکان: بوستون، ماساچوست
اندازه تیم: ۱۰۰-۱۱۰ کارمند
خدمات: استراتژی بازاریابی، بازاریابی محتوا
مشتریان: Concentric، IDI Billing
۱۹. CMG Partners
توضیحات: شرکای CMG راههای جدیدی برای ایجاد یک برند قوی و روابط با مشتری ایجاد میکنند. آنها از استراتژیهای بازاریابی برای کمک به رشد کسبوکار شما و درک پتانسیل بازار استفاده میکنند. تیم مشاوران آنها متفکرانی خلاق و متعهد به کمک به مشتریان برای موفقیت هستند.
سال تأسیس: ۱۹۹۸
مکان: دورهام، کارولینای شمالی
اندازه تیم: ۱۱۰-۱۲۰ کارمند
خدمات: استراتژی بازاریابی، استراتژی دیجیتال، مشاوره استراتژی
مشتریان: Anterix، Ulta Beauty، Philips Lighting
۲۰. آژانس براندون
توضیحات: آژانس براندون در B2B، خدمات مالی و بسیاری از صنایع دیگر تخصص دارد. این شرکت در هسته خود دیجیتال است و مجموعه مهارت های منحصر به فردشان به آنها اجازه میدهد تا به رشد مشتریان کمک کنند. آنها بهعنوان استراتژیست برند معتبر هستند و بر همسو کردن اهداف تجاری با استراتژیهای بازاریابی قوی برای ارائه بهترین نتایج تمرکز میکنند.
سال تأسیس: ۱۹۵۹
مکان: چارلستون، کارولینای جنوبی
اندازه تیم: ۸۰-۹۰ کارمند
خدمات: استراتژی برند، رسانه، رسانههای اجتماعی
مشتریان: Green Giant، Daytona Beach، FireDisc
۲۱. استراتژیهای بازاریابی پیشرفته
توضیحات: این شرکت فرصتها و استراتژیهای بازاریابی مؤثر را برای کمک به مشتریان برای رسیدن به سودآوری و عملکرد کشف میکند. استراتژیهای بازاریابی پیشرفته راهحلها یا قالبهای کلی را ارائه نمیدهند، اما با تیمهای شخصی شده به هر مشتری نزدیک میشوند.
سال تأسیس: ۱۹۸۷
مکان: سن دیگو، کالیفرنیا
اندازه تیم: ۱۰-۲۰ کارمند
خدمات: تبلیغات بازاریابی، برنامهریزی استراتژیک
مشتریان: بازار هنری، کازینو کوچان، کاغذ گلدن گیت
۲۲. MediaSite Inc
توضیحات: این شرکت در تمام زمینههای بازاریابی از برنامهریزی تا استراتژی و نتایج کمک میکند. آنها در توسعه برند/محتوا تخصص دارند و میخواهند به مشتریان کمک کنند تا از طریق طرحها و طراحی بازاریابی جامع به نتایج شگفتانگیزی برسند.
سال تأسیس: ۱۹۹۸
مکان: هانتینگتون بیچ، کالیفرنیا
اندازه تیم: ۱۰-۲۰ کارمند
خدمات: برنامهریزی بازاریابی، استراتژی خلاق، رسانههای اجتماعی
مشتریان: Grace Athletics، Christina Sun، AS Sneakers
۲۳. بازاریابی CBD
توضیحات: بازاریابی CBD به مشتریان با چالش های بازاریابی پیچیده کمک میکند. قابلیت های گسترده آنها در تعدادی از صنایع مختلف از جمله B2B، B2C، بازی را تغییر میدهد. راهحلهایی که ارائه میکنند نتایج به همراه دارد و برای مشتریان موفقیت به ارمغان میآورد.
سال تأسیس: ۱۹۸۸
مکان: شیکاگو، ایلینوی
اندازه تیم: ۵۰-۶۰ کارمند
خدمات: بازاریابی، استراتژی برندسازی، بازاریابی رسانههای اجتماعی
مشتریان: Whirlpool، Firestone، Stout
۲۴.KAE
توضیحات: Kae در صنایع مختلفی کار کرده است. پرداخت، وام، بانکداری، فینتک و مخابرات. استراتژیهای بازاریابی در درجه اول بر سه حوزه خاص از جمله اکتساب، حفظ و عرضه به بازار متمرکز هستند. رویکرد استراتژیک آنها با درک روشنی از مشتریان، بازارها و رقبا شروع میشود.
سال تأسیس: ۱۹۶۹
مکان: لندن، انگلستان
اندازه تیم: ۱۱۰-۱۲۰ کارمند
خدمات: تحقیقات بازار، خرید، استراتژی بازاریابی
۲۵. Beck Media & Marketing
توضیحات: ترکیبی از ارتباطات استراتژیک و ابتکارات بازاریابی به Beck Media کمک میکند تا تأثیر تجاری را برای مشتریان ایجاد کند. تیم متنوع آنها در کانالهای مختلفی از جمله روابط رسانهای، بازاریابی تأثیرگذار، فعالسازی بازاریابی و نقشه راه برند اجرا میشوند. بک مدیا با استفاده از این کانالها مؤثرترین طرح را برای موفقیت ایجاد میکند.
سال تأسیس: ۱۹۹۹
مکان: سانتا مونیکا، کالیفرنیا
اندازه تیم: ۳۰-۴۰ کارمند
همچنین بخوانید: بروز رسانی بسته شرح مشاغل دپارتمان بازاریابی و فروش
خدمات: اینفلوئنسر مارکتینگ، روابطعمومی
مشتریان: Hulu، Netflix، Twitter
۲۶. مغناطیس مشتری
توضیحات: مغناطیس مشتری دارای ارزشها و اصول قوی است که رضایت همه مشتریانی که با آنها کار میکنند را تضمین میکند. این آژانس بهعنوان یک تیم متمرکز بر SEO شروع به کار کرد، اما بهسرعت تخصص خود را به خدمات تمام دیجیتال گسترش داد. تیم مشتری مغناطیسی متعهد، سختکوش و متخصص در ارائه نتایج باکیفیت است.
سال تأسیس: ۲۰۰۰
مکان: ویرجینیا بیچ، ویرجینیا
اندازه تیم: ۱۰ تا ۲۰ کارمند
خدمات: رسانههای اجتماعی، جستجوی پولی، جستجوی ارگانیک
مشتریان: Canteen، Echo، Bric Language Systems
۲۷.Accenture
توضیحات: Accenture با هدف کمک به مشتریان خود برای تبدیل شدن به نسخه های بعدی و بهترین خود، یک شرکت خدمات حرفه ای جهانی با قابلیت های پیشرو در دیجیتال، ابر و امنیت است. با توجه عمیق به کاری که انجام میدهند و تأثیری که بر مشتریان و مخاطبان خود میگذارند، شرکت مشاوره با پذیرش تغییرات و کارایی آن برای کسبوکار مشتریان خود، ارزش ۳۶۰ درجه ایجاد میکند. Accenture با رتبه اول در صنعت خود مورد تحسین ترین شرکتهای جهان فورچون، یک شرکت پیشرو است که تلاش های بازاریابی را به سطح بعدی ارتقا میدهد.
سال تأسیس: ۱۹۸۹
مکان: دوبلین، ایرلند (با دفاتر در سراسر جهان)
اندازه تیم: ۱۰۰۰۱+ کارمند
خدمات: مشاوره مدیریت، یکپارچهسازی سیستمها و فناوری، برونسپاری فرایندهای کسبوکار
مشتریان: خدمات وب آمازون، گوگل، مایکروسافت
۲۸. گروه مشاوره بوستون (BCG)
توضیحات: گروه مشاوره بوستون با حل بزرگترین مشکلات جهان با غریزه و تخیل، یک شرکت مشاوره مدیریت جهانی است که به دنبال باز کردن پتانسیل رهبران در تجارت و جامعه است. این شرکت مشاور که پیشگام و مشاور پیشرو در استراتژی کسبوکار در جهان است، برای رسیدن به موفقیت به همکاری گسترده و جامعه ای متنوع وابسته است. BCG با توانمندسازی سازمانها برای رشد، داشتن مزیت رقابتی و تأثیرگذاری، به مشتریانشان کمک میکند تا در صنایع خود پیشرفت کنند و برجسته باشند.
سال تأسیس: ۱۹۶۳
محل: بوستون، MA
اندازه تیم: ۱۰۰۰۱+ کارمند
خدمات: بازاریابی و فروش، توسعه شرکتی، بینش مصرفکننده
مشتریان: IBM، Meta، Google Cloud
۲۹. آلوارز و مارسال (A&M)
توضیحات: آلوارز و مارسال یک شرکت خدمات حرفه ای پیشرو جهانی، زمانی که رویکردهای مرسوم برای دستیابی به نتایج و تأثیرگذاری کافی نیست، به مشتریان خود کمک میکند. این شرکت مشاوره با جامعه ای متشکل از ۶۰۰۰ نفر در ۴ قاره، به سازمان ها کمک میکند تا از طریق اقدامات قاطع و هدفمند، رشد کنند. Alvarez & Marsal شرکتی است که مانند هیچ شرکت دیگری نیست. تلاشهای بازاریابی شرکت را فراتر از بینشها سوق میدهد و در کنار مشتریانش میایستد تا آنها را از چالشهایی که با آن روبرو هستند عبور دهد.
سال تأسیس: ۱۹۸۳
مکان: نیویورک، نیویورک
اندازه تیم: ۵۰۰۱-۱۰۰۰۰ کارمند
خدمات: بهبود عملکرد شرکت، خدمات سهام خصوصی، بازسازی و چرخش
۳۰.PwC
توضیحات: PWC با هدف ایجاد اعتماد در جامعه و حل مهمترین مشکلات آن، یک شبکه خدمات حرفه ای چندملیتی متشکل از شرکتها است که در دو بخش خدمات اعتماد و راهحلهای مشاوره ارائه میدهد. شرکت مشاوره با کمک به شرکتها در مواجهه با سختترین چالشهای خود، از جامعهای از حلکنندهها تشکیل شده است که فناوری، نبوغ و تجربه را در یک ترکیب ارائه میدهند. PwC با فکر قبلی تصمیم می گیرد و همه با هدف دستیابی به اهداف شرکت مشتری است.
سال تأسیس: ۱۹۹۸
مکان: لندن، انگلستان (با افسران در سراسر جهان)
اندازه تیم: ۱۰۰۰۱+ کارمند
خدمات: استراتژی، حسابرسی و اطمینان، مشاوره
مشتریان: Bank of America، American International Group، Chase
۳۱.EY
توضیحات: ارنست اند یانگ (EY) یکی از بزرگترین شبکههای خدمات حرفه ای چند ملیتی در جهان است که به ایجاد ارزش بلندمدت برای مشتریان و جامعه کمک میکند. این شرکت که یکی از چهار شرکت بزرگ حسابداری در نظر گرفته میشود، طیف متنوعی از خدمات از مشاوره گرفته تا خدمات معاملاتی را برای کمک به مشتریان خود برای مقابله با چالش های خود ارائه میدهد. با هدف ایجاد دنیای کاری بهتر برای همه، EY به شما کمک میکند تا از فرصتهای جدید سرمایه گذاری کنید و رشد مسئولانه ای را ارائه دهید.
سال تأسیس: ۱۹۸۹
مکان: لندن، انگلستان (با دفاتر در سراسر جهان)
اندازه تیم: ۱۰۰۰۱+ کارمند
خدمات: استراتژی توسط EY-Parthenon، مشاوره، مالیات
مشتریان: هیولت پاکارد، ورایزون، کوکاکولا
انتهای مطلب/
بدون دیدگاه